Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is redelijk vroeg in de ochtend (half 9), ik sta op het station te wachten op de bus samen met een hele hoop scholieren. Vervolgens komt de bus aan en gaan we met z'n allen netjes in een rij staan. TS heeft handschoenen aan, want TS is een koulijer. Ik stap de bus in en haal mijn OV tevoorschijn (het mapje). Ik krijg vanwege mijn handschoenen het niet open en er staat een hele stoet wachtenden achter me, dus ik laat het "studentenrijbewijsmapje" (

) zien en loop verder.
"Laat eens zien jongeman"En alhoewel ik pas een halve meter op weg naar mijn zitplek was moest ik toch moeite doen om me als spookganger door het tegenstromende MBO-volk (TS doet geen MBO en ook geen HBO en ook geen sociologie/psychologie/filosofie/dat soort opleidingen aan de uni, voor we dat weer krijgen) te wringen. Eenmaal aangekomen slaag ik erin om het mapje te openen en denk dat het goed is.
"Doe je duim eens weg"Wat blijkt, ik had mijn duim boven 'week', blijkbaar twijfelde onze beste man aan mijn wiskundig inzicht (5 dagen gratis reizen vs 2 dagen gratis reizen) en dacht hij dat ik een weekend-OV had. TS slikt een stuk of 4 potentiele opmerkingen terug in en laat zien dat hij een week-OV heeft.
"Die lijkt heul niet op jou"TS trekt letterlijk zo'n gezicht:
"Laat je identiteitsbewijs eens zien"Samenvatting: Buschauffeur doet moeilijk
Klacht: NSBuschauffeur
Subklacht: Lief dagboek,
Subklacht 2: MBO
Subklacht 3: TS moet alsnog handschoenen uitdoen om identiteitsbewijs uit portemonnee te halen
Goedmakertje: Omdat bus al redelijk vol was had ik een goed excuus om naast een lekker wijf te zitten

Subklacht 4: Telefoonnummer niet gevraagd
Subklacht 5: Geen pics
Subklacht 6: te veel klachten