Da's heel kut ja. Schrijf je iets expres niet aan elkaar, maakt ie dat er zelf nog steeds vanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:02 schreef __Saviour__ het volgende:
wat ik echt enorm irritant vind is dat Google veel te vrij zoekt. Zelfs als je aanhalingstekens gebruikt of Exacte woordencombinatie doet via geavanceerd zoeken, dan nog komt dat stomme ding met allerlei alternatieven.
Idd, ze proberen het noob-proof te maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Da's heel kut ja. Schrijf je iets expres niet aan elkaar, maakt ie dat er zelf nog steeds van
Als je iets met google niet kan vinden zijn er maar 2 opties:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:01 schreef Devolution het volgende:
Zoeken op internet is een vakgebied op zich.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:28 schreef captainkid het volgende:
Ik erger me maar aan als ik iets zoek dat de eerste 20 hits winkels zijn of andere zoekmachines die niks gevonden hebben.
Dat is veel erger inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:28 schreef captainkid het volgende:
Ik erger me maar aan als ik iets zoek dat de eerste 20 hits winkels zijn of andere zoekmachines die niks gevonden hebben.
Was een betere klacht geweest, want die klacht van nu is net als schijt door een riool.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:28 schreef captainkid het volgende:
qftquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Was een betere klacht geweest, want die klacht van nu is net als schijt door een riool.
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 10.100.000 voor huizen (0,25 seconden)
Hihiquote:
Kijk, iemand die het begrijptquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:07 schreef speedy_kevin het volgende:
Inderdaad mensen die niet kunnen zoeken een grote ergenis. Vaak ook last van, komen ze bij mij zeuren dat ze iets niet kunnen vinden terwijl ik het net wel heb gevonden. Ik ga ze niet helpen, leer maar eens fatsoenlijk google te gebruiken!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |