week geleden alquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nieuwe depeche mode plaat is vandaag trouwens gelekt...
Ben 'm aan het rippen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mocht je 'm vinden... Ben wel benieuwd![]()
Ow, die had ik gisteren al gedownloadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nieuwe depeche mode plaat is vandaag trouwens gelekt...
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ben 'm aan het rippen.
Knal ik hier die draaitafel aan, staat de schuif open + 300.. sorry buren.
Ah, dus daar kwam die herrie vandaan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ben 'm aan het rippen.
Knal ik hier die draaitafel aan, staat de schuif open + 300.. sorry buren.
Jeff Buckley - Hallelujahquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:48 schreef LeonH het volgende:
Aaaagh kan je alsjeblieft de Jeff Buckley versie van Hallelujah draaien?
Ben je al aan het count downenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:50 schreef -Hans- het volgende:
Nog 10 + minuten en dan.... de Rudy's Guilty Pleasure !
Absoluut ! Het is dan ook de Final Countdownquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je al aan het count downen
Tof! ga ik zo tijdens de reclame even checkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deze is ook niet verkeerd (postte ik gisteren)
En ja, je moet ervan houden
Zeker ff doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof! ga ik zo tijdens de reclame even checken
Had nog niet eerder van haar gehoord als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker ff doen.
Sws een interessante meid, die Nynke Laverman.
Bij dezenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had nog niet eerder van haar gehoord als ik eerlijk ben
Ja, ik vergeet die extra D eigenlijk altijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, je hebt jezelf toch nog even verbeterd
ik heb er deze week 30 ingepakt dus die zullen snel verzonden worden!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:46 schreef Marc63 het volgende:
Kevin, mn broertje vraagt weer of je misschien al weet wanneer hij zn boxershort krijgt (voor zn lidmaatschap).
Net gehoord ! 't is dan wel Fries, maar wel mooi gezongen. Leuke/mooie uitvoering van het nummerquote:
Zijn antwoord: "Jeej! Thank you very mug."quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb er deze week 30 ingepakt dus die zullen snel verzonden worden!
DAt is nou nog eens een echte superplaat !!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:01 schreef TheZapster het volgende:
The final countdown...Tutteruttetu tutteruttetu ( of zoiets)
![]()
![]()
![]()
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Europe - The Final Countdown
The Prodigy - Omen
Linkin' Park - Breaking The Habit
Lucky Fonz III - Summer Day
Yeah Yeah Yeahs - Zero
Coldplay - Life In Technicolor II
Maxïmo Park - Wraithlike
Jamie T - Sheila
Drive Like Maria - I'm On A Train
Live Request:
1. John Mayer - Daughters (live)
2. Snoop Dogg - Drop It Like It's Hot (live at Live Earth)
3. Stereophonics - Have a Nice Day (Pinkpop 2008)
The Sheer - The Devil On His Own
In de nieuwe single van Lily Allen werd tevaak fuck gezegd. Vandaar dat het geen MH is gewordenquote:
Met die schapen die hier in Nederland wonen, verbaas ik mij dat hij de Arena nog niet vol krijgt,quote:
John Mayer in de live request! Bij deze al 1 stem.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DAt is nou nog eens een echte superplaat !!!@ gitaarsolo !
Jup, idem hier ! (maar de rest is ook niet veel hoor)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
John Mayer in de live request! Bij deze al 1 stem.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In de nieuwe single van Lily Allen werd tevaak fuck gezegd. Vandaar dat het geen MH is geworden
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:02 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaEurope - The Final Countdown
SUPER !!!!!!!!!!!!!!!
+ dalek Omenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zometeen tijdens de gitaarsolo gaat het dak er echt af. Daar komt ' ie !![]()
dat was inderdaad geen toevalquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:04 schreef Sirolf het volgende:
Toepasselijke plaat wel, want voor LLiNK is het natuurlijk ook The Final Countdown deze dagen. Zal wel expres uitgekozen zijn gok ik.
Wat vind je dan wel guilty?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:05 schreef Brennel het volgende:
Zo guilty vind ik deze pleasure niet hoor
Hmmmm....quote:
Die heeft dit als ringtonequote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:13 schreef -Hans- het volgende:
Ik denk de hele tijd dat mijn telefoon gaat
En mede daarom heb ik de standaard toontjes dus vervangen door wat anders...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:13 schreef -Hans- het volgende:
Ik denk de hele tijd dat mijn telefoon gaat
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En mede daarom heb ik de standaard toontjes dus vervangen door wat anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |