quote:Op zaterdag 4 april 2009 08:42 schreef Wunny het volgende:
Echt, ik kan nergens een download link van Ubuntu 9.04 Beta vinden, iemand hier een directe link?
1 |
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:05 schreef PiRANiA het volgende:dit topic heb ik even gemist
Welke MOD/FA met html rechten wil dit in de OP zetten?
[ code verwijderd ]
(komt letterlijk van hier)
Je homedir en je conf-files?quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:28 schreef PiRANiA het volgende:
Eerst maar eens een backup maken
maar WAT moet ik nou allemaal backuppen?
Dankjequote:Op zaterdag 4 april 2009 09:10 schreef Sander het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Graag gedaan.
Compiz is wel geïntegreerd hoor. De geavanceerde Compiz Configuration Editor dan weer nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:53 schreef Sloggi het volgende:
Waarom is Compiz eigenlijk niet geïntegreerd in Ubuntu? Of was dat een ander programma wat standaard in Ubuntu zit/zat met allemaal vage schermeffecten?
Ook. Gewoon aanschakelen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:04 schreef Sloggi het volgende:
Maar die kubus-effecten als je van bureaublad wisselt zitten dan weer niet standaard in Ubuntu?
Precies. Ik vind het matig dat die configurator niet standaard bij Ubuntu zit. Gelukkig is hij wel makkelijk verkrijgbaar (ik doe het in het Engels, want ik heb geen Nederlandsequote:Op zaterdag 4 april 2009 18:11 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ook. Gewoon aanschakelen.
Het mooiste werkt het als je 'rotate cube' aanzet. Dan ga je naar het configuratiescherm van die optie, en zet je de 'initiate' dingen aan. Daarmee kun je o.a. instellen dat hij roteert als je op een bepaalde rand van het scherm klikt.
Bijvoorbeeld: Op de linkkerrand van het scherm klikken roteert naar links.
Dezelfde rand maar dan met de rechtermuisknop: Roteert naar links én neemt de actieve window mee.
Boven in beeld klikken = kubus vastpakken met de muis en handmatig draaien.
Voor deze dingen heb je de compiz configurator nodig.
Iemand een antwoord op deze vraag?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:33 schreef Wunny het volgende:
Trouwens, gaat het verwijderen net als Ubuntu 8.04?
Gewoon het Grub menu verwijderen en dan in Windows Vista zelf de partities verwijderen?
Hm... je zou ndiswrapper kunnen gebruiken om de Windows drivers te gebruiken... maar ik denk niet dat je daar zin in hebtquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Net zoals in de eerdere versies van Ubuntu werkt bij mijn MS Optical Intellimouse het scrollwieltje niet 100% en die Linksys PCI wifi kaart doet helemaal niks
Dus gebruik ik XP nog wel een tijdje.
http://dotnet.org.za/matt/pages/39097.aspxquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Net zoals in de eerdere versies van Ubuntu werkt bij mijn MS Optical Intellimouse het scrollwieltje niet 100% <..>
Vast wel... maar is die ene extra muisklik nu zo erg?quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:27 schreef wdn het volgende:
De teller die opkomt als ik shutdown kies is die ergens in te stellen? of nog beter: weg te halen
Neuh ik zie het als een teken, Linux is nog altijd niet klaar voor mijquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hm... je zou ndiswrapper kunnen gebruiken om de Windows drivers te gebruiken... maar ik denk niet dat je daar zin in hebt
De fabrikanten dragen ook bij. De fabrikant van je wifi kaart heeft geen linux driver. Dan is het dus weer aan de community om daar een driver voor te maken. Laten ze een voorbeeld nemen aan NVIDIA ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Neuh ik zie het als een teken, Linux is nog altijd niet klaar voor mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |