Ach, Llink is er uit, dus dat verhoogt het niveau weer een beetjequote:Op woensdag 4 november 2009 17:58 schreef liquid-orange het volgende:
En het niveau van de Nederlandse TV is weer flink gedaald. Ik hoop dat ze er na 5 jaar alsnog weer uitvliegen. Weg met die zooi.
Ja, echt een hilarisch stukjequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Kijk, dit zijn de beelden die we willen zien op PowNed.
http://www.geenstijl.tv/2(...)_flitsagentje_t.html
ja leuk hij zit iemand lastig te vallen die zijn werk probeert te doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Kijk, dit zijn de beelden die we willen zien op PowNed.
http://www.geenstijl.tv/2(...)_flitsagentje_t.html
Dacht ik ook ja. Heb ze hier nog wel ergens liggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:09 schreef Meddo het volgende:
[..]
Denk het niet. Dat waren toch alleen de eerste xx.000 leden?
lijkt me wel he elk jaar gewoon.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Moeten we nou straks als we een jaar lid zijn weer contributie betalen?
Dan schrijf ik me uit.
Weeheheh, opeens komt Powned onder de 50.000 en kunnen ze hun omroep wel vergeten.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Moeten we nou straks als we een jaar lid zijn weer contributie betalen?
Dan schrijf ik me uit.
quote:2. Het lidmaatschap geldt tot wederopzegging. Opzegging van het lidmaatschap kan
plaatsvinden zowel door het lid als door PowNed, tegen het einde van een kalenderjaar, met
inachtneming van een opzegtermijn van één kalendermaand. Opzeggen kan per post naar
PowNed, Postbus 2824, 1000 CV Amsterdam of per mail secretariaat@powned.tv
Pas na 3 of 5 jaar, haha! De status geldt namelijk voor een van die twee periodes; dus ze zijn sowieso minimaal 3 jaar op de buis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:49 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Weeheheh, opeens komt Powned onder de 50.000 en kunnen ze hun omroep wel vergeten.
Dat zou pas owned zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |