Kom maar opquote:
Het wordt wel eens tijd dat Ripley het eea openbaar maaktquote:
Zijn de lijstjes van Ripley al een keer gepost dan?quote:
Ik ben nieuwsgierig maar redelijk discreet hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het wordt wel eens tijd dat Ripley het eea openbaar maakt
wat is dat nou weer voor domme vraagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn de lijstjes van Ripley al een keer gepost dan?
Kijk d'r eens genieten van al die belangstelling.quote:
Dat is heeél goed van je!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig maar redelijk discreet hoor
Ze is een vrouw.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk d'r eens genieten van al die belangstelling.
Ik heb anders ook niet te klagen hoor, popjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk d'r eens genieten van al die belangstelling.
nou kom maar op danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oke dat is goed. Maar post die lijstjes nu maar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik dacht: misschien is ze daar al aan gewend geraakt. Want dat kan snel gaan hè.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:08 schreef Ripley het volgende:
Ik heb anders ook niet te klagen hoor, popje
ijsjesquote:
Meisjesquote:
Ik wil liever niet dat het topic Ripley's meisjes gaat hetenquote:
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil liever niet dat het topic Ripley's meisjes gaat heten
Aah sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil liever niet dat het topic Ripley's meisjes gaat heten
mmm jammie met slagroomquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah sorry
Volgende keer als ik de kans krijg een topic te openen, noem ik hem: Kusjes voor Ripley!
Ok ?
Dat klinkt lekker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
mmm jammie met slagroom
****of meisjes met slagroom
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker.![]()
Vooral dat laatste.
Ik ben het behoorlijk eens deze keer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker.![]()
Vooral dat laatste.
Gelukkig is slagroom geen etenswaar maar lik en slik waarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
Dat gekut in bed met etenswaren lijkt me zo goor overigens
Hmm dat heb ik ook nog nooit gedaan inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
Zorgen dat je bij de ander thuis bentquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
je vergeet de lucht van zure melk de volgende ochtend trouwens.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
Voor die lucht heb je niet per sé etenswaar in bed nodig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:30 schreef zwaaibaai het volgende:
je vergeet de lucht van zure melk de volgende ochtend trouwens.
Die had ik nog niet bedacht, bah inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:30 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
je vergeet de lucht van zure melk de volgende ochtend trouwens.
Daar heb ik ook grúwelijk last van, al sinds 11 uur vanmorgen. En het is pas feckin' half vier.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:36 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben het écht zo zat voor vandaag! De ballen vliegen hier alweer over de gang en voor mijn gevoel is het 8 uur 's avonds en ben ik aan het overwerken
Het helpt zeker niet als ik zeg dat ik om 1100 al klaar was?quote:
Hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook grúwelijk last van, al sinds 11 uur vanmorgen. En het is pas feckin' half vier.
half 4? dan hoeft er nog maar een half uurtje bijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook grúwelijk last van, al sinds 11 uur vanmorgen. En het is pas feckin' half vier.
Ik heb het ook compleet gehad voor vandaag. En ik moet nog zo lang tot half 6quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Date/Neuk lijstjesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Hé Ripley, darling, jij hierOver wat voor lijstjes gaat dit?
En waarom zou ze dat in godesnaam met jullie delen?quote:
niet die van haarzelf natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En waarom zou ze dat in godesnaam met jullie delen?
Niet van mezelf hoor, ik hou me op als onschuldige bijstaander. IK hou alleen even bij welke connecties zich hier vormenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En waarom zou ze dat in godesnaam met jullie delen?
Doen allemaal alsof het weekend niet om de hoek staatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:47 schreef automatic_ het volgende:
Wat hebben jullie het allemaal zwaar!
Maar dat is natuurlijk uitermate interessantquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
Niet van mezelf hoor, ik hou me op als onschuldige bijstaander. IK hou alleen even bij welke connecties zich hier vormen
Heeft DH het 'regelmatig' over mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef automatic_ het volgende:
Is dit trouwens die Isa waar D_H het regelmatig over heeft/had?
Ja zeg, maar dan kan het nog wel lang duren! En ik had nog wel een korte week!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Doen allemaal alsof het weekend niet om de hoek staat
Daaromquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk uitermate interessant
Nou, ik had nog een slaapplekje nodig na een optreden van The New Cool Collective in de hoofdstadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:54 schreef Ripley het volgende:
Daarom
Kom je een keer picknicken in het Vondelpark als het lekker weer is?
wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik had nog een slaapplekje nodig na een optreden van The New Cool Collective in de hoofdstad
Alleen is dat op een wat ongelukkig moment denk ik.
29 aprilquote:
Picknicken in het Vondelparkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:54 schreef Ripley het volgende:
Kom je een keer picknicken in het Vondelpark als het lekker weer is?
Met dat uur dat erafgaat krijgen we nu een extreem kort weekend.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef automatic_ het volgende:
Met mijn nieuwe rooster heb ik altijd extreem lang weekend
Ahh....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Met dat uur dat erafgaat krijgen we nu een extreem kort weekend.
Nou, die komen op die dag al hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
29 aprildagje voordat de stad volloopt met provinciaaltjes zoals ik
Graagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:59 schreef Ripley het volgende:
Nou, die komen op die dag al hoor
Ik zal even kijken, misschien moet ik namelijk draaien in het buitenland in die periode (want meivakantie)Maar anders ben je van harte welkom
ohja we krijgen de boeren weer bijna op bezoekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
29 aprildagje voordat de stad volloopt met provinciaaltjes zoals ik
Ik heb nachtdienst zaterdag! Zalig, 7 uur ipv 8 uur werkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
Gewoon op vleeswaren houdenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
Of nieuwe-vriendjes-gezeik?quote:
Ja jij maakt er zeker een slavink vanquote:
Extreem kortquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ach dat doen er zoveelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik ben single, anders zou ik hier illegaal zijn
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja jij maakt er zeker een slavink van
Aangezien hij zo vaak met die zweepjes in de weer is, kan die K er wel vanaf denk ik.quote:
zodra ik dat merk is het adiosquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Vraag: Wat vind je ervan als je een relatie hebt en je partner is eigenlijk altijd om zich heen aan het kijken naar iets beters?
Gevoelsmatig wel natuurlijk, Nouk. En je wéét hoe gevoelig ik ben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
Extreem kortZoveel maakt dat nou ook weer niet uit
Ze bedoelt duidelijk dé KudFokkertquote:
...nou, dat lijkt me reuze leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Vraag: Wat vind je ervan als je een relatie hebt en je partner is eigenlijk altijd om zich heen aan het kijken naar iets beters?
Scherp!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Garisson72 het volgende:
Aangezien hij zo vaak met die zweepjes in de weer is, kan die K er wel vanaf denk ik.
Is dat bij voorkeur dan al relatienoemenswaardig? Dan gaat hij/zij maar lekker in d'r eentje verderkijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Thnx manquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef rival het volgende:
Mensen! fijn weekend
sterkte voor degene die nog even moeten
1
IS dat ook echt zo, of voel je het zo? (Niet jij, in t algemeen)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Oja, vergetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben single, anders zou ik hier illegaal zijn
Ja, dat is precies wat ik zoek in een manquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...nou, dat lijkt me reuze leuk
Hoe bedoel je "wat vind je ervan??"
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aangezien hij zo vaak met die zweepjes in de weer is, kan die K er wel vanaf denk ik.
Mogelijke antwoorden*:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Geen idee... Een klasgenoot van mij doet het (en zegt het) al weet ik niet of ik hem voor de volle 100% daarin moet geloven..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik zoek in een man![]()
Zeg JB, jij bent toch wel een setje?
Haha, weet ik dat?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig wel natuurlijk, Nouk. En je wéét hoe gevoelig ik ben.
Sommige mensen schijnen dat vrij normaal te vinden, daarom vroeg ik me af wat jullie daarvan vindenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...nou, dat lijkt me reuze leuk
Hoe bedoel je "wat vind je ervan??"
Ja, ik ben natuurlijk stiknieuwsgierig, maar straks ben ik weer de bitchquote:
Gewoon met z'n broer/vriend vreemd gaan als die dat zou flikken. Meteen aanpakken die lutsers!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen dat vrij normaal te vinden, daarom vroeg ik me af wat jullie daarvan vinden
Je bent toch niet zomaar aan het liegen hè?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, je hebt niks gemist hoor
Ik lul maar wat
Jij? met jouw doortastendheid en die wereldvermaarde vrouwelijke intuitie erbij? Ik twijfel er geen seconde aan.quote:
Daarom zei ik het ook! Al vraag ik het ben ik de lul nu krijg jij op je kop straksquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik ben natuurlijk stiknieuwsgierig, maar straks ben ik weer de bitch
Wat doe je me aan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, je hebt niks gemist hoor
Ik lul maar wat
Confronteren. Stomp hem een bloedlip!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan me niet indenken dat iemand dat normaal vindt, of het is iemand die graag de kop in het zand steekt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
Sommige mensen schijnen dat vrij normaal te vinden, daarom vroeg ik me af wat jullie daarvan vinden
Ik denk eerder dat sommige mensen dat normaal van zichzélf vinden, maar hoogstwaarschijnlijk toch niet van hun partner. En als je maar écht graag wil, dan is daar ineens wèl verschil tussen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
Je hebt ook gelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij? met jouw doortastendheid en die wereldvermaarde vrouwelijke intuitie erbij? Ik twijfel er geen seconde aan.
Dat krijg je als je iemand zijn slaaf wordt, lijken altijd wel opstandig te worden!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik ben ook op zoek naar iets beters
Dussss...
Nou Nou. Slaaf is zo'n groot woordquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat krijg je als je iemand zijn slaaf wordt, lijken altijd wel opstandig te worden!
hmm 5 letters ik ken langere woordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou Nou. Slaaf is zo'n groot woord
Nou vooruit, dat zou meer opgaan voor duim en mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou Nou. Slaaf is zo'n groot woord
Jij ook Howlquote:
Zwaar woord danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm 5 letters ik ken langere woorden![]()
Jeej, I did thatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:30 schreef mrbox het volgende:
Hey iets ontopics![]()
In een relatie waar de ander naar wat beters kijkt... is dat uberhaupt wel een relatie te noemen ? Maar zo'n relatie hoeft voor mij zeker niet
Vertelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm 5 letters ik ken langere woorden![]()
Als iemand al in een relatie verder aan het kijken naar iemand anders is dat voor mij geen relatie. Dan nog er zullen altijd dingen zijn waar je last van hebt in een relatie, of die niet helemaal zijn zoals je zou willen maar dat hoort erbij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:30 schreef mrbox het volgende:
Hey iets ontopics![]()
In een relatie waar de ander naar wat beters kijkt... is dat uberhaupt wel een relatie te noemen ? Maar zo'n relatie hoeft voor mij zeker niet
Bingo!quote:
Tellen Sedan, dat zijn er 6quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is even lang
Waarom bleef je bij hem?
Heb jij zo'n relatie gehadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeej, I did that
Het hoefde voor mij ook niet, maar hij deed het toch
quote:
Bingo zijn 5 letters schatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tellen Sedan, dat zijn er 6Ik doelde dus op "Vertel" en niet op "Bingo"
Tja, waarom zijn bananen krom?
Vreselijk zo'n kies die hardhandig je verstand uit je harses slurpt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zo'n pijn in me harses door die verstandskies
Welk verstand?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vreselijk zo'n kies die hardhandig je verstand uit je harses slurpt.
Bengeltjelief!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom doelde ik op "Vertel"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bingo zijn 5 letters schat
Waarom dan vroeg ik
Vandaar ook die opmerkingen zo af en toe (de hele dag doorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |