Je bedoelt Nadal die er begin dit jaar af ging tegen Monfilsquote:Op zondag 29 maart 2009 23:36 schreef danusz1986 het volgende:
K heb nog nooit zo´n pieler gezien.. laat hem dat maar is doen tegen nadal of federer
Geweldige wedstrijd van Monfils was dat.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je bedoelt Nadal die er begin dit jaar af ging tegen Monfils
Hoezo pech. Hij slaat ze er allemaal zelf naast of in het net.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:38 schreef danusz1986 het volgende:
Ongelofelijk wat een pech heeft Safin..
quote:Op zondag 29 maart 2009 23:22 schreef danusz1986 het volgende:
Als Safin dit verliest kijk k nooit meer tennis!!!
Zo zaten er ook rare calls bij aan de andere kant hoor Calimeroquote:Op zondag 29 maart 2009 23:44 schreef danusz1986 het volgende:
Monfils wat een irritant mannetje... nu weet k waarom mijn broer zo´n hekel aan hem heeft.. aan zijn irritante gedrag.. je mag best juiche.. maar zoals hij het doet laat ie geen enkel respect naar de spelers.
Met mzzl bedoelde k het balletje via de netband die rally op 3-5.
btw die bal was gewoon uit op 4-2 iedereen zag dat.
jaquote:Op zondag 29 maart 2009 23:42 schreef TubewayDigital het volgende:
wordt er nu gebalt?
Monfils komt wel terug van 2-5* vandaag, dan ben je toch redelijk aan het vechten lijkt mequote:Op zondag 29 maart 2009 23:52 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Monfils. Nog nooit heb ik die clown goed zien spelen.Hij schijnt het te kunnen, maar waarom probeert hij het vaak niet eens. Daarnaast ook nog 1-6 in finales.
![]()
Ik heb vaak het idee dat hij gewoon oliedom is. Nee, geef mij Simon maar. Kan ook klooien maar ook als een held vechten.
Monfils is echt een hate or love player inderdaad..ik ben fan in ieder geval Rafa-Monfils in Rotterdam was ook echt genieten. Hij was zo ziek als een hond en zwaar aan de diarree maar gaf het publiek alsnog waar voor hun geldquote:Op zondag 29 maart 2009 23:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zo zaten er ook rare calls bij aan de andere kant hoor Calimero
En tsjah, hate him or love him, maar Monfils is ook wel een beetje een held hoor. Jammer dat je niet inziet dat het nog wel ietsjes meer is dan alleen maar wijventennis.
Ik erger me dan vooral aan het feit dat ik weet dat Gael veel beter kan, maar om een of andere reden kiest hij voor dit gemier. Dat vind ik vooral jammer, niet perse het feit dat het zo laf eruit ziet
Tegen Safin die inderdaad heerlijk in vorm was ja. Dit had gewoon 6-4 6-2 moeten zijn voor iemand met Monfils zijn talent tegen hoe Safin vandaag speelde. Leuk dat hij alsnog wint, maar de hele wedstrijd had ik een "wat zijn die nou aan het klooien idee?"quote:Op zondag 29 maart 2009 23:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Monfils komt wel terug van 2-5* vandaag, dan ben je toch redelijk aan het vechten lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |