Leuke camera, absoluut, maar 200 euro is veel te veel. Hij is nieuw 150 euro.quote:
Zijn inderdaad de standaard accessoires.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Leuke camera, absoluut, maar 200 euro is veel te veel. Hij is nieuw 150 euro.
Edit: Even gemist dat er accessoires bijzitten, laat maar zitten.
Edit op de Edit: Dat zijn volgens mij de standaard bijgeleverde dingen?
Pricewatchquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:24 schreef ymme het volgende:
Nieuw is het volgens mij nog steeds 250 euro.
Waarom hij weg gaat. Omdat we ook nog een andere sony hebben (super shot met 10 inzoom gedoe)
En twee een beetje overbodig is.
Er zijn geen verschillende W170's. Dan de directe link naar een winkel: http://www.kamera-express.nl/index.php?page=product&product=quote:
Dan koop je toch die ene van 150 euro.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er zijn geen verschillende W170's. Dan de directe link naar een winkel: http://www.kamera-express.nl/index.php?page=product&product=
Sorry dat ik doordram, maar ik heb op zich wel interesse maar niet voor deze prijs.
Je bedoelt deze link: http://www.kamera-express.nl/index.php?page=subsubtypes&subsubtype=3170.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er zijn geen verschillende W170's. Dan de directe link naar een winkel: http://www.kamera-express.nl/index.php?page=product&product=
Sorry dat ik doordram, maar ik heb op zich wel interesse maar niet voor deze prijs.
Dat is onzin, die accessoires zijn gewoon standaard. Van de site:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:31 schreef ymme het volgende:
Ik denk dat je in Kappele aan de ijsel Capelle aan den IJssel er geen baterij en dergelijke bij krijgt.
Voor 150 euro heb je alleen de camera, zonder bat/software/kabel voor pc etc.
quote:Inhoud verpakking:
* Sony DSC-W170
* Oplaadbare accu (NP-BG1)
* Batterijlader
* Kabel voor multi-aansluiting
* Netsnoer
* Polsriempje
* Software CD-ROM
Ja of lees even goed de beschrijving op de sites. Zelfs de mediamarkt verkoopt voor 170 euro of minder.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:31 schreef ymme het volgende:
Ik denk dat je in Kappele aan de ijsel er geen baterij en dergelijke bij krijgt.
Voor 150 euro heb je alleen de camera, zonder bat/software/kabel voor pc etc.
De prijs die jij ervoor hebt betaald is irrelevant, het gaat erom wat hij nu nieuw kost. Ik denk niet dat je mensen gaat vinden die er 200 euro voor willen betalen als hij nieuw 50 euro goedkoper is te krijgen. Je zit gewoon ver boven de marktprijs, daarnaast is hij nog tweedehands ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:35 schreef ymme het volgende:
Hier toch echt 249,50 voor betaald.
Kom met een goede prijs.
En anders ga je toch naar de mediamarkt?
Nogmaals, kamera-express.nl zegt dit:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:35 schreef ymme het volgende:
Ik heb een goed gegeken.
Voor 150 euro heb je alleen de camera. Dus geen kabel/software en batterij.
quote:Inhoud verpakking:
* Sony DSC-W170
* Oplaadbare accu (NP-BG1)
* Batterijlader
* Kabel voor multi-aansluiting
* Netsnoer
* Polsriempje
* Software CD-ROM
ik zou met een vraagprijs niet boven een nieuwprijs gaan zitten... het is hier geen marktplaatsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:38 schreef ymme het volgende:
Vraagprijs, dat is nooit de definitieve prijs.
Ik zeg toch, kom met een goede prijs
Lezen blijft een moeilijk vak.
Sorry hoor, maar ik had wel degelijk interesse maar na dit gezeur hoef je van mij ook geen bod meer te verwachten. Succes met de verkoop.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:36 schreef ymme het volgende:
Dus of kom met een goede prijs, of ga een ander topic vol posten
Tis nou eenmaal een zwangere muts.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:46 schreef brushaway het volgende:
Inderdaad. Hoop dat deze gewoon niet gekocht word. Wat een belachelijke prijs en manier van reageren.
Ok 100,50 euro. Is hij van jouw.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef Tazz het volgende:
Ik verhoog met 2 kwartjes...
Op marktplaats staat er 1 voor 120. (die wel met bon).
Wil me niet opgelicht voelen..
Aan wie verkoop je hem nou? Want je had mij een PM gestuurd dat ik hem voor 100 Euro kon overnemen van je.. Je moet me alleen wel even tijd geven om te kunnen reageren!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:18 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok 100,50 euro. Is hij van jouw.
PM mij maar voor verdere afspraken.
Ja het is ook heel moeilijk te behappen natuurlijk. Je controleert wat momenteel de laagste nieuwprijs is. Je biedt het tweedehands product aan ONDER die prijs.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:36 schreef ymme het volgende:
Slotje graag.
Beetje raar topic geworden.
Dankzij mensen die het verzieken, en mijn hoofd op hol brachten.
Ben nu geen kei in verkopen.
WIl het gewoon eerlijk, en voor een leuke prijs. Verder geen verstand van.
Maar dat men meteen zo reageert hier.
Sommige mensen hebben zoiets als werk of een leven.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:47 schreef ymme het volgende:
En het product bij 2 mensen aanbieden, ja sorry, maar als ik ergens op geboden hebt, houdt ik pm in de gaten.
Ok misschien niet iedereen blijkbaar.
Dat dus. Ik geef TS gelijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:49 schreef FromOuterSpace het volgende:
Triest, al die betweters hier. Als je de prijs te hoog vindt, plaats dan een bod of ga naar de MediaMarkt.
Terwijl je in eerste instantie 200 euro vroeg?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:47 schreef ymme het volgende:
Ik vind 100 euro, nu bij nader inzien, een goed bedrag voor de camera.
Je had hem zelf toch pas een paar weken, ben je dan nu al vergeten wat je er zelf voor betaald heb?quote:In eerste instantie heb ik gekeken op de site bij sony, wat deze camera nu nieuw kost.
En daar staat hij nog steeds voor de prijs, als waarvoor ik hem gekocht heb.
Dan ga ik hiervan uit, dat dit klopt.
Ow, ik wist niet dat ik ook nog moest PM-en..quote:Bij nader onderzoek is gebleken dat zo inderdaad ook goedkoper te verkrijgen zijn.
Daarna ben ik ook gezakt met mijn vraagprijs.
En het product bij 2 mensen aanbieden, ja sorry, maar als ik ergens op geboden hebt, houdt ik pm in de gaten.
Ok misschien niet iedereen blijkbaar.
Wat heeft dit nu met gelijk te maken?quote:
Ik heb jouw een pm gedaan. Reageer hier dan op. ( en deze pm is niet vandaag verstuurd)quote:Op maandag 30 maart 2009 15:00 schreef Tazz het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu met gelijk te maken?
TS is onduidelijk, snapt er niets van en laat iemand anders ervandoor gaan met een camera terwijl ik het hoogste bod had..
Hier word ik ff vrolijk van..
ja, nu wel.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:06 schreef ymme het volgende:
Misschien je ogen eens open doenEigenlijk direct na je bod.
Je had ook gewoon kunnen posten (desnoods dat je een PM hebt gestuurd).quote:Op maandag 30 maart 2009 16:04 schreef ymme het volgende:
Oh meneer loopt te zeiken dat ik hem voorbij ben gegaan.
Heb hem direct na zijn bod, van 100,50 euro, meteen een PM gedaan.
Dat deze niet is aangekomen, kan ik persoonlijk niets aan doen.
Drammen, prima.. Ik ben beetje pissed door jouw manier van handelen... En zoals ik al eerder zei, hoef ik die hele camera geeneens meer. Ga dan geen PM's sturen of ik nog interesse heb. Beetje kansloos natuurlijk.quote:Loopt vervolgens gewoon door te drammen in dit topic. Geef ik hem nog een kans, nee hoor. Gewoon geen interesse. Zeur dan ook niet...
ik begrijp heel goed wat ik lees. Een (volgens jouw) splinternieuwe camera met onduidelijk herkomst (nu al de bon kwijt?) die je aanbied voor ruim boven de nieuwprijs, extra's benoemen die gewoon standaard zijn en uiteindelijk met de helft van je gevraagde prijs genoegen neemt.quote:Sorry hoor. Maar hier mag van mij echt een slotje op.
Dit topic blijkt dat er toch nog steeds, bemoeizuchtige, domme mensen op fok! zitten.
Die nog niet eens logisch kunnen lezen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |