Da's heel kut ja. Schrijf je iets expres niet aan elkaar, maakt ie dat er zelf nog steeds vanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:02 schreef __Saviour__ het volgende:
wat ik echt enorm irritant vind is dat Google veel te vrij zoekt. Zelfs als je aanhalingstekens gebruikt of Exacte woordencombinatie doet via geavanceerd zoeken, dan nog komt dat stomme ding met allerlei alternatieven.
Idd, ze proberen het noob-proof te maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Da's heel kut ja. Schrijf je iets expres niet aan elkaar, maakt ie dat er zelf nog steeds van
Als je iets met google niet kan vinden zijn er maar 2 opties:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:01 schreef Devolution het volgende:
Zoeken op internet is een vakgebied op zich.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:28 schreef captainkid het volgende:
Ik erger me maar aan als ik iets zoek dat de eerste 20 hits winkels zijn of andere zoekmachines die niks gevonden hebben.
Dat is veel erger inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:28 schreef captainkid het volgende:
Ik erger me maar aan als ik iets zoek dat de eerste 20 hits winkels zijn of andere zoekmachines die niks gevonden hebben.
Was een betere klacht geweest, want die klacht van nu is net als schijt door een riool.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:28 schreef captainkid het volgende:
qftquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Was een betere klacht geweest, want die klacht van nu is net als schijt door een riool.
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 10.100.000 voor huizen (0,25 seconden)
Hihiquote:
Kijk, iemand die het begrijptquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:07 schreef speedy_kevin het volgende:
Inderdaad mensen die niet kunnen zoeken een grote ergenis. Vaak ook last van, komen ze bij mij zeuren dat ze iets niet kunnen vinden terwijl ik het net wel heb gevonden. Ik ga ze niet helpen, leer maar eens fatsoenlijk google te gebruiken!
quote:
Hihiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:03 schreef Treces het volgende:
[..]
Krabcent CaptainCookie maakt alleen maar rare klachten.
Preciesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:17 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Efficiënt en doelmatig zoeken met een zoekmachine is helaas iets dat veel mensen niet beheersen. Ik zie vooral vaak mensen zoeken in zinnen (leren rijden met een aanhanger) in plaats van steekwoorden (rijlessen aanhanger) of juist met te beknopte of te algemene zoektermen (verhuizen i.p.v. verhuizen ervaringen forum).
Dat Google een ingebouwde rekenmachine, omrekenaar, vertaler e.d. heeft is ook nog niet algemeen bekend. Mensen die zoeken naar online rekenmachine e.d.
Ja echtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:18 schreef thewishmaster het volgende:
Als je je hier al aan ergert, zal je wel een zwaar leven hebben.
Je ergert je er blijkbaar genoeg aan om hier een heel topic over te openen en er een hele discussie aan te wijden. Het lijkt mij een waste of time. Bovendien is het toch het probleem van andere mensen als ze niet op een normale manier van bijvoorbeeld Google gebruik kunnen maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:22 schreef CaptainCookie het volgende:
Net of elke klacht in KLB iets is waar mensen zich heel erg aan ergeren
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:24 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Je ergert je er blijkbaar genoeg aan om hier een heel topic over te openen en er een hele discussie aan te wijden. Het lijkt mij een waste of time. Bovendien is het toch het probleem van andere mensen als ze niet op een normale manier van bijvoorbeeld Google gebruik kunnen maken.
nog erger: collega van me zegt steeds www. voor zijn mailadres en mensen sturen dus ook mail naar data adres......quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:17 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Idd, ze proberen het noob-proof te maken.
Overigens herken ik me meer in de klacht over mensen die denken dat e-mailadressen hoofdlettergevoelig zijn
Ik weet niet welke van de twee blunders nou erger isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:37 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
nog erger: collega van me zegt steeds www. voor zijn mailadres en mensen sturen dus ook mail naar data adres......
Dat is echt helemaal domquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:37 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
nog erger: collega van me zegt steeds www. voor zijn mailadres en mensen sturen dus ook mail naar data adres......
Dit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:28 schreef captainkid het volgende:
Is pas sinds kort.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:02 schreef __Saviour__ het volgende:
wat ik echt enorm irritant vind is dat Google veel te vrij zoekt. Zelfs als je aanhalingstekens gebruikt of Exacte woordencombinatie doet via geavanceerd zoeken, dan nog komt dat stomme ding met allerlei alternatieven.
dat bedoel ik dus - je ergens aan irriteren moet toch ook gewoon kunnen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Bij Fok irriteren users zich werkelijk aan alles.
Ja, daar is iets op tegen, het is 'Je ergens aan ergeren'.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus - je ergens aan irriteren moet toch ook gewoon kunnen?
is daar iets op tegen dan?
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Onbekende klacht, behalve dan de hoofdletter-fail bij mail-adressen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |