abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68356055
Sorry over Expedit-vaagheden, loop weer dingen te roepen waar ik niks van weet.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_68361646
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

KVARTAL betekend zeker niet 'gordijnrails' zoals we deze in Nederland kennen met haakjes en zo. KVARTAL is in basis een systeem met paneelgordijnen.

Als jij zo'n systeem (een witte rail aan het plafond met haakjes) wil hebben dan moet je echt ergens anders zijn.
In dit geval heeft Stpan toch gelijk
Als bij een normaal gordijn staat dat het aan het KVARTAL systeem kan worden bevestigd betekent dit dat er band aanzit om haakjes in te bevestigen. Ze kunnen dan zowel in een normale gordijnrail als in het KVARTAL systeem worden bevestigd. Voor KVARTAL zijn runners verkrijgbaar, die in principe dezelfde functie hebben als de rolletjes in een normale gordijnrail.
pi_68361930
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:54 schreef Royyy het volgende:

[..]

In dit geval heeft Stpan toch gelijk
Als bij een normaal gordijn staat dat het aan het KVARTAL systeem kan worden bevestigd betekent dit dat er band aanzit om haakjes in te bevestigen. Ze kunnen dan zowel in een normale gordijnrail als in het KVARTAL systeem worden bevestigd. Voor KVARTAL zijn runners verkrijgbaar, die in principe dezelfde functie hebben als de rolletjes in een normale gordijnrail.
Oow oke. Ik wist niet dat we die 'haakjes' of runners of zo ook hebben.

Maar als hij de rail strak tegen het plafond wil hebben kan hij dan wel voor KVARTAL kiezen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_68366092
wie weet hoe het in Groningen zit met vakantie werk?
ik heb me aangemeld en leuk mailtje ontvangen van blablabla, in april weten we meer en nemen we contact met je op, blablabla
maar het is nu al eind april.
zie ook dat Groningen niet meer in lijst met mogelijke vakantiebaantjes staat. dit jaar geen vakantie werk in Groningen ofzo?
pi_68366193
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:25 schreef loecje het volgende:
wie weet hoe het in Groningen zit met vakantie werk?
ik heb me aangemeld en leuk mailtje ontvangen van blablabla, in april weten we meer en nemen we contact met je op, blablabla
maar het is nu al eind april.
zie ook dat Groningen niet meer in lijst met mogelijke vakantiebaantjes staat. dit jaar geen vakantie werk in Groningen ofzo?
Ik zou zeggen, stuur een brief...

IKEA Groningen
Afdeling HR
Sontweg 9
9723 AT Groningen

De kans zit er dik in dat ze veel reacties hebben gehad en dat ze die nu aan het verwerken zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_68366524
naja ik heb me dus al aangemeld via internet. direct toen het vakantiewerk weer online stond ... nog een brief sturen lijkt me beetje dubbelop.
pi_68366790
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:48 schreef loecje het volgende:
naja ik heb me dus al aangemeld via internet. direct toen het vakantiewerk weer online stond ... nog een brief sturen lijkt me beetje dubbelop.
Jij wilt een reactie...
Ik zeg niet dat je nog een keer moet solliciteren, maar een brief waarin je vraagt hoe het staat kun je gewoon sturen natuurlijk. Je kunt ook via het 0900 nummer laten navragen hoe het met de sollicitaties staat.

Wat verwacht je dan? Dat iemand hier voor je naar Groningen gaat bellen hoe het ermee staat?
Volgens de lijst in de OP is er sowieso geen medewerker van Groningen in dit topic...
pi_68366958
nee dat verwachte ik niet, maar kon zijn dat er iets over bekent was. maar is dus blijkbaar niet zo..
denk dat k maandag dan maar ff langs de ikea ga. dan heb ik direct antwoord. gaat wat sneller dan via post;)

iig bedankt voor snelle reacties
pi_68367077
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:13 schreef loecje het volgende:
nee dat verwachte ik niet, maar kon zijn dat er iets over bekent was. maar is dus blijkbaar niet zo..
denk dat k maandag dan maar ff langs de ikea ga. dan heb ik direct antwoord. gaat wat sneller dan via post;)

iig bedankt voor snelle reacties
Waar denk je dat je moet zijn dan in de winkel?
Ik weet dat de HR afdeling in onze vestiging het sowieso niet kan waarderen wanneer er mensen in de winkel komen vragen naar lopende sollicitaties omdat ze daar simpelweg niet de tijd voor hebben.
pi_68367120
bij kennis van me die daar werkt
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:43:46 #136
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_68367626
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:34 schreef Bartjebart het volgende:
De meeste kans op rode hoezen maak je op marktplaats of Bemz.com
of www.ik2a.nl!
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_68371241
Even een vraagje...

In een van de vorige topic heb ik gelezen dat het laminaat in Delft 3 euro p/m goedkoper is in vergelijking met de andere ikea's.
Is dat nog steeds zo?
Anders is het wel even de moeite waard om er voor om te rijden.....
Voldoen trouwens de ondervloeren van Ikea aan de eisen die gelden als je in een appartement woont?
pi_68467353
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 18:22 schreef Xie_je het volgende:
Even een vraagje...

In een van de vorige topic heb ik gelezen dat het laminaat in Delft 3 euro p/m goedkoper is in vergelijking met de andere ikea's.
Is dat nog steeds zo?
Anders is het wel even de moeite waard om er voor om te rijden.....
Voldoen trouwens de ondervloeren van Ikea aan de eisen die gelden als je in een appartement woont?
Iemand die het antwoord weet???
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:17:40 #139
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_68473130
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef Xie_je het volgende:

[..]

Met hoogst aangrenzende waarschijnlijkheid wel. En anders even de bel-lijn van ikea opbellen voor de zekerheid
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:25:00 #140
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_68473520
net nog ff bij de ikea geweest, kapstokjes, een plank, een kastje voor 50 euri
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:48:59 #141
37582 Snarf
pi_68474566
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef Xie_je het volgende:

[..]

Ik! De meeste soorten zijn inderdaad 3 euro per vierkante meter goedkoper, dus 7,17 goedkoper per pak. Zwart/wit patroon is 1,50 per vierkante meter goedkoper, esnogiets is vijf euro per vierkante meter goedkoper. Shoppen in Delft dus!

edit: natuurlijk zijn deze prijzen onder voorbehoud, alleen geldig in Delft en kunnen ze ieder moment worden gewijzigd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Snarf op 28-04-2009 22:56:03 ]
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  woensdag 29 april 2009 @ 13:50:47 #142
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_68496959
Heeft iemand toevallig nog oude Ikea gidsen rondslingeren?

[GEZ] Oude IKEA gidsen

Mijn dank is groot. .
Fok!bejaarde
  woensdag 29 april 2009 @ 13:59:28 #143
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68497295
Ik hoorde maandag dat de Ikea Groningen hoogstwaarschijnlijk qua oppervlak verdubbelen zal en daarmee na de Ikea Stockholm de grootste ter wereld wordt.
En dat terwijl "even naar Ikea" daar nu al 1,5 tot 2 uur rondlopen is.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:18:09 #144
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68498027
weten de hier aanwezig Ikea medewerkers eigenlijk ook of de
ANEBODA ladenkast (40x81) weer in Berkenpatroon terugkomt? Ik vond dat een briljant mooie ladenkast voor naast het bed, wit past echt niet.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:21:29 #145
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68498134
AFgelopen zaterdag Family Microvezeldoekjes meegenomen want er zat zo'n mooie roze in.. Het kreng geeft af! Al een paar dagen dat m'n sop helemaal roze is

En ik durf dat ding nu niet meer in de wasmachine te gooien, geen zin in roze kleding.. Dure doekjes, als ze voor eenmalig gebruik zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:22:46 #146
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68498178
gewoon even een nachtje in de sop, net als t-shirts. Dan is de kleur die eraf kan, er wel af en kunnen ze verder bij de bonte was in.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:37:07 #147
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68498711
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:22 schreef Prosac het volgende:
gewoon even een nachtje in de sop, net als t-shirts. Dan is de kleur die eraf kan, er wel af en kunnen ze verder bij de bonte was in.
deze gaat niet in de was... dit is echt zo'n ding dat blijft afgeven.. zo erg als dit heb ik nog nooit gezien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:05:59 #148
37582 Snarf
pi_68499733
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef Prosac het volgende:
Ik hoorde maandag dat de Ikea Groningen hoogstwaarschijnlijk qua oppervlak verdubbelen zal en daarmee na de Ikea Stockholm de grootste ter wereld wordt.
En dat terwijl "even naar Ikea" daar nu al 1,5 tot 2 uur rondlopen is.
Die roddels heb ik ook gehoord
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:18 schreef Prosac het volgende:
weten de hier aanwezig Ikea medewerkers eigenlijk ook of de
ANEBODA ladenkast (40x81) weer in Berkenpatroon terugkomt? Ik vond dat een briljant mooie ladenkast voor naast het bed, wit past echt niet.
Nog niet bekend helaas.
pi_68507518
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ik! De meeste soorten zijn inderdaad 3 euro per vierkante meter goedkoper, dus 7,17 goedkoper per pak. Zwart/wit patroon is 1,50 per vierkante meter goedkoper, esnogiets is vijf euro per vierkante meter goedkoper. Shoppen in Delft dus!

edit: natuurlijk zijn deze prijzen onder voorbehoud, alleen geldig in Delft en kunnen ze ieder moment worden gewijzigd.
Inderdaad klopte het helemaal!
Alleen wel jammer dat de voorraadpagina niet up to date was. Op internet stonden dat er nog 233 pakketten waren in Delft. Uiteindelijk bleken er in Delft nog maar 6 pakketten te liggen.
Bij het informatiepunt in Delft zijn ze ook nog in de computer gaan kijken, maar daar stond ook dat er nog 233 waren.
Waarschijnlijk dus iets verkeerd gegaan in het bijhouden van de voorraad of iemand heeft net voor mij een grote hoeveelheid gekocht.
Ze hebben er vanuit ergens achter nog 8 pakketten gehaald, maar helaas is dat nog niet genoeg.
Nu moet ik nog een keer terug....

Maargoed, 7 euro per pak goedkoper is het rijden waard!
  woensdag 29 april 2009 @ 19:17:54 #150
37582 Snarf
pi_68508029
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:59 schreef Xie_je het volgende:

[..]

Inderdaad klopte het helemaal!
Alleen wel jammer dat de voorraadpagina niet up to date was. Op internet stonden dat er nog 233 pakketten waren in Delft. Uiteindelijk bleken er in Delft nog maar 6 pakketten te liggen.
Bij het informatiepunt in Delft zijn ze ook nog in de computer gaan kijken, maar daar stond ook dat er nog 233 waren.
Waarschijnlijk dus iets verkeerd gegaan in het bijhouden van de voorraad of iemand heeft net voor mij een grote hoeveelheid gekocht.
Ze hebben er vanuit ergens achter nog 8 pakketten gehaald, maar helaas is dat nog niet genoeg.
Nu moet ik nog een keer terug....

Maargoed, 7 euro per pak goedkoper is het rijden waard!
Als je nou vrijdag na elven even lanskomt krijg je van mij een bonnetje voor een ijsje voor het ongemak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')