ik kies jouquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:15 schreef IQM het volgende:
Huh? De vrouwen vormen toch de jury?
Of is het concept nu omgedraaid?
je kijkt te veel Pokemon schatquote:
kloptquote:
Ik zal vanavond de guys en girls in de OP zettenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
klopt
ik ben benieuwd naar de kandidaten
dan weten de vrouwen dus al van te voren wie ze gaan keuren en hebben ze dus al een mening gevormd?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zal vanavond de guys en girls in de OP zetten
Daar heb je ook een beetje gelijk in jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan weten de vrouwen dus al van te voren wie ze gaan keuren en hebben ze dus al een mening gevormd?
goh, laat ik nou net precies een mix van die 2 zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:50 schreef Jan-Beton het volgende:
Misschien. Twijfel er nog aan (hangt af van hoe het gaat lopen en de regels wat duidelijker worden)... En het animo van de vrouwen (ben geen Adonis of een Hulk Hogan)...
Ach... je houdbaarheidsdatum is al voorbij (zie je datum in je FoBo)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goh, laat ik nou net precies een mix van die 2 zijn
Fijn hoor, een bevooroordeelde (to be?) jurylidquote:
hij doet niet meequote:Op woensdag 1 april 2009 07:13 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Fijn hoor, een bevooroordeelde (to be?) jurylid
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
Neh, als er nou enige uitdaging of concurrentie in zat...
Maak daar maar 3 vanquote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja daar twijfel ik dus ook nog over. Als dit anders kan heb je al 2 deelnemers er bij
Ik zie het verband niet...quote:Op woensdag 1 april 2009 17:03 schreef Rahl het volgende:
ik wil ook meedoen maar ik ga morgen naar de kapper, dus helaas!
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:50 schreef RRGJL het volgende:
Ik doe ook maar mee dan
Ik ga me ondertussen even laten ophemelen door lieve mensjes zodat ik een soort positieve buffer heb opgebouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |