Sweet dreamsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:44 schreef DarkElf het volgende:
succes met isa de nacht door helpen, ik duik mijn bedje in
Ik heb ooit een internist met zijn assistente betrapt in een spreekkamerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik al die ziekenhuisseries moet geloven, is het héél normaal om wel affaires en sex op jouw werk te hebben
En toen ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ooit een internist met zijn assistente betrapt in een spreekkamer![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:45 schreef golfer het volgende:
Wij hebben bijna elke dag seks.
..........
.
.
.
.
.
We doen het bijna op maandag, bijna op dinsdag, bijna op woensdag.....
En toen deed ik heel stom en liep bijna tegen een deur aan en de internist is gaan scheiden en is al jaaaaaaaaaaren ferrie heppie met zijn assistente die nu zijn vrouw isquote:
Een happy end... Voor de meeste dan...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En toen deed ik heel stom en liep bijna tegen een deur aan en de internist is gaan scheiden en is al jaaaaaaaaaaren ferrie heppie met zijn assistente die nu zijn vrouw is
Ik denk idd dat zijn ex-vrouw daar heel anders over denktquote:
Nou ik weet niet wat ik heb maar na 1 dag werken leg ik tegenwoordig al het loodje om 10 uur savondsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker DE
En wat lief dat jullie verder allemaal wakker blijven(DE is ook een beetje ziekjes, die moet slapen
)
Je bent welcomequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker DE
En wat lief dat jullie verder allemaal wakker blijven(DE is ook een beetje ziekjes, die moet slapen
)
Die was woest en bleef achter met 4 kinderen, waaronder 1 zwaar gehandicapt kindquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk idd dat zijn ex-vrouw daar heel anders over denkt
Bek houwe kuikenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:52 schreef Isabeau het volgende:
O, een vissen-meet!![]()
Ben je niet gewoon in de overgang, Bluezz
Wat een zak van een ventquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Die was woest en bleef achter met 4 kinderen, waaronder 1 zwaar gehandicapt kind
Yepquote:
Het was sinsdien altijd lente in de dollartekens in de ogen van de doktersassistentequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:53 schreef Isabeau het volgende:
Wat een zak van een ventEn ik hoop dat die assistente een waar kreng bleek te zijn die zijn leven ooit heel erg zuur gaat maken. Bah bah bah.
Dat is wel minder... Dan kan ik me heel goed voorstellen dat die vrouw er niet echt om kon lachen..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die was woest en bleef achter met 4 kinderen, waaronder 1 zwaar gehandicapt kind
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ooit een internist met zijn assistente betrapt in een spreekkamer![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooooh dat wordt me een conversatie met jullie vissige afkortingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |