Idd. Ik doe 't ze niet naquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook erg mooi gemaakt, kan nog steeds jaloers worden op mensen die dit kunnen maken
Zij is goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:14 schreef Noortje. het volgende:
LILYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!
Die kan ik op de piano.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik pak een rustmomentje hier met Comptine D'un Autre Ete-L'Apre![]()
![]()
en dat goede glas wijn. Kippenvel
.
Ja en beter ga ik nog naar dat concert! Vriendin van me had kaartjes geregeld, is ze op vakantie. Dus beter mailt haar neef snel terug dat ik alleen of met iemand anders kan, maar ik ken die gozert niet (hij regelde kaartjes), dus ik betwijfel het.quote:
Gewoon doen joh! tenzij je moet dokken, ofzoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja en beter ga ik nog naar dat concert! Vriendin van me had kaartjes geregeld, is ze op vakantie. Dus beter mailt haar neef snel terug dat ik alleen of met iemand anders kan, maar ik ken die gozert niet (hij regelde kaartjes), dus ik betwijfel het.
Alleen het hele snelle stuk lukt niet want die heb ik mezelf verkeerd aangeleerd. Dus moet het afleren (heb de noten niet).quote:
Is dat Nederlands Engelsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja en beter ga ik nog naar dat concert! Vriendin van me had kaartjes geregeld, is ze op vakantie. Dus beter mailt haar neef snel terug dat ik alleen of met iemand anders kan, maar ik ken die gozert niet (hij regelde kaartjes), dus ik betwijfel het.
Ik zou willen dat ik die accoordjes kon spelenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo moeilijk is die niet linkerhand is maar 4 accoordjes
Combinatie rechter/linkerhand is wel moeilijk, helemaal bij het snelle stuk. En 't is ook moeilijk om hem op het goede tempo te spelen want dan moet je je heul goed timen omdat het anders niet klinkt. En en en ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo moeilijk is die niet linkerhand is maar 4 accoordjes
Ja, en dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik die accoordjes kon spelen.
Zie m'n mening in de tweede post van dit topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:18 schreef -Hans- het volgende:
Weet eigenlijk niet of dit al is gepost..
Llink spant kort geding aan tegen Commissariaat voor de Media
Toch nog knap hoor!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Alleen het hele snelle stuk lukt niet want die heb ik mezelf verkeerd aangeleerd. Dus moet het afleren (heb de noten niet).
Ik heb het overgenomen van een vriendin van me, geen idee waar ze het vandaan haalt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is dat Nederlands EngelsIk word oud
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |