abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67714677
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 4 april 2009 @ 22:26:41 #102
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_67714932
Dip wat vreselijk voor je (en natuurlijk ook voor je moeder).

Ik leef met je mee.
pi_67714999
Oh rac ik heb de bestelling geplaatst trouwens, weet niet meer of ik dat al gezegd had.
pi_67716835
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 22:17 schreef Dipkip het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooie lieve kop. Kan me voorstellen dat je hier heel erg van gaat dipkippen. Zo klote om te moeten aanzien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 5 april 2009 @ 20:24:17 #105
62419 CherryLips
chocoholic
pi_67738784
Jemig DIpkip, enorm veel sterkte
Ik heb zo'n zes weken geleden mijn hond van bijna 18 in laten slapen, Birdie heeft de link van dat topic al gepost, en ik ben er nog lichamelijk doodziek van als ik eraan denk. Elk moment van de dag word ik aan haar herinnerd, alleen bij de gedachte nu zit ik alweer te brullen. Niet iets wat je wilt horen waarschijnlijk, maar ik weet wat je doormaakt en ik wens je enorm veel sterkte de komende tijd.
Ik ga weer even een doekje pakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door CherryLips op 05-04-2009 20:36:52 ]
Tap tap tap
  zondag 5 april 2009 @ 22:54:13 #106
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_67743867
He dip wat rot
sterkte ermee

Wat zijn mensen toch een rare wezens
Toen ik de beschrijving van Pleasure Dough las, dacht ik: oehhh, dat is helemaal mijn ding, hebbuh!
Dus ik heb er een besteld, maar bij binnenkomst had ik al iets van 'meh, appart geurtje, ziet er smerig uit, ik weet het nog zo net niet...'
Eerst maar eens een keertje mee gedoucht dus, maar dat was niet echt een succes. Echt zo'n viezige ouderwetsche zeepgeur kwam eraf en dat is, heel zachtjes gezegd, niet mijn ding.
Er heeft dus heel lang een groot stuk PD in mijn badkamerkastje gelegen, tot vanavond. Ik ben bijna door mijn voorraad heen en vond het toch wel zonde om dat ding niet te gebruiken (Hollander die ik ben ) dus nou, hup dan maar, driekwart van dat ding in de badkuip gegooid (dan is er nog een klein stukje over voor tussen de schone handdoeken ) en met mijn te leren aantekeningen in bad gaan zitten.
Waarom ik hem eerst vond stinken is me een raadsel, want maaaaan wat was dat lekker
Alleen issie nu dus wel zo goed als op

Vrouwen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_67744822
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:54 schreef Muck het volgende:
He dip wat rot
sterkte ermee

Wat zijn mensen toch een rare wezens
Toen ik de beschrijving van Pleasure Dough las, dacht ik: oehhh, dat is helemaal mijn ding, hebbuh!
Dus ik heb er een besteld, maar bij binnenkomst had ik al iets van 'meh, appart geurtje, ziet er smerig uit, ik weet het nog zo net niet...'
Eerst maar eens een keertje mee gedoucht dus, maar dat was niet echt een succes. Echt zo'n viezige ouderwetsche zeepgeur kwam eraf en dat is, heel zachtjes gezegd, niet mijn ding.
Er heeft dus heel lang een groot stuk PD in mijn badkamerkastje gelegen, tot vanavond. Ik ben bijna door mijn voorraad heen en vond het toch wel zonde om dat ding niet te gebruiken (Hollander die ik ben ) dus nou, hup dan maar, driekwart van dat ding in de badkuip gegooid (dan is er nog een klein stukje over voor tussen de schone handdoeken ) en met mijn te leren aantekeningen in bad gaan zitten.
Waarom ik hem eerst vond stinken is me een raadsel, want maaaaan wat was dat lekker
Alleen issie nu dus wel zo goed als op

Vrouwen
Hee hoi, ben je nog into Lush!? Ik begreep van iemand op het Lush forum (voornaam begint met een W, dan weet je het wel) dat je de ruil met haar nog steeds niet geregeld hebt? Vink niet zo netjes eigenlijk, zeker nadat ik je op jouw verzoek weer met haar in contact had gebracht om het af te handelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 april 2009 @ 23:57:07 #108
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_67746012
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:18 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hee hoi, ben je nog into Lush!? Ik begreep van iemand op het Lush forum (voornaam begint met een W, dan weet je het wel) dat je de ruil met haar nog steeds niet geregeld hebt? Vink niet zo netjes eigenlijk, zeker nadat ik je op jouw verzoek weer met haar in contact had gebracht om het af te handelen.
Ik ben nog steeds into Lush ja, en ik zit zelf te wachten op een pakketje (inmiddels al een behoorlijke tijd) waar het cadeautje voor W inzit. Dat heb ik haar ook gemaild hoor....
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_67749079
@dp wat vervelend voor je sterkte in deze tijd
  maandag 6 april 2009 @ 09:04:12 #110
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67750127
Heel veel sterke Dipkip...
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_67750176
Sterkte vandaag Dipkip. Ben je morgen bij het afscheid?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67753083
Heel veel sterkte Dipkip
pi_67755966
Dipkip, wat ontzettend klote voor je.
Heel veel sterkte..
pi_67759210
Ik heb de fout gemaakt om sinds tíjden weer eens op de Lushsite te kijken . Ik heb al een hele tijd niets meer van ze gekocht, maar nu moét ik naar de winkel. Ik zag allemaal nieuwe dingen, vooral die emotibombs zien er lekker uit. Ik heb geen bad ( ) en de douchegels en zeepjes drogen m'n huid te erg uit, maar die dingen lijken toch een mooie oplossing. Iemand al ervaring?
  maandag 6 april 2009 @ 14:26:36 #115
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67759374
Dip heel veel sterkte vandaag, morgen, en in de komende tijd natuurlijk, bah bah.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_67759609
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de fout gemaakt om sinds tíjden weer eens op de Lushsite te kijken . Ik heb al een hele tijd niets meer van ze gekocht, maar nu moét ik naar de winkel. Ik zag allemaal nieuwe dingen, vooral die emotibombs zien er lekker uit. Ik heb geen bad ( ) en de douchegels en zeepjes drogen m'n huid te erg uit, maar die dingen lijken toch een mooie oplossing. Iemand al ervaring?
Als je niet tegen de douchgels en zeepjes kan (jellies al eens geprobeerd trouwens?) dan zijn emotibombs een mooie manier om toch een heerlijk ruikende douche te hebben.
Ik heb ze 'voor erbij' gebruikt, en dan voegen ze niks toe, de douchespullen van Lush ruiken al geweldig genoeg van zichzelf en ik vond het achteraf zonde van m'n geld om daar een extra produkt tegenaan te gooien wat alleen doet geuren. Maar als je alleen een emotibomb gebruikt (en evt. een neutrale douchegel) is het prima te doen.
pi_67760747
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als je niet tegen de douchgels en zeepjes kan (jellies al eens geprobeerd trouwens?) dan zijn emotibombs een mooie manier om toch een heerlijk ruikende douche te hebben.
Ik heb ze 'voor erbij' gebruikt, en dan voegen ze niks toe, de douchespullen van Lush ruiken al geweldig genoeg van zichzelf en ik vond het achteraf zonde van m'n geld om daar een extra produkt tegenaan te gooien wat alleen doet geuren. Maar als je alleen een emotibomb gebruikt (en evt. een neutrale douchegel) is het prima te doen.
De jelly's vind ik niet zo lekker, en ook niet bijzonder handig. Wat je zegt, die emotibombs zouden net dat extra lekkere geurtje toe kunnen voegen, dacht ik ook al. Blijft dat geurtje ook een beetje hangen, vraag ik me af, though.

Oh, en ik wil Godiva weer. Dat blijft echt de beste shampoo die ik heb gehad. Ik kreeg er heerlijk haar van.
  maandag 6 april 2009 @ 15:14:34 #118
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_67761020
Ik heb bij mijn laatste bezoek aan Lush een emotibomb gekregen. Zal toch maar eens proberen. Je ruikt er zelf niet naar als je onder de douche vandaan kom toch? Alleen de badkamer zelf ruikt ernaar.

En Godiva is inderdaad heerlijk! Ik had vanmorgen een groot stuk conditioner dat eruit viel. De shampoo smelt sneller dan die stukken erin
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  maandag 6 april 2009 @ 16:07:52 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67762935
Ik ben inmiddels verslaafd aan Godiva .
KuikenGuppy
pi_67766942
Godiva en flying fox en je riekt de hele dag naar jasmijn
pi_67767573
Blegh! Stelletje Godiva freaks!
pi_67768255
en dan de flying fox temple balm er nog bij
  maandag 6 april 2009 @ 21:43:25 #123
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_67775049
Owjee, ik had eigenlijk geen suggesties nodig voor andere producten
Ik kwam vanmorgen tot de ontdekking dat Godiva toch wel snel smelt. Binnenkort toch maar weer eens shoppen.
De nieuwe chocozeep staat ook hoog op mijn verlanglijstje. Die blijft toch wel na de pasen he?!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  maandag 6 april 2009 @ 21:44:15 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67775092
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:50 schreef quirina het volgende:
en dan de flying fox temple balm er nog bij
Ik heb zelfs nog een flying fox parfum .
KuikenGuppy
pi_67777210
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:05 schreef quirina het volgende:
Godiva en flying fox en je riekt de hele dag naar jasmijn
En als je geen FF hebt kun je je met de Godiva ook gewoon helemaal wassen. Werkt helemaal niet slecht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')