een leven naast FOK! is een hoax...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was te druk bezig met nuttige dingen!
Echt niet!quote:
En wie heb je ontdekt dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:57 schreef Klonk het volgende:
ik heb trouwens weer eens wat, een nieuwe artiest ontdekt, ik eens kijken blijkt ie afgelopen januari te zijn gestorven
Echt wel, die komt niet los van zijn pc daar in Japanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:11 schreef Klonk het volgende:
Pheno kijkt niet, zullen we topic volmaken
77 Nog maar, je kan hetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:15 schreef Klonk het volgende:
ja, in mijn eentje 80 posts maken gaat wel erg opvallen
hij was toch op onderzoekquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, die komt niet los van zijn pc daar in Japan
Onderzoek naar de bereikbaarheid van FOK in den vreemde?quote:
zolang indah van jakarta kan FOK!ken zou ik me over Japan geen zorgen makenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onderzoek naar de bereikbaarheid van FOK in den vreemde?
ja, waarschijnlijk wel, ben zo verkouden dat ik nauwlijks meer iets proefquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, waarschijnlijk wel, ben zo verkouden dat ik nauwlijks meer iets proef
helemaal het land uit is relatief, 5 minuten rijden en als we niet om zouden moeten rijden om de grens over te kunnen zou het nog sneller zijn, echt als ik een harde scheet laten horen ze die in Duitslandquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dus je gaat helemaal het land uit om een ijsje te halen dat je niet proeft?
Doe je goed
T is een ander land he, dus helemaal het land uitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
helemaal het land uit is relatief, 5 minuten rijden en als we niet om zouden moeten rijden om de grens over te kunnen zou het nog sneller zijn, echt als ik een harde scheet laten horen ze die in Duitsland
Scheelt iig dat zij zegt van wel dan jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:28 schreef Klonk het volgende:
ach en klonkette vond het wel lekker smaken dus ja dan zal het wel zo zijn
Of juist welquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:40 schreef Klonk het volgende:
zucht, en ik moet als blauwe toch het goeie voorbeeld geven door niet topics vol te gaan spammen....
Ontken nou maar niet dat je die meer dan 1 hebtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:40 schreef Klonk het volgende:
had ik maar een kloontje...
ik heb een kloontje, een hele slechte, klonkkloon ofzoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ontken nou maar niet dat je die meer dan 1 hebt
Wil je beweren dat de rest geen kloon van jou isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb een kloontje, een hele slechte, klonkkloon ofzo
Yep, maar of het vol gaat komen....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zijn er toch al heel wat minder dan eerder
dat beweer ik niet alleen padvinderserewoord dat het zo is, linkerhand op de bijbel en rechterhand op de toraquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je beweren dat de rest geen kloon van jou is
whehehe, je zei komenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, maar of het vol gaat komen....
Yathzeequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:46 schreef Klonk het volgende:
kwartet
padvindersquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat beweer ik niet alleen padvinderserewoord dat het zo is, linkerhand op de bijbel en rechterhand op de tora
over floodcontrol gesproken waar is Jort eigenlijk gebleven ?quote:
Waarom zou je die bellen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:53 schreef Klonk het volgende:
of moet ik peter r de vries gaan bellen ?
oh ja dat is het volgens mij iddquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
jort? Die heeft het toch druk i.c.m. geen fok zin meer?
verborgen camera en dan ga jij toegeven dat je jort hebt ontvoerd en bruut anaal hebt verkrachtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je die bellen?
Je spreekt graag aandachtsgeile tvbekendewannabee's?
Je verwart mij met fles gok ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
verborgen camera en dan ga jij toegeven dat je jort hebt ontvoerd en bruut anaal hebt verkracht
Foute ziekte bij wat je wilquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef Klonk het volgende:
schyzofrenie: dat lossen we samen op
die doet het toch met paarden of paardrijdende meisjes ofzo...quote:
Vast niet, zoveel post je ook weer niet hequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:56 schreef Klonk het volgende:
zou ik morgen wel in het lijstje staan ?
Oh ja, die uitspraakquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
die doet het toch met paarden of paardrijdende meisjes ofzo...
nou heeft ie daar wel gelijk in, op de middelbare school riepen we altijd dat paardrijdende meisjes geil warenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
die doet het toch met paarden of paardrijdende meisjes ofzo...
dus dan doe ik zoveel moeite en sta nog niet in die pokkelijstjes ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast niet, zoveel post je ook weer niet he
Bereden de paarden meisjes bij jullie op de middelbare schoolquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou heeft ie daar wel gelijk in, op de middelbare school riepen we altijd dat paardrijdende meisjes geil waren
Meer moeite doenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus dan doe ik zoveel moeite en sta nog niet in die pokkelijstjes ?
weet ik veel, ik was net 15 zelf toen en riep maar watquote:
En worden die nog wel gepost? Dat was toch niet meer de bedoeling las ik vanochtend ergens?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus dan doe ik zoveel moeite en sta nog niet in die pokkelijstjes ?
dat is helemaal verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En worden die nog wel gepost? Dat was toch niet meer de bedoeling las ik vanochtend ergens?
Alles wat werkte hequote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet ik veel, ik was net 15 zelf toen en riep maar wat
Oh, hoe moet ik het dan wel begrijpen?quote:
nou dat damart en ik niet in het lijstje stondenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, hoe moet ik het dan wel begrijpen?
hopelijk niet, wil dadelijk eigenlijk gaan slapenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
En moet het volgende topic ook zo snel vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |