Heel powned (de meest debiele naam ooit trouwens) is niets aan. Is alleen bedoeld voor zwakzinnigen die nog zo gestoord zijn om geld over te maken ookquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:48 schreef BoerBert het volgende:
Klopt. Dat autoprogramma moeten ze echt laten schieten. Daar lijkt mij weinig aan eigenlijk.
Zei de beste man om 3:31 uurquote:Op zondag 12 april 2009 03:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel powned (de meest debiele naam ooit trouwens) is niets aan. Is alleen bedoeld voor zwakzinnigen die nog zo gestoord zijn om geld over te maken ook
Nee, er zijn een paar afleveringen op Veronica geweest en jij weet gelijk al dat het helemaal niks heeft toe te voegen aan het publieke bestel.quote:Op zondag 12 april 2009 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo, dat is een goede reactie zeg,Typerend.
En om vervolgens nog achter hun pc te kruipen?quote:Op zondag 12 april 2009 13:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Op de nacht van zaterdag op zondag. Sommige mensen gaan uit dan
ja oké zal ik doen, maar hoe weet jij dan zo zeker dat het goed gaat worden?quote:Op zondag 12 april 2009 13:42 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nee, er zijn een paar afleveringen op Veronica geweest en jij weet gelijk al dat het helemaal niks heeft toe te voegen aan het publieke bestel.
Wacht nou maar gewoon rustig af, en geef je mening dan na een maand of 5.
Ik heb die Rutger nu een paar keer gezien en ik ken geenstijl. Beide bezorgen je echt braakneigingen. Dan lijkt het me duidelijk. Een 'omroep' die het moet hebben van het trappen tegen de gevestigde orde, het makkelijkste wat er is natuurlijk. Lekker alles afzeiken in de hoop dat ze je omroepje geweldig vinden. De grootste boerenlul kan dat nog. Afzeiken is zó makkelijk. Als je niets kunt, dan ga je dat doen.quote:Op zondag 12 april 2009 13:42 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nee, er zijn een paar afleveringen op Veronica geweest en jij weet gelijk al dat het helemaal niks heeft toe te voegen aan het publieke bestel.
Wacht nou maar gewoon rustig af, en geef je mening dan na een maand of 5.
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:38 schreef Gorill0r het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)issen_in_preuts.html
Dit filmpje is echt weer geniaal
Die foto van die vrouw met een hengel in dr kut.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:38 schreef Gorill0r het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)issen_in_preuts.html
Dit filmpje is echt weer geniaal
-1quote:Op donderdag 16 april 2009 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"hilversum, we komen dr aan"
"hilversum opschudden"![]()
"als je links kijkt zie je rechts niet meer"![]()
![]()
"rutger"![]()
![]()
Iets met happenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja wacht, 'kudo's' geven![]()
nergens last van.. en ik zit hier gewoon op een goedkoop laptopjequote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef fespo het volgende:
is het normaal dat het nieuwe filmpje redelijk (af en toe blijft hij kort haken) stottert voor mijn computer specs?
amd 2500+, 1GB ram en een NVidia FX 5200.
Soort bufferprobleem ofzo waar ik heel af en toe last van heb. Niet bij dit filmpje overigens.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef fespo het volgende:
is het normaal dat het nieuwe filmpje redelijk (af en toe blijft hij kort haken) stottert voor mijn computer specs?
amd 2500+, 1GB ram en een NVidia FX 5200.
Matig hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef Gorill0r het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)cor_de_hengelbo.html
![]()
![]()
idd... viel vies tegen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |