Was alleen om de onzinnigheid van die opmerking aan te tonen.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg zijn als dat niet het geval was
ahh ik dacht alquote:Op zondag 29 maart 2009 18:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was alleen om de onzinnigheid van die opmerking aan te tonen..
Wait whut.quote:Typische uitspraak van Gregory van der Wiel vinden Feyenoorders. “Ik moest terugdenken aan de tijd dat ik in een shirtje met de naam van Robin van Persie op straat voetbalde. Midden in Osdorp hè. Op mijn 15de wilde ik altijd Van Persie zijn en in Tunesië zaten we ineens in hetzelfde team. Gaaf.” De supporters van Feyenoord, ook niet altijd de domsten, rekenden even zes jaar terug. Toen was Gregory dus 15 en had Van Persie alleen nog maar zijn debuut gemaakt in het eerste elftal van Feyenoord. Hij was nog lang geen international. Fansite Lunatic News concludeert dat het een Feyenoordshirt moet zijn geweest waarin Van der Wiel - midden in Osdorp hè - heeft gelopen. Bij Feyenoord staat vandaag de dag ook een speler onder contract die in zijn jonge jaren op de F-side heeft gestaan. Echte clubliefde onder spelers is tegenwoordig een zeldzaamheid. Greg zegt niet in die quote dat hij 6 jaar geleden in een Van Persie shirtje rondliep in Amsterdam. Maar goed, de indruk is wel gewekt zo. Typisch…
Die Greg tochquote:
Wat een gelul zegquote:
Kijk nog eens goed voordat je anderen uitmaakt voor paupersquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed voordat je anderen uitmaakt voor paupers
Ik heb het altijd al een waardeloze back gevonden. En ik ben zelf ook fan van Van Persie.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef _Mike_ het volgende:
Ja kom, laten we Van der Wiel gaan bashen omdat hij Van Persie fan is/was!
Maar dan blijft het wel een paupersitequote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Helemaal over dat woordje 'heeft' heengelezen.
Kan de beste overkomenquote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Helemaal over dat woordje 'heeft' heengelezen.
http://www.voetbalcentraa(...)door-ongeluk-in-huisquote:Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef finsdefis het volgende:
Baggerinterlands![]()
Ik wil Ajax.
Overigens las ik net dat Oleguer door z'n enkel was gegaan ofzo in plaats van z'n been gebroken te hebben.
Kan het inmiddels niet meer vinden.. Handig, al die geruchtensites.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Die Gregory.quote:Ik moest terugdenken aan de tijd dat ik in een shirtje met de naam van Robin van Persie op straat voetbalde. Midden in Osdorp hè.
Inderdaad, ik had het niet van Ajax Showtimequote:Op zondag 29 maart 2009 17:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Mensen die Ajax Showtime serieus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |