Neen die hebben ieder hun eigen draadje naar een transformator.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef athlonkmf het volgende:
is het eigenlijk mogelijk om die NON-spotten aan elkaar te verbinden?
Verdubbelen gaat ze niet lukken. Dan zouden ze namelijk extreem groot worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef Prosac het volgende:
Ik hoorde maandag dat de Ikea Groningen hoogstwaarschijnlijk qua oppervlak verdubbelen zal en daarmee na de Ikea Stockholm de grootste ter wereld wordt.![]()
En dat terwijl "even naar Ikea" daar nu al 1,5 tot 2 uur rondlopen is.
Een aantal jaar eentje eens laten reinigen, het resultaat was prima!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een onderhoudsvraagje: ik wil de hoezen van mijn KARLANDA-bank na een jaar of 8 wel es wassen... Heeft iemand daar ervaring mee? En zo ja, goed verlopen?
Geen IKEA-medewerker die hier wat meer duidelijkheid over kan verschaffen??quote:Op donderdag 23 april 2009 23:13 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Even een technische vraag voor de IKEA-medewerkers onder ons:
Ik zit erover te denken om de KRAMFORS 3 zits bank te kopen.
Nu kan deze niet in 1 stuk naar boven, ivm smalle trapopgang.
Als ik de rugleuning, armleuningen en zitgedeelte los kan halen lukt het waarschijnlijk wel.
Nu heb ik me vandaag laten vertellen bij IKEA Eindhoven dat de armleuningen sowieso los kunnen.
Ik heb even aan de onderkant gekeken en ik heb het vermoeden dat ik zitting en rugleuning ook los kan krijgen door een paar bouten los te draaien.
Is er iemand die me kan vertellen of dit idd waar is? Of zit de hele constructie ook nog eens gelijmd etc?
In dat geval zou het ook wel kunnen, moet ik alleen wat balken vervangen die bij het uit elkaar halen evt sneuvelen.... Of is de "basisstoffering" van zitting + rugleuning uit 1 stuk? Dat zou het ook weer lastiger maken...
Anyone?
Ambitieus plan, ik weet t, maar ik hoop dat t lukt!
Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:09 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Geen IKEA-medewerker die hier wat meer duidelijkheid over kan verschaffen??
Gewoon met je beschadigde paneeltje naar de klantenservice gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Wij zijn ondertussen ook Ikea goed aan het spekken geweest
In de woonkamer 3x liatorp boekenkast, verbindingsstuk, tv meubel en buffetkast. In de slaapkamer staat nu 2x PAX (Birkeland) en 1x hoekopbouw. Morgenavond plaats ik nog een smalle PAX ernaast. Uiteraard met de nodige Komplement kastinrichting
Stomme vraag echter, de bovenplaat van het tv meubel is beschadigd. Voor/tijdens/na plaatsing weet ik niet, ik wil dan ook netjes betalen voor een nieuwe. Maar is dat een onderdeel wat los te bestellen is?? Weet iemand dat toevallig?
Hij stond wel in de ikea family gids, dus hij zal er denk niet uit gaan...quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:34 schreef lady-wrb het volgende:
wie weet wat er met de hanglamp ikea ps maskros aan de hand is?
als je m op de site van ikea aanklikt krijg je een foutmelding en het ding is volgens diezelfde site nergens op voorraad (aldus mijn buren die het ding willen kopen en er tot op heden geen hebben kunnen bemachtigen).
Hmm... En is dat permanent?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
In Delft 5.95 in de andere vestigingen 8.95 *bla bla ikea delft concept center valt buiten ikea nederland bv, blabla*
Dat weet geen mens natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |