Haha echt hequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:08 schreef MaxC het volgende:
http://www.ajax.tv/play_item.php?vid=3484
Hehe, wat een wedstrijd was dat. Volgens mij hebben we zelden zo onverdiend een punt gepakt
Die bal van Carewquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:08 schreef MaxC het volgende:
Hehe, wat een wedstrijd was dat. Volgens mij hebben we zelden zo onverdiend een punt gepakt
Dit waren m'n eerste CL-wedstrijden in de Arena. Roma waarin het zo fucking koud was, -7 maar ik stond die wedstrijden ongeveer in de 'pit' van 410 dus die goals van Zlatan en Litmanen heb ik nauwelijks overleefd. Arsenal weet ik geen fuck meer van en Valencia was met die giga-Jodenvlag en die heerlijke kopbal van Pasanen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Haha echt he
Wel zuur dat je in de allerlaatste seconde toch nog die tegengoal krijgt, maar die groepsfase overleefden we gelukkig toch nog. Wat een tegenstanders toen: Roma, Arsenal en Valencia
oh tyfus! is het al uitverkocht?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:04 schreef Jasza het volgende:
Kaarten voor Roda ook binnen offcourse.
Of psv of Sparta en de voorrang is een feit.
Hehe en elke keer weer een chaos op utrecht CS omdat de boefjes van utrecht pet en sjaals aanvielen. Tot op een keer de Youth het zat was en een keertje mee ging naar utrecht. Daarna die gasten nooit meer gezien hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit waren m'n eerste CL-wedstrijden in de Arena. Roma waarin het zo fucking koud was, -7 maar ik stond die wedstrijden ongeveer in de 'pit' van 410 dus die goals van Zlatan en Litmanen heb ik nauwelijks overleefd. Arsenal weet ik geen fuck meer van en Valencia was met die giga-Jodenvlag en die heerlijke kopbal van Pasanen.
Was een mooi Europacupseizoen toen.
Maargoed, ik ga ook naar Amsterdam. Bieries4life.
Mooi, ben ik maandag vrijquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tegen WII thuis ook 16.30 op 1e paasdag
Ouwe alcoholistquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mooi, ben ik maandag vrij
Na de wedstrijd nog maar even flink doorzakken in het home dus
Wat ik mij voornamelijk nog kan herinneren is het contrast tussen de uitwedstrijd en de thuiswedstrijd. Uit werden we weggespeeld, thuis was Ajax een stuk beter dan Valencia. Ajax wist die wedstrijd bijna op ouderwetse wijze te domineren. Prachtig om te zien was dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:08 schreef MaxC het volgende:
Idd..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:24 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik wil weer Champions League-wedstrijden, zoals die tegen Valencia en Arsenal
Ja of zoals tegen Juve, Bayern-uit en MTA-uit. Jippiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:24 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik wil weer Champions League-wedstrijden, zoals die tegen Valencia en Arsenal
Dat laatste geeft aan dat ie nooit meer terugkomt?quote:Sneijder: 'Aissati heeft alles'
zaterdag 28 maart, door OV, Amsterdam, 16:02u, AT5
Wesley Sneijder is al ruim anderhalf jaar weg bij Ajax, maar hij volgt de club nog altijd op de voet. De middenvelder is onder de indruk van Ismail Aissati, die momenteel in grootse vorm steekt.
'Aissati is iemand met veel kwaliteiten. Hij is een tijdje geblesseerd geweest, maar het is zeker een aanwinst voor Ajax. Met zijn kwaliteiten hoort hij iedere week te spelen. Dat heeft Marco van Basten nu ook wel ingezien', zo steekt Sneijder de loftrompet over Aissati.
'Die jongen heeft alles', vervolgt hij. 'Hij is een belangrijk aanspeelpunt in balbezit, hij kan het spel verleggen en heeft veel inzicht. Dat heb je de laatste wedstrijden kunnen zien', zegt Sneijder tegen AT5. 'Zoals je merkt volg ik bijna alle wedstrijden van Ajax', lacht de international.
Het is Sneijder dan ook opgevallen dat zijn oud-ploeg dit seizoen niet in beste doen is. 'Het is niet zo dat ik Amsterdam mis, maar als ik Ajax soms zie voetballen dan denk ik wel 'kon ik ze maar helpen'. Maar, dat zit er niet meer in', weet de speler van Real Madrid. 'Dat boek is gesloten'.
Lijkt me niet, Hij bedoelt denk ik dat ie zich wel elke week aan Ajax kan "ergeren" maar dat dat geen zin heeft aangezien ie nu in Madrid zit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat laatste geeft aan dat ie nooit meer terugkomt?
Ik krijg juist het idee van wel. Terwijl ik daar zwaar over twijfel bij Sneijder.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat laatste geeft aan dat ie nooit meer terugkomt?
Wel een geweldige trip gehad toen. Oktoberfestenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:Bayern
, met die kut Makaay en ONZE shirts!!! Wat was dat een domper toen.
Echt prachtige shirts, zwart rood, eindelijk. Maken die sukkels van Adidas precies dezelfde voor die Duitsers
!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |