'Niveauloos', ze hebben nog geen minuut uitgezonden maar jij wat al meteen hoe het eruit gaat zien. Bah, wat heb ik een hekel aan mensen die hun mening brengen alsof ze meer weten dan anderen terwijl dat niet zo is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:42 schreef Klopkoek het volgende:
Walgelijk dat het is gelukt. Niveauloos tv gaat dit worden.
Alsof de TV al niet tokkievol is.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:42 schreef Klopkoek het volgende:
Walgelijk dat het is gelukt. Niveauloos tv gaat dit worden.
Alsof de TV al niet tokkievol is.
4 programma's van een half uur.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:48 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze krijgen maar 2 uur per week. Dat is toch niks. Met 1 autoprogramma en 1 actualiteitenprogramma is het al gedaan met de tijd.
Voorspelbare reactie van zo'n figuur als jij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Niveauloos', ze hebben nog geen minuut uitgezonden maar jij wat al meteen hoe het eruit gaat zien. Bah, wat heb ik een hekel aan mensen die hun mening brengen alsof ze meer weten dan anderen terwijl dat niet zo is.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie van zo'n figuur als jij.
(het is typerend voor het egocentrische en narcistische geenstijlsoort trouwens dat ze meteen op de man gaan spelen. top
Typerend ook zo'n figuur. En dat moet beslissen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:53 schreef Keepertje8 het volgende:
Wat een wereldvreemd figuur leek die man van de Cultuurraad zeg...
"Zo'n figuur als ik"?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dus jij baseert je hele mening op één uitspraak, namelijk dat ze nieuws willen brengen à la Fox? En op basis daarvan oordeel je meteen dat het niveauloos is en voor tokkies? Wat is dat voor achterlijke conclusie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:52 schreef Klopkoek het volgende:
Powned heeft inderdaad weinig losgelaten over haar plannen. Dat schijnt tegenwoordig te werken gezien de hordes mensen die eveneens klakkeloos achter Verdonk aan liepen.
Anywayz, GeenStijl heeft wel al aangegeven graag actualiteit en interviews te gaan geven op de FoxNews wijze.
Maar blijf vooral enthousiast.
(het is typerend voor het egocentrische en narcistische geenstijlsoort trouwens dat ze meteen op de man gaan spelen. top
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:52 schreef ?????? het volgende:
[..]
Drie keer raden welke user dat is. Jammer dat deze Geen Stijl-achtige manier van communiceren blijkbaar de norm is tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:52 schreef ?????? het volgende:
Weet je, ik gun jouw je feestje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
"Zo'n figuur als ik"?.
[..]
Dus jij baseert je hele mening op één uitspraak, namelijk dat ze nieuws willen brengen à la Fox? En op basis daarvan oordeel je meteen dat het niveauloos is en voor tokkies? Wat is dat voor achterlijke conclusie?
Ik speel overigens niet op de man, ik zeg alleen maar dat jouw manier van communiceren hekel. Dat is in de verste verte niet op de man spelen. Over op de man spelen trouwens, kijk deze knaap eens op de man spelen:
[..]
[..]
Drie keer raden welke user dat is. Jammer dat deze Geen Stijl-achtige manier van communiceren blijkbaar de norm is tegenwoordig.
Cech toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:55 schreef Merkie het volgende:
Weet iemand misschien hoe dat liedje aan het begin van aflevering 7 heet;d;D:d:d ;D:;PowNE;dD;D;D!11!!1
![]()
![]()
!!!!1111!!D:
Blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:19 schreef Gorill0r het volgende:
Aan het eind van de uitzending zegt Rutger, tot volgende week.
Maar ik dacht dat dit de laatste aflevering was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |