Hm ik zie nu dat er bruinzwart en zwartbruin bestaat. Om preciezer te zijn willen we sowieso de volgende meubels aanschaffen:quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:05 schreef Snarf het volgende:
RALkleuren zijn bij ons niet bekend, wij hebben alleen de NCS-nummers die men verkrijgt door de gewenste kleur onder een scanner te leggen. Niet hezelfde, maar toch bijzonder nauwkeurig. Bovendien is het ene zwartbruin (fineer) het andere zwartbruin (folie) niet (lak). Waar ben je specifiek naar op zoek?
Het is een soort ribstofquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is het nu stof of leder (denk niet het laatste maar ok)?
Ja klopt...quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:22 schreef Snarf het volgende:
Volgensmij heeft de BJURSTA tafel hetzelfde soort fineer als de NEXUS zwartbruin deuren van de keukenafdeling (toch, Bart?). Ik ben dinsdag weer bij IKEA, dan zal ik het NCS nummer voor je nagaan.
Ik heb echt DE uitkomst voor je!quote:Op maandag 13 april 2009 17:57 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik las afgelopen week in de krant dat IKEA korting geeft (ik meen 30%) op Sultan matrassen tot 1 mei..
Het waren 2 soorten, weet iemand welke soorten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Of je nou rooie kussens of groene kussens hebt, dat maakt toch ook niet uit?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef Anosmie het volgende:
Komt deze ooit nog eens bij de Ikea?
[ afbeelding ]
Zijn lelijke stiefzuster is sinds een weekje weer mondjesmaat aan het binnensijpelen bij diverse vestigingen. Maar ik wil deze!
*stampvoet*
Hmmm, das wel interessant, aangezien ik 2 nieuwe matrassen moet hebben!quote:Op maandag 13 april 2009 17:57 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik las afgelopen week in de krant dat IKEA korting geeft (ik meen 30%) op Sultan matrassen tot 1 mei..
Het waren 2 soorten, weet iemand welke soorten?
Volgens mij niet omdat het matrassen zijn met binnenvering.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:30 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Hmmm, das wel interessant, aangezien ik 2 nieuwe matrassen moet hebben!
Is er een IKEA-medewerker die me kan zeggen of deze matrassen geschikt zijn voor een electrisch verstelbare lattenbodem?!
Binnenvering kan toch ook gewoon met verstelbare lattenbodemsquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij niet omdat het matrassen zijn met binnenvering.
Bij de beschrijving op de Ikea site staat zowel pocktetvering als binnenvering vermeld bij hetzelfde matras.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Binnenvering kan toch ook gewoon met verstelbare lattenbodemsDe veren moeten dan pocketveren zijn, zodat ze niet in elkaar kunnen draaien.
Dan bekleed je hem toch in de kleur die je mooi vindtquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef Anosmie het volgende:
Komt deze ooit nog eens bij de Ikea?
[ afbeelding ]
Zijn lelijke stiefzuster is sinds een weekje weer mondjesmaat aan het binnensijpelen bij diverse vestigingen. Maar ik wil deze!
*stampvoet*
Zou eerst eens navragen bij je dichtstbijzijnde filiaal of zij het prijsverschil uitkeren bij de klantenservice. Dat zou je benzine schelen.quote:Op zondag 19 april 2009 00:26 schreef Stroekie het volgende:
begrijp ik het goed dat Ikea Delft een andere, eigen prijsvoering heeft ten opzichte van de andere winkels
Ik ben op zoek naar 60 vierkante meter Tundra Antiek, en nu kwam ik elders op fok tegen dat het in Delft maar 4.95 in plaats van 8.95 zou kosten
Dus dan kan een ritje vanuit Braboland wel uit, toch?
IKEA heeft 1 soort; AMORF FROSTquote:Op zondag 19 april 2009 10:02 schreef Ingridh007 het volgende:
Vraagje, kan ik bij IKEA ook plak plastic kopen voor het tegen het raam? Of kan ik daarvoor beter naar de Praxis gaan...
Het gaat om de gehele look A. Die rooie heeft geen witte knoopjes of een lieflijk wit biesje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:26 schreef Adelante het volgende:
Of je nou rooie kussens of groene kussens hebt, dat maakt toch ook niet uit?
Dan wordt het wel een heel duur tuinbankje.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:32 schreef Ml-etje het volgende:
Dan bekleed je hem toch in de kleur die je mooi vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |