Nou... niets is zo verandelijk als IKEA... Sowieso zijn de prijzen op internet vaste prijzen tot en met 1 augustus.quote:
quote:De Ikea op de Utrechtse meubelboulevard wordt twee keer zo groot. Het vloeroppervlak van de vestiging gaat van 20.000 naar 40.000 vierkante meter en ook het aantal parkeerplaatsen wordt verdubbeld.
Voor uitvoering van het plan is een wijziging van het bestemmingsplan nodig, maar de gemeente Utrecht heeft al laten weten daarover positief te zijn. Om de verwachte extra klanten goed te kunnen ontvangen, is een nieuwe ontsluitingsweg nodig onder de A12 door en langs het kantoor van Rijkswaterstaat aan het Amsterdam-Rijnkanaal. De aanleg van deze route moet gebeuren door Rijkswaterstaat, gefinancierd door Ikea.
Voetbalclub
Ikea wil op de velden van een naastgelegen voetbalvereniging een nieuwe parkeergarage met drie verdiepingen en rond de 1850 parkeervakken bouwen, meldt het Algemeen Dagblad. Daar bovenop krijgt de voetbalclub twee kunstgrasvelden en een kantine. Het huidige parkeerdek wordt bij de winkel getrokken om een winkeloppervlakte van 40.000 vierkante meter te creëren.
Trekker
De Vereniging Woonboulevard is blij met de plannen van het woonwarenhuis. ‘Utrecht heeft nu een kleinere Ikea, vergeleken bij Amsterdam of Amersfoort, waardoor mensen soms eerder daarheen gaan,’ zegt Vincent Dijker van de ondernemersvereniging. ‘Een Ikea van de nu geplande omvang is een trekker die de woonboulevard kan versterken.’
bron
Dat lijkt me heel vreemdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ja vooral die voetbalvelden worden tof
Ow parkeergarage?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ja voetbalvelden op de parkeergarage, ziet er best gelikt uit
voorproefje?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh er komt echt heel leuk assortiment aan in augustus!![]()
Onder andere een mini kinder keuken.
Dat stond in een intern informatieblad... alle foto's staan ook nog enkel op intranet. Die kan ik niet doorlinken geloof ik...quote:
printscreen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat stond in een intern informatieblad... alle foto's staan ook nog enkel op intranet. Die kan ik niet doorlinken geloof ik...
Dat verschilt per vestiging; sommige winkels moeten een bepaald artikel altijd bestellen, andere vestigingen hebben het artikel standaard op voorraad.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef vaalserlady het volgende:
Hoi,
Even een vraagje voor een ikea medewerker...
De matrasbodems (boxspring) moet je die bestellen of kun je die gewoon meenemen als je komt?
Dan ligt het op een plaats waar jij het niet kunt pakken, maar onze magazijnmedewerkers wel.quote:Er staat namelijk op de site wel een voorraad maar geen locatie?
Of ze nieuw zijn weet ik niet, ik weet wel dat er een aantal artikelen zijn die niet op de website staan.quote:Nog een vraagje...ik heb daarstraks bij ikea heerlen een aantal boxsprings zien staat die niet op de website staan zoals de sultan ATNA, zijn deze nieuw in het assortiment of is gewoon niet alles qua beddan op de site te vinden?
Graag gedaanquote:Alvast bedankt
Die leg je gewoon los op je balkon/terras...quote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef nein het volgende:
Wat voor ondergrond moet je die ikea Platta vlonders op bevestigen? Kan je ze uberhaupt bevestigen of leg je ze los neer?
Ik wil ze misschien op mijn dakterras leggen, bovenop vierkante tegels, maar die zijn niet 100% recht en als je daar dan vlonders op legt kan dat misschien wel heel wiebelig gaan worden als je ze loslegt
[ afbeelding ]
Moodz? Dat is dat restaurant van Mijn Tent Is Top?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:03 schreef heartwork het volgende:
Gisteren kreeg mn moeder een roos bij binnenkomst. Was ze erg blij mee!
Minder blij was ik met de Moodz promotie campagne.. (sms nu naar 3131 delft en krijg een bandje gratis)
Zit je daar je plannen door te nemen komt er zo'n muts bij je aan tafel zitten...
Blegh. promotiedames![]()
maar wat ik vragen wou; heeft iemand die stofzuiger al en is het wat? -elektrolux ikea family edition
[ afbeelding ]
Gaat dat niet heul erg wiebelen dan als een tegel eronder niet 100% vlak is?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die leg je gewoon los op je balkon/terras...
Ja die kans zit er denk ik wel in ja...quote:Op maandag 11 mei 2009 22:21 schreef nein het volgende:
[..]
Gaat dat niet heul erg wiebelen dan als een tegel eronder niet 100% vlak is?
Ja..hmm..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja die kans zit er denk ik wel in ja...
Want je wit een houten vlondersysteem op je dakterras? Hoe lang denk je dat zo'n vlonder het vol houdt wanneer je dat in weer en wind laat liggen? Ik denk dat je er beter aan doet het terras egaal te leggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:23 schreef nein het volgende:
[..]
Ja..hmm..
Misschien dat ik toch maar verder moet kijken naar een iets duurder kliksysteem. Ik ga echt niet eerst nog een houten skelet eronder zagenMaar bedankt voor je info
Ik heb even gebeld met de ikea infolijn en de Sulatan ATNA is een nieuw product en bij ikea heerlen iig de komende 4 weken niet leverbaarquote:Op maandag 11 mei 2009 21:39 schreef Snarf het volgende:
[..]
Dat verschilt per vestiging; sommige winkels moeten een bepaald artikel altijd bestellen, andere vestigingen hebben het artikel standaard op voorraad.
[..]
Dan ligt het op een plaats waar jij het niet kunt pakken, maar onze magazijnmedewerkers wel.
[..]
Of ze nieuw zijn weet ik niet, ik weet wel dat er een aantal artikelen zijn die niet op de website staan.
[..]
Graag gedaan
om mensen zoals jij er warm voor te maken als 'ie over vier weken wél weer leverbaar isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef vaalserlady het volgende:
[..]
Ik heb even gebeld met de ikea infolijn en de Sulatan ATNA is een nieuw product en bij ikea heerlen iig de komende 4 weken niet leverbaar(waarom staat het dan wel al in de winkel)
Of je komt gewoon lekker naar IKEA Delft, wij hebben ze wel op voorraadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef vaalserlady het volgende:
[..]
Ik heb even gebeld met de ikea infolijn en de Sulatan ATNA is een nieuw product en bij ikea heerlen iig de komende 4 weken niet leverbaar(waarom staat het dan wel al in de winkel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |