Goedemorgen.quote:
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:09 schreef MNR het volgende:
Een goedemorgen!
Mogguh Howl, Mogguh Sedanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:45 schreef Howl het volgende:
Morgen djayzz, MNR, tijn
Wat een weer! En zo wordt wat een heel drukke dag zou worden, opeens heel rustig.
Bijna. Training hardlopen, maar daarvoor regent het te hard. En wandelen en pannenkoeken eten. Maar dat gaat ook niet door.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mogguh Howl, Mogguh Sedan![]()
Je wilde gaan hardlopen, fietsen, barbecueën en de was buiten hangen; en nu het regent kan dat allemaal niet?
Een snelle jongen of gewone vervanger?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:58 schreef S95Sedan het volgende:
Zo kijken voor nieuw blok voor de civic
Ik wilde ook gaan hardlopen, maar toen regende het en had ik geen zin meer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Bijna. Training hardlopen, maar daarvoor regent het te hard. En wandelen en pannenkoeken eten. Maar dat gaat ook niet door.
1.5 VTEC, als erin erop zit met alles erop hoop ik 140-160pk te hebben. (standaard 90)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Een snelle jongen of gewone vervanger?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1.5 VTEC, als erin erop zit met alles erop hoop ik 140-160pk te hebben. (standaard 90)
Ook netjesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Rap zat![]()
Ik heb straks m'n 95pk's weer terug, gereviseerd blokje erin...
Ga er verder niets aan doen denk ik, op een openluchtfilter, uitlaatlijn en als het kan een chippie na.
Och, k rijd cabrio, dan hoef je geen woeste PK's te hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook netjes![]()
Ja dat heb ik allemaal al gedaan
Second that! lekker beetje binnendoor rijden met de kap openquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, k rijd cabrio, dan hoef je geen woeste PK's te hebben![]()
Je cruised toch de grootste tijd
moggulquote:
Nee iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |