ik doe dus mee.quote:
volgens mij worden alleen de mannen gekeurd.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:21 schreef Buitendam het volgende:
Maar is het dan wel man/vrouw/man/vrouw, want alleen mannen of alleen vrouwen keuren is ook niet leuk.
Dan geef ik het maar weinig kans van slagen.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
volgens mij worden alleen de mannen gekeurd.
klopt.1 man 10 vrouwen. Als Buitendam de OP had gelezen had ie het geweten.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
volgens mij worden alleen de mannen gekeurd.
uiteindelijk 1 man neem ik aan? want de vrouwen krijgen foto's van meerdere mannen te zien toch..quote:Op maandag 30 maart 2009 18:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
klopt.1 man 10 vrouwen. Als Buitendam de OP had gelezen had ie het geweten.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:15 schreef Espabilado het volgende:
beetje m'n reactie verwijderen
Goed, onderbouwd dan:wanneer leren jullie eens dat er op fok niet genoeg serieuze draagvlak is voor zulke ideeën en het 'spel' slaat zelf ook nergens op... alsof je na een foto en ws fotoboek gezien te hebben bij foto 2 of 3 ineens afhaakt...(als het soortgelijke foto's zijn) ... stel dan eisen aan de foto's ofzo, bv ook foto met blote barst ofzo, dan introduceer je tenminste een extra criteria
Ohhhhh nu snap ik het!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:10 schreef KudFokker het volgende:
We doen elke keer 1 andere man
Ik ga nu even de aanmeldingen verwerken
dat er zo weinig vrouwen willen keuren!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:32 schreef KudFokker het volgende:
Yep...
Ik ben bezig geweest met de aanmeldingen, en ik zie het bijzonder somber in...
6 mannen
4 vrouwen
Ik kan zelf mijn post niet aanpassen om de een of andere manier...
Ik hoop dat een modje hier even naar kan kijken...
En dat P&R mij misschien extra publiciteit kan opleveren !
ik hou jullie op de hoogte !
Jah, snap ik ook niet.. Da's toch gewoon lachen...quote:Op maandag 30 maart 2009 20:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat er zo weinig vrouwen willen keuren!
Dus als ik het goed begrijp zit je niet te wachten op nog meer mannen die zich aanmelden?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:32 schreef KudFokker het volgende:
Yep...
Ik ben bezig geweest met de aanmeldingen, en ik zie het bijzonder somber in...
6 mannen
4 vrouwen
Ik kan zelf mijn post niet aanpassen om de een of andere manier...
Ik hoop dat een modje hier even naar kan kijken...
En dat P&R mij misschien extra publiciteit kan opleveren !
ik hou jullie op de hoogte !
Tuurlijkquote:
Ja daar twijfel ik dus ook nog over. Als dit anders kan heb je al 2 deelnemers er bijquote:Op maandag 30 maart 2009 21:58 schreef Beach het volgende:
Ik doe niet mee aangezien de foto's voor iedereen zichtbaar zijn en niet voor die 10 dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |