Kom maar opquote:
Het wordt wel eens tijd dat Ripley het eea openbaar maaktquote:
Zijn de lijstjes van Ripley al een keer gepost dan?quote:
Ik ben nieuwsgierig maar redelijk discreet hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het wordt wel eens tijd dat Ripley het eea openbaar maakt
wat is dat nou weer voor domme vraagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn de lijstjes van Ripley al een keer gepost dan?
Kijk d'r eens genieten van al die belangstelling.quote:
Dat is heeél goed van je!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig maar redelijk discreet hoor
Ze is een vrouw.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk d'r eens genieten van al die belangstelling.
Ik heb anders ook niet te klagen hoor, popjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk d'r eens genieten van al die belangstelling.
nou kom maar op danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oke dat is goed. Maar post die lijstjes nu maar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik dacht: misschien is ze daar al aan gewend geraakt. Want dat kan snel gaan hè.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:08 schreef Ripley het volgende:
Ik heb anders ook niet te klagen hoor, popje
ijsjesquote:
Meisjesquote:
Ik wil liever niet dat het topic Ripley's meisjes gaat hetenquote:
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil liever niet dat het topic Ripley's meisjes gaat heten
Aah sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil liever niet dat het topic Ripley's meisjes gaat heten
mmm jammie met slagroomquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah sorry
Volgende keer als ik de kans krijg een topic te openen, noem ik hem: Kusjes voor Ripley!
Ok ?
Dat klinkt lekker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
mmm jammie met slagroom
****of meisjes met slagroom
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker.![]()
Vooral dat laatste.
Ik ben het behoorlijk eens deze keer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker.![]()
Vooral dat laatste.
Gelukkig is slagroom geen etenswaar maar lik en slik waarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
Dat gekut in bed met etenswaren lijkt me zo goor overigens
Hmm dat heb ik ook nog nooit gedaan inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
Zorgen dat je bij de ander thuis bentquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
je vergeet de lucht van zure melk de volgende ochtend trouwens.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
Voor die lucht heb je niet per sé etenswaar in bed nodig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:30 schreef zwaaibaai het volgende:
je vergeet de lucht van zure melk de volgende ochtend trouwens.
Die had ik nog niet bedacht, bah inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:30 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
je vergeet de lucht van zure melk de volgende ochtend trouwens.
Daar heb ik ook grúwelijk last van, al sinds 11 uur vanmorgen. En het is pas feckin' half vier.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:36 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben het écht zo zat voor vandaag! De ballen vliegen hier alweer over de gang en voor mijn gevoel is het 8 uur 's avonds en ben ik aan het overwerken
Het helpt zeker niet als ik zeg dat ik om 1100 al klaar was?quote:
Hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook grúwelijk last van, al sinds 11 uur vanmorgen. En het is pas feckin' half vier.
half 4? dan hoeft er nog maar een half uurtje bijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook grúwelijk last van, al sinds 11 uur vanmorgen. En het is pas feckin' half vier.
Ik heb het ook compleet gehad voor vandaag. En ik moet nog zo lang tot half 6quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Date/Neuk lijstjesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Hé Ripley, darling, jij hierOver wat voor lijstjes gaat dit?
En waarom zou ze dat in godesnaam met jullie delen?quote:
niet die van haarzelf natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En waarom zou ze dat in godesnaam met jullie delen?
Niet van mezelf hoor, ik hou me op als onschuldige bijstaander. IK hou alleen even bij welke connecties zich hier vormenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En waarom zou ze dat in godesnaam met jullie delen?
Doen allemaal alsof het weekend niet om de hoek staatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:47 schreef automatic_ het volgende:
Wat hebben jullie het allemaal zwaar!
Maar dat is natuurlijk uitermate interessantquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
Niet van mezelf hoor, ik hou me op als onschuldige bijstaander. IK hou alleen even bij welke connecties zich hier vormen
Heeft DH het 'regelmatig' over mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef automatic_ het volgende:
Is dit trouwens die Isa waar D_H het regelmatig over heeft/had?
Ja zeg, maar dan kan het nog wel lang duren! En ik had nog wel een korte week!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Doen allemaal alsof het weekend niet om de hoek staat
Daaromquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk uitermate interessant
Nou, ik had nog een slaapplekje nodig na een optreden van The New Cool Collective in de hoofdstadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:54 schreef Ripley het volgende:
Daarom
Kom je een keer picknicken in het Vondelpark als het lekker weer is?
wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik had nog een slaapplekje nodig na een optreden van The New Cool Collective in de hoofdstad
Alleen is dat op een wat ongelukkig moment denk ik.
29 aprilquote:
Picknicken in het Vondelparkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:54 schreef Ripley het volgende:
Kom je een keer picknicken in het Vondelpark als het lekker weer is?
Met dat uur dat erafgaat krijgen we nu een extreem kort weekend.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef automatic_ het volgende:
Met mijn nieuwe rooster heb ik altijd extreem lang weekend
Ahh....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Met dat uur dat erafgaat krijgen we nu een extreem kort weekend.
Nou, die komen op die dag al hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
29 aprildagje voordat de stad volloopt met provinciaaltjes zoals ik
Graagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:59 schreef Ripley het volgende:
Nou, die komen op die dag al hoor
Ik zal even kijken, misschien moet ik namelijk draaien in het buitenland in die periode (want meivakantie)Maar anders ben je van harte welkom
ohja we krijgen de boeren weer bijna op bezoekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
29 aprildagje voordat de stad volloopt met provinciaaltjes zoals ik
Ik heb nachtdienst zaterdag! Zalig, 7 uur ipv 8 uur werkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
Gewoon op vleeswaren houdenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
Of nieuwe-vriendjes-gezeik?quote:
Ja jij maakt er zeker een slavink vanquote:
Extreem kortquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ach dat doen er zoveelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik ben single, anders zou ik hier illegaal zijn
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja jij maakt er zeker een slavink van
Aangezien hij zo vaak met die zweepjes in de weer is, kan die K er wel vanaf denk ik.quote:
zodra ik dat merk is het adiosquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Vraag: Wat vind je ervan als je een relatie hebt en je partner is eigenlijk altijd om zich heen aan het kijken naar iets beters?
Gevoelsmatig wel natuurlijk, Nouk. En je wéét hoe gevoelig ik ben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
Extreem kortZoveel maakt dat nou ook weer niet uit
Ze bedoelt duidelijk dé KudFokkertquote:
...nou, dat lijkt me reuze leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Vraag: Wat vind je ervan als je een relatie hebt en je partner is eigenlijk altijd om zich heen aan het kijken naar iets beters?
Scherp!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Garisson72 het volgende:
Aangezien hij zo vaak met die zweepjes in de weer is, kan die K er wel vanaf denk ik.
Is dat bij voorkeur dan al relatienoemenswaardig? Dan gaat hij/zij maar lekker in d'r eentje verderkijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Thnx manquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef rival het volgende:
Mensen! fijn weekend
sterkte voor degene die nog even moeten
1
IS dat ook echt zo, of voel je het zo? (Niet jij, in t algemeen)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Oja, vergetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben single, anders zou ik hier illegaal zijn
Ja, dat is precies wat ik zoek in een manquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...nou, dat lijkt me reuze leuk
Hoe bedoel je "wat vind je ervan??"
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aangezien hij zo vaak met die zweepjes in de weer is, kan die K er wel vanaf denk ik.
Mogelijke antwoorden*:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Geen idee... Een klasgenoot van mij doet het (en zegt het) al weet ik niet of ik hem voor de volle 100% daarin moet geloven..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik zoek in een man![]()
Zeg JB, jij bent toch wel een setje?
Haha, weet ik dat?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig wel natuurlijk, Nouk. En je wéét hoe gevoelig ik ben.
Sommige mensen schijnen dat vrij normaal te vinden, daarom vroeg ik me af wat jullie daarvan vindenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...nou, dat lijkt me reuze leuk
Hoe bedoel je "wat vind je ervan??"
Ja, ik ben natuurlijk stiknieuwsgierig, maar straks ben ik weer de bitchquote:
Gewoon met z'n broer/vriend vreemd gaan als die dat zou flikken. Meteen aanpakken die lutsers!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen dat vrij normaal te vinden, daarom vroeg ik me af wat jullie daarvan vinden
Je bent toch niet zomaar aan het liegen hè?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, je hebt niks gemist hoor
Ik lul maar wat
Jij? met jouw doortastendheid en die wereldvermaarde vrouwelijke intuitie erbij? Ik twijfel er geen seconde aan.quote:
Daarom zei ik het ook! Al vraag ik het ben ik de lul nu krijg jij op je kop straksquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik ben natuurlijk stiknieuwsgierig, maar straks ben ik weer de bitch
Wat doe je me aan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, je hebt niks gemist hoor
Ik lul maar wat
Confronteren. Stomp hem een bloedlip!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan me niet indenken dat iemand dat normaal vindt, of het is iemand die graag de kop in het zand steekt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
Sommige mensen schijnen dat vrij normaal te vinden, daarom vroeg ik me af wat jullie daarvan vinden
Ik denk eerder dat sommige mensen dat normaal van zichzélf vinden, maar hoogstwaarschijnlijk toch niet van hun partner. En als je maar écht graag wil, dan is daar ineens wèl verschil tussen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
Je hebt ook gelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij? met jouw doortastendheid en die wereldvermaarde vrouwelijke intuitie erbij? Ik twijfel er geen seconde aan.
Dat krijg je als je iemand zijn slaaf wordt, lijken altijd wel opstandig te worden!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik ben ook op zoek naar iets beters
Dussss...
Nou Nou. Slaaf is zo'n groot woordquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat krijg je als je iemand zijn slaaf wordt, lijken altijd wel opstandig te worden!
hmm 5 letters ik ken langere woordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou Nou. Slaaf is zo'n groot woord
Nou vooruit, dat zou meer opgaan voor duim en mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou Nou. Slaaf is zo'n groot woord
Jij ook Howlquote:
Zwaar woord danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm 5 letters ik ken langere woorden![]()
Jeej, I did thatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:30 schreef mrbox het volgende:
Hey iets ontopics![]()
In een relatie waar de ander naar wat beters kijkt... is dat uberhaupt wel een relatie te noemen ? Maar zo'n relatie hoeft voor mij zeker niet
Vertelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm 5 letters ik ken langere woorden![]()
Als iemand al in een relatie verder aan het kijken naar iemand anders is dat voor mij geen relatie. Dan nog er zullen altijd dingen zijn waar je last van hebt in een relatie, of die niet helemaal zijn zoals je zou willen maar dat hoort erbij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:30 schreef mrbox het volgende:
Hey iets ontopics![]()
In een relatie waar de ander naar wat beters kijkt... is dat uberhaupt wel een relatie te noemen ? Maar zo'n relatie hoeft voor mij zeker niet
Bingo!quote:
Tellen Sedan, dat zijn er 6quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is even lang
Waarom bleef je bij hem?
Heb jij zo'n relatie gehadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeej, I did that
Het hoefde voor mij ook niet, maar hij deed het toch
quote:
Bingo zijn 5 letters schatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tellen Sedan, dat zijn er 6Ik doelde dus op "Vertel" en niet op "Bingo"
Tja, waarom zijn bananen krom?
Vreselijk zo'n kies die hardhandig je verstand uit je harses slurpt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zo'n pijn in me harses door die verstandskies
Welk verstand?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vreselijk zo'n kies die hardhandig je verstand uit je harses slurpt.
Bengeltjelief!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom doelde ik op "Vertel"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bingo zijn 5 letters schat
Waarom dan vroeg ik
Vandaar ook die opmerkingen zo af en toe (de hele dag doorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik begrijp tot de dag van vandaag nog steeds niet wat de neuk hotten totten's zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hottentottensoldatententententoonstellingsgebouw
Woorden die niemand kent doen het ook wel goed meestalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef KudFokker het volgende:
Het beste galgje woord blijf toch altijd nog 'quiz'
Het is dus een Afrikaans volkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik begrijp tot de dag van vandaag nog steeds niet wat de neuk hotten totten's zijn
meetsysteemquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hottentottensoldatententententoonstellingsgebouw
Ik denk eerder dat ze getrokken zijn ofzo en het verstand erin is blijven zitten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn kies is nog niet door, zegt genoeg?![]()
Doe nog eens..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Khoikhoiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik begrijp tot de dag van vandaag nog steeds niet wat de neuk hotten totten's zijn
Palindroomquote:
Haha, zo makkelijk werkt dat niet hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:48 schreef S95Sedan het volgende:
Aha, ok Nouk, maar dat had je toch verder kunnen gaan met die eerste relatie?
Het is zo moeilijk als je het zelf maaktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, zo makkelijk werkt dat niet hoor
Deze is beter: http://tinyurl.com/caf4nequote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat wist ik alquote:
Niet als er andere personen bij betrokken zijn. Maar goed, dan nog, dat wilde ik nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk als je het zelf maakt
quote:
Tof gedaan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze is beter: http://tinyurl.com/caf4ne
Nouja, kappen met een relatie kan iedereen. Vergt meer doorzettingsvermogen om over dat soort dingen heen te komen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet als er andere personen bij betrokken zijn. Maar goed, dan nog, dat wilde ik niet
Kappen met een relatie is soms moeilijker dan gedachtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, kappen met een relatie kan iedereen. Vergt meer doorzettingsvermogen om over dat soort dingen heen te komen.
Kan
kipquote:
Dat ligt er ook maar net aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kappen met een relatie is soms moeilijker dan gedacht
Daarom staat er ook een "soms" in haar zin.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar net aan natuurlijk.
Spuit11quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom staat er ook een "soms" in haar zin.
ik kreeg een mailtje dat mn kadootje geretourneerd was en dat ze het naar mij op konden sturen inclusief de verzendkosten nogmaalsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Stome TNT, brengen m'n pakje pas maandag naar het postkantoor!![]()
![]()
Ook stom!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik kreeg een mailtje dat mn kadootje geretourneerd was en dat ze het naar mij op konden sturen inclusief de verzendkosten nogmaals
ook wel zuur.. niet die kosten, maar gewoon.. kdootje niet afhalen van het postkantoor
Fijn weekend!quote:
Hehe, ik kan jouw sig me nog gewoon herinneren uit de filmquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik kreeg een mailtje dat mn kadootje geretourneerd was en dat ze het naar mij op konden sturen inclusief de verzendkosten nogmaals
ook wel zuur.. niet die kosten, maar gewoon.. kdootje niet afhalen van het postkantoor
Dat zal wel tot het takenpakket behoren van een ex.quote:
Ik weet het zelf niet meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, ik kan jouw sig me nog gewoon herinneren uit de film
Ex die je kadootje moet brengen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:09 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat zal wel tot het takenpakket behoren van een ex.
Nee om het niet af te halen in the first place.quote:
Kill Bill 2quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
paimai?
Ik volg je al helemaal niet meerIk geef het op
Aah oke, geen wonder dat het me niks zeiquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
paimai?
Ik volg je al helemaal niet meerIk geef het op
Onthoudt dat dit fok is, dan moet je dingen uittypenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:35 schreef zbbrox het volgende:
sry ik vergeet snel dat het alleen logisch in mijn hoofd is
Dat idee bekroop me net ook een beetje. Heel ander slag forumvolk. Wel gezellig daar niet van, maar gewoon anders gegroepeerd ofzo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Onthoudt dat dit fok is, dan moet je dingen uittypen
Ander slag forumvolk dan waar?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat idee bekroop me net ook een beetje. Heel ander slag forumvolk. Wel gezellig daar niet van, maar gewoon anders gegroepeerd ofzo.![]()
Uittypen dus.. *schrijft op hand*
Gewoon anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ander slag forumvolk dan waar?
anders gegroepeerd?
Jah maar anders dan wat/wie .. wat/wie/waar ben je gewend?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Gewoon anders.Ik houd het er maar op dat ik gewoon nieuw ben hier en misschien wat onwennig aanschuif bij het kampvuur.
Toon je zelf toch initiatief?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:07 schreef Rauw. het volgende:
Mooi waardeloos weer![]()
Date van v'naaf laat iets meer van zich horen, heeft waarschijnlijk wat met een aantal krabbels op m'n hyves te maken ofzo
Dat is dus het punt, haar telefoon neemt ze ook niet opquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Toon je zelf toch initiatief?
Zo simpel kan het zijn.
Och, gisteren een beetje heen en weer gekrabbel met een dame.... En sindsdien laat m'n date niets meer van zich horenquote:
Je moet ook geen andere vrouwen op je hyves laten krabbelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:09 schreef Rauw. het volgende:
Dat is dus het punt, haar telefoon neemt ze ook niet op!
Dan stuur je haar een sms met de vraag of ze je terug wil bellenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, haar telefoon neemt ze ook niet op!
och, beetje verleiding van haar kant. En ik heb er helemaal niet écht op ingespeeld ofzo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
maar wat voor krabbels dan?
hoe en wat?
etc
Ik zou ze allemaal van mn hyves verwijderen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet ook geen andere vrouwen op je hyves laten krabbelen.
in dát geval:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:11 schreef Rauw. het volgende:
och, beetje verleiding van haar kant. En ik heb er helemaal niet écht op ingespeeld ofzo.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
whahahaha zo'n onzekere muts wil je ook niet
hup next
Ik heb echt níets gedaan.... Heb heel neutraal gereageerd op wat die andere dame zeiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan stuur je haar een sms met de vraag of ze je terug wil bellen
Maar wat heb je uitgevroten?
dat 'zou' je doen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:12 schreef Rauw. het volgende:
Ik zou ze allemaal van mn hyves verwijderen!
hehehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:14 schreef Feitosa het volgende:
De dame met wie hij gaat neuken natuurlijk.
Kan ze niet echt in vergelijking zetten...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:13 schreef MNR het volgende:
Ow ja, en dan natuurlijk de kernvraag: welke dame is leuker: de dame met wie je vol verleiding en passie hebt gekrabbeld of de dame met wie je vanavond een date hebt?
Dan is ze de moeite niet waard.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, gisteren een beetje heen en weer gekrabbel met een dame.... En sindsdien laat m'n date niets meer van zich horen
Ja, en afgezien van haar laid back en wantrouwigheid?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kan ze niet echt in vergelijking zetten...
De een heeft echt een lekkere wilde kant en iets te losbandig, de andere is een beetje laid back en wantrouwig
Dat is moeilijk kiezen, ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:16 schreef Rauw. het volgende:
De een heeft echt een lekkere wilde kant en iets te losbandig, de andere is een beetje laid back en wantrouwig
Dat ik dat voor deze date over zou hebben..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat 'zou' je doen?
als in: dat was ik van plan, of als in: dat zou ik voor deze date overhebben?
Jonge, jonge, jonge...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat ik dat voor deze date over zou hebben..
Niet dus, ze moet me maar genoeg vertrouwen, ik krijg wel vaker aandacht van meiden in bijv de discotheek...
Als ze daar niet mee om kan gaan, of niet mee om wil kunnen gaan, dan houd het jammergeneog op.
dat laid back vind ik wel fijn aan 'r, ze is lief, heb een leuk koppie... Maar ze is zo wantrouwigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, en afgezien van haar laid back en wantrouwigheid?
Ik ken hem nietquote:
ja true, het ziet er niet naar uit dat dat nog gaat gebeuren, met die date althans. Maar wantrouwig neuken isn't all it's cracked up to be, dus oftie daar nou veel aan mist.quote:
Ze kan er ook gewoon op vertrouwen dat ik op 't moment alleen met haar date.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Jonge, jonge, jonge...
Nou als je er zo over denkt, moet je ook niet zeuren dat ze niets van zich laten horen. Geef ik haar groot gelijk en gedraag je je als een botte hork
Als je nu eens gewoon een smsje stuurt, waarin je aangeeft dat je heel graag met haar wat gaat drinken vanavond, en dan heeeeeel die vooroordelen over wantrouwend en zo eens even een avondje overboord gooit, would it kill you?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
dat laid back vind ik wel fijn aan 'r, ze is lief, heb een leuk koppie... Maar ze is zo wantrouwig
Ja, als je er zo over denkt...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze kan er ook gewoon op vertrouwen dat ik op 't moment alleen met haar date.
Maar 't blijkt dat ze dat niet wil.
Als het nou sowieso al het plan was om wat te gaan doen dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je nu eens gewoon een smsje stuurt, waarin je aangeeft dat je heel graag met haar wat gaat drinken vanavond, en dan heeeeeel die vooroordelen over wantrouwend en zo eens even een avondje overboord gooit, would it kill you?
Soms is gewoon een leuke en gezellige avond precies wat je nodig hebt om een vervelende barriere te doorbreken.
Maar ze neemt o-hopquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:24 schreef Ripley het volgende:
Gewoon bellen, al dat egcommuniceer via sms en hyves
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je nu eens gewoon een smsje stuurt, waarin je aangeeft dat je heel graag met haar wat gaat drinken vanavond, en dan heeeeeel die vooroordelen over wantrouwend en zo eens even een avondje overboord gooit, would it kill you?
Soms is gewoon een leuke en gezellige avond precies wat je nodig hebt om een vervelende barriere te doorbreken.
Kom op Rauw, laat je van je beste kant zien, bel gewoon nog een keer en sms desnoods dat je graag wilt dat ze opneemt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als het nou sowieso al het plan was om wat te gaan doen dan?![]()
En dat ik nog even wat dingen wil vragen maar dat ze me wegdrukt?!
Word ook niet op gereageerd dusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:24 schreef Ripley het volgende:
Gewoon bellen, al dat egcommuniceer via sms en hyves
* Cuegirllie begint te zingenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, als je er zo over denkt...
Ik weet niet, ik zeg: it ain't over until the fat lady sings
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Precies, dronken voeren en dan hem in de waan laten dat ie mag en kan neuken!
Als ik 4x bel dan is het toch wel duidelijk dat ik graag wil dat ze opneemt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Kom op Rauw, laat je van je beste kant zien, bel gewoon nog een keer en sms desnoods dat je graag wilt dat ze opneemt.
Ja nee, jezelf onderuit halen is een prima statement voor het midden van deze dagquote:
Ik vond hem te mooi om niet te makenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:27 schreef MNR het volgende:
Ja nee, jezelf onderuit halen is een prima statement voor het midden van deze dag
4x in hoeveel tijdsspanne?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ik 4x bel dan is het toch wel duidelijk dat ik graag wil dat ze opneemt?
Daarom, laat die vooroordelen even varen, je kunt altijd nog bekijken en besluiten om niet meer met zo iemand om te gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:27 schreef Garisson72 het volgende:
Zolang Rauw maar niet de ijdele hoop heeft dat hij haar wantrouwen wel weg kan nemen (vooropgesteld dat dat écht zo erg gesteld is met haar).
Ik kan het wel, maar dan zou ik alle contact met vrouwen moeten mijden denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:27 schreef Garisson72 het volgende:
Zolang Rauw maar niet de ijdele hoop heeft dat hij haar wantrouwen wel weg kan nemen (vooropgesteld dat dat écht zo erg gesteld is met haar).
Ik heb liever dat je aardige dingen over jezelf zegt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vond hem te mooi om niet te maken
Ow hier zaten totaal geen negatieve gevoelens bij dus dat zit wel goed vandaagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:29 schreef MNR het volgende:
Ik heb liever dat je aardige dingen over jezelf zegt.
Ja, wanneer je naar de zon kijkt, staar je nooit naar de schaduwquote:
4x de afgelopen 3 uurquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:28 schreef MNR het volgende:
[..]
4x in hoeveel tijdsspanne?
Kerel, ga douchen, of eten en probeer het daarna gewoon nog een keer. Je kunt veel zeggen, maar ze is wel een passioneel typje als ze zo reageert. Enne... positief bekeken (!): ze vind je leuk anders zou het haar niet zoveel kunnen schelen.
It's all about perspective
Zelfspot is okéquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je aardige dingen over jezelf zegt.
Ene zak leeg. Andere zak nog steeds vol.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:26 schreef MNR het volgende:
Precies, dronken voeren en dan hem in de waan laten dat ie mag en kan neuken!![]()
Mwa... dat vind ik nog redelijk minimaalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
4x de afgelopen 3 uur![]()
Dat is waar natuurlijk helemaal waar.
Maar ze vind me sowieso al wat hebben, anders date je toch niet?
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ene zak leeg. Andere zak nog steeds vol.
Okay, mooi!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow hier zaten totaal geen negatieve gevoelens bij dus dat zit wel goed vandaag
Agree. Ik spot ook functioneel met mn lengte.quote:
al mijn negatieve gevoelens zitten mbt de TNTquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ons kampvuur is wel erg gezellig vaak
En je bent altijd welkom
De jeugd van tegenwoordig heeft dat ding toch altijd bij zich!, dus dat kan nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:35 schreef JonKeL het volgende:
Misschien is ze wel gewoon bezig of heeft ze haar telefoon niet bij de hand???
Ik probeer het nog 1 of 2x maar dan is het ook echt afgelopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Mwa... dat vind ik nog redelijk minimaal
Nou dan! Hup, gewoon nog een keer bellen straks en als ze dan niet opneemt, is het gewoon helemaal haar eigen schuld en stelt ze zich dik aan!
dat zeg ik: dat lukt dus niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:29 schreef Rauw. het volgende:
Ik kan het wel, maar dan zou ik alle contact met vrouwen moeten mijden denk ik!
Bizar als ik weggedrukt wordquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:35 schreef JonKeL het volgende:
Misschien is ze wel gewoon bezig of heeft ze haar telefoon niet bij de hand???
Ja het zal best, maar als ik niet opneem dan neem ik niet op. Of je nou 1x of 80x beltquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig heeft dat ding toch altijd bij zich!, dus dat kan niet
Mensen vinden het vervelend als ik meelach om hun fat-man jokesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Agree. Ik spot ook functioneel met mn lengte.
Hehehe, mooi zo. Foeteren ftw!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
al mijn negatieve gevoelens zitten mbt de TNT
Zojuist gestuurd dat ze me even moet bellen, omdat ik anders niet weet hoe laat ik 'r op moet pikkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat zeg ik: dat lukt dus niet.
Hey, weet je wat je moet doen!
Nog één laatste sms, waarin je haar een fijne avond wenst en terloops meldt dat je andere plannen hebt gemaakt.
Benieuwd of ze dán ineens haar smsduim in beweging kan krijgen.
Als ik haar was en ik zou hem leuk vinden, zou hij er echt hard in kunnen zakkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat zeg ik: dat lukt dus niet.
Hey, weet je wat je moet doen!
Nog één laatste sms, waarin je haar een fijne avond wenst en terloops meldt dat je andere plannen hebt gemaakt.
Benieuwd of ze dán ineens haar smsduim in beweging kan krijgen.
Nieuwe telefoon is het zeker?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
al mijn negatieve gevoelens zitten mbt de TNT
Dan hoop ik dat ze samen heel gelukkig wordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik denk dat Feitosa er met haar vandoor is.
Misschien lach je als een hyena?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mensen vinden het vervelend als ik meelach om hun fat-man jokes!
Beetje jammer van de achtergrondruis.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:40 schreef KudFokker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)owned_ringtones.html
Die 2e, me nieuwe ringtone
Me telefoon ging op weg naar huis af in de trein.
Toen ik opgehangen had hoorde ik de man tegenover me dat melodietje fluiten
Jah.. kan hem wss pas maandag ophalen bij postkantoorquote:
Ik mag toch hopen dat jij, als jij hem leuk vond, hem niet steeds weg zou drukken en wél zou reageren op smsjes?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:39 schreef MNR het volgende:
Als ik haar was en ik zou hem leuk vinden, zou hij er echt hard in kunnen zakken
't is meer dat ze het niet best kunnen hebben dat ik hun grappen onschadelijk maakquote:
Niet wat tegenstrijdig ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:38 schreef MNR het volgende:
God, wat is het af en toe toch lastig om luchtige berichtjes te formuleren om iemand te vragen of ie vanavond wat met me gaat drinken, verder no strings attached. En ja, hij heeft mijn tel.nr. niet of mail of zo
Dat hoort zoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje jammer van de achtergrondruis.
Hehehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij, als jij hem leuk vond, hem niet steeds weg zou drukken en wél zou reageren op smsjes?
Kijk het is wel leuk om ferme taal uit te slaan, maar laten we wel dat perspective houden waar je over begon.
Dan ga ik nog meer voor het origineel.. pownedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat hoort zo
Het is het intro filmpje van de PowNed afleveringen
Dit is het origineel
Leuke kerel, wil ik wat mee gaan drinken, gewoon omdat het lekker klikt en omdat ik uren met hem kan praten. En ik wil het luchtig houden omdat ik hem maandag weer teken kom, op het werkquote:
We hebben nog 6 leden nodigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ga ik nog meer voor het origineel.. powned
Hoho ik ben door Powned wel een FOK!Pimp geworden!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ga ik nog meer voor het origineel.. powned
Dat is al een héél stuk realistischer dan alléén maar positivo-retoriek, en het lijkt me ook niet minder dan menselijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:46 schreef MNR het volgende:
Ik kan heel onredelijk reageren, dat weet ik nu van mezelf. Laat ik het zo zeggen: er is in een kant in me die het zou kunnen doen. Daarna, als ik weer bij zinnen ben en niet meer in de situatie zit zou ik mezelf voor mijn kop slaan en besluiten het de volgende keer anders te doen.
Honest enough for you?
En ja, uiteindelijk zou ik reageren op zijn smsjes en opnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |