Jonge, zij zijn nog champagne aan het drinken, slingers op een het hangen en hard aan het feesten .. En wat al niet meer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Inmiddels een week geleden dat ik betaald heb, maar nog steeds geen bericht gehad..
En voor de zoveelste keer weer geen hond die kijkt. Ze hebben echt gewoon géén kijkers. Het is een dieptepunt dat dit stelletje imbecielen op de Nederlandse tv komen. Maar ja, bij mensen met een bijzonder laag IQ scoren mensen als Jan Smit, Frans Bauer, Marianne Weber enz enz ook goed, dus wat dat betreft verbaast het niet dat deze idioten ook op de tv komen.quote:
En we hebben er weer 1.quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:38 schreef F_N het volgende:
[..]
En voor de zoveelste keer weer geen hond die kijkt. Ze hebben echt gewoon géén kijkers. Het is een dieptepunt dat dit stelletje imbecielen op de Nederlandse tv komen. Maar ja, bij mensen met een bijzonder laag IQ scoren mensen als Jan Smit, Frans Bauer, Marianne Weber enz enz ook goed, dus wat dat betreft verbaast het niet dat deze idioten ook op de tv komen.
Dat heb ik met Llink. Geen duidelijke doelgroep, het ene financiële schandaal na het andere, van het ene programma waar überhaupt iemand naar keek zijn de presentatoren de laan uit geschopt en nog worden mensen massaal lidquote:Op zaterdag 4 april 2009 03:15 schreef northernlight81 het volgende:
Ik hoop dat ze een beete weten wat ze willen gaan maken, want snap nog steeds niet waarom mensen lid zijn geworden.
Is dat een argument waarom geen hond (ook niet jullie miljoenen unieke website bezoekers) erna kijkt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
En we hebben er weer 1.![]()
Alsof PowNed het TROS publiek wil bereiken.
Heeft GeenStijl jouw familie vermoord ofzo? Wat een rancune. Sad.quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:38 schreef F_N het volgende:
[..]
En voor de zoveelste keer weer geen hond die kijkt. Ze hebben echt gewoon géén kijkers. Het is een dieptepunt dat dit stelletje imbecielen op de Nederlandse tv komen. Maar ja, bij mensen met een bijzonder laag IQ scoren mensen als Jan Smit, Frans Bauer, Marianne Weber enz enz ook goed, dus wat dat betreft verbaast het niet dat deze idioten ook op de tv komen.
Het grootste gedeelte zal het filmpje via de website bekijken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Is dat een argument waarom geen hond (ook niet jullie miljoenen unieke website bezoekers) erna kijkt?
Klikquote:Op zaterdag 4 april 2009 03:38 schreef F_N het volgende:
[..]
ik heb alle afleveringen tot nu toe op internet gekeken. Vrijdagavond zit ik in de kroeg. Hoorde Weesie bij de wereld draait door al zeggen dat ze een ander tijdstip willen. Zondagavond leek hem wel ideaal.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:52 schreef Meddo het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte zal het filmpje via de website bekijken.
Ja, TROS en Powned zijn echt totaal andere dingenquote:Op zaterdag 4 april 2009 03:38 schreef F_N het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar áls je het dan maakt, doe het dan ook met de GeenStijl-filosofie.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:48 schreef BoerBert het volgende:
Klopt. Dat autoprogramma moeten ze echt laten schieten. Daar lijkt mij weinig aan eigenlijk.
en nu?quote:
Tja, ze zullen het misschien zelf ook niet willen, maar ze hebben een deal met een autosite gesloten om genoeg leden binnen te halenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:48 schreef BoerBert het volgende:
Klopt. Dat autoprogramma moeten ze echt laten schieten. Daar lijkt mij weinig aan eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |