In dit geval heeft Stpan toch gelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
KVARTAL betekend zeker niet 'gordijnrails' zoals we deze in Nederland kennen met haakjes en zo. KVARTAL is in basis een systeem met paneelgordijnen.
Als jij zo'n systeem (een witte rail aan het plafond met haakjes) wil hebben dan moet je echt ergens anders zijn.
Oow oke. Ik wist niet dat we die 'haakjes' of runners of zo ook hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
In dit geval heeft Stpan toch gelijk![]()
Als bij een normaal gordijn staat dat het aan het KVARTAL systeem kan worden bevestigd betekent dit dat er band aanzit om haakjes in te bevestigen. Ze kunnen dan zowel in een normale gordijnrail als in het KVARTAL systeem worden bevestigd. Voor KVARTAL zijn runners verkrijgbaar, die in principe dezelfde functie hebben als de rolletjes in een normale gordijnrail.
Ik zou zeggen, stuur een brief...quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:25 schreef loecje het volgende:
wie weet hoe het in Groningen zit met vakantie werk?
ik heb me aangemeld en leuk mailtje ontvangen van blablabla, in april weten we meer en nemen we contact met je op, blablabla
maar het is nu al eind april.
zie ook dat Groningen niet meer in lijst met mogelijke vakantiebaantjes staat. dit jaar geen vakantie werk in Groningen ofzo?
Jij wilt een reactie...quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:48 schreef loecje het volgende:
naja ik heb me dus al aangemeld via internet. direct toen het vakantiewerk weer online stond ... nog een brief sturen lijkt me beetje dubbelop.
Waar denk je dat je moet zijn dan in de winkel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:13 schreef loecje het volgende:
nee dat verwachte ik niet, maar kon zijn dat er iets over bekent was. maar is dus blijkbaar niet zo..
denk dat k maandag dan maar ff langs de ikea ga. dan heb ik direct antwoord. gaat wat sneller dan via post;)
iig bedankt voor snelle reacties
of www.ik2a.nl!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:34 schreef Bartjebart het volgende:
De meeste kans op rode hoezen maak je op marktplaats of Bemz.com
Iemand die het antwoord weet???quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:22 schreef Xie_je het volgende:
Even een vraagje...
In een van de vorige topic heb ik gelezen dat het laminaat in Delft 3 euro p/m goedkoper is in vergelijking met de andere ikea's.
Is dat nog steeds zo?
Anders is het wel even de moeite waard om er voor om te rijden.....![]()
Voldoen trouwens de ondervloeren van Ikea aan de eisen die gelden als je in een appartement woont?
Met hoogst aangrenzende waarschijnlijkheid wel. En anders even de bel-lijn van ikea opbellen voor de zekerheidquote:
Ik!quote:
deze gaat niet in de was... dit is echt zo'n ding dat blijft afgeven.. zo erg als dit heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 29 april 2009 14:22 schreef Prosac het volgende:
gewoon even een nachtje in de sop, net als t-shirts. Dan is de kleur die eraf kan, er wel af en kunnen ze verder bij de bonte was in.
Die roddels heb ik ook gehoordquote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef Prosac het volgende:
Ik hoorde maandag dat de Ikea Groningen hoogstwaarschijnlijk qua oppervlak verdubbelen zal en daarmee na de Ikea Stockholm de grootste ter wereld wordt.![]()
En dat terwijl "even naar Ikea" daar nu al 1,5 tot 2 uur rondlopen is.
Nog niet bekend helaas.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:18 schreef Prosac het volgende:
weten de hier aanwezig Ikea medewerkers eigenlijk ook of de
ANEBODA ladenkast (40x81) weer in Berkenpatroon terugkomt? Ik vond dat een briljant mooie ladenkast voor naast het bed, wit past echt niet.
Inderdaad klopte het helemaal!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ik!De meeste soorten zijn inderdaad 3 euro per vierkante meter goedkoper, dus 7,17 goedkoper per pak. Zwart/wit patroon is 1,50 per vierkante meter goedkoper, esnogiets is vijf euro per vierkante meter goedkoper. Shoppen in Delft dus!
edit: natuurlijk zijn deze prijzen onder voorbehoud, alleen geldig in Delft en kunnen ze ieder moment worden gewijzigd.![]()
Als je nou vrijdag na elven even lanskomt krijg je van mij een bonnetje voor een ijsje voor het ongemakquote:Op woensdag 29 april 2009 18:59 schreef Xie_je het volgende:
[..]
Inderdaad klopte het helemaal!
Alleen wel jammer dat de voorraadpagina niet up to date was. Op internet stonden dat er nog 233 pakketten waren in Delft. Uiteindelijk bleken er in Delft nog maar 6 pakketten te liggen.
Bij het informatiepunt in Delft zijn ze ook nog in de computer gaan kijken, maar daar stond ook dat er nog 233 waren.
Waarschijnlijk dus iets verkeerd gegaan in het bijhouden van de voorraad of iemand heeft net voor mij een grote hoeveelheid gekocht.
Ze hebben er vanuit ergens achter nog 8 pakketten gehaald, maar helaas is dat nog niet genoeg.
Nu moet ik nog een keer terug....![]()
Maargoed, 7 euro per pak goedkoper is het rijden waard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |