abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:08:58 #276
161207 jakkop
rennen!
pi_69420964
Klopt dat zei ik

Het probleem is alleen dat SOLIG, dat is de serie zomer-accessoires van dit jaar, maar 1 keer geleverd werd, alles in 1 keer dus. Sommige dingen gingen alleen razendsnel, terwijl de bedoeling was dat we er tot het eind van de zomer mee zouden kunnen doen. Zo zijn bv. die zonne-energie lampen al bijna overal op, net als de ijslollie-vormpjes. Helaas!
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_69423368
he balen
Maar ja, had ik ze maar gelijk moeten meenemen de 1e keer.
Komen ze volgend jaar weer? Dan zorg ik er vroeg bij te zijn..
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:12:16 #278
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69425357
kun je ook ergens klachten indienen betreffende de transportservice?
die gasten smeten het nog net niet door het keukenraam naar binnen, maar mijn gód, wat waren ze hardhandig met alle spullen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69426265
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef jakkop het volgende:
Het probleem is alleen dat SOLIG, dat is de serie zomer-accessoires van dit jaar, maar 1 keer geleverd werd, alles in 1 keer dus. Sommige dingen gingen alleen razendsnel, terwijl de bedoeling was dat we er tot het eind van de zomer mee zouden kunnen doen. Zo zijn bv. die zonne-energie lampen al bijna overal op, net als de ijslollie-vormpjes. Helaas!
Zou jij (of iemand anders) kunnen kijken of ze de volgende lamp nog ergens hebben? Bij voorkeur in het wit. Toen deze net op de site stond was ie nooit voorradig (in Amsterdam iig), en nu kan ik 'm helemaal niet meer vinden op de Nederlandse site.. (SOLIG, art. nummer 90148281)

en nu ik toch bezig ben, een tijd terug zei een medewerker van IKEA Amsterdam dat de wereldkaart met Azie in het midden begin dit jaar ook zou komen in Nederland. Toen ik het later aan een andere medewerkster weer vroeg wist ze van niets. Weet iemand of deze nog in Nederland komt? (PREMIÄR, art. nummer 40122113)

en mijn laatste vraag: heeft IKEA ook vormpjes om ijsklontjes te maken?
pi_69454266
Je eerste vragen kan ik zo 1-2-3 niet beantwoorden, ben thuis Maar als ik er aan denk zal ik het opzoeken. (Moet overigens vrijdag pas weer werken. Maar waarschijnlijk zoekt iemand anders het wel op)

ijsblokvormpjes die hebben we ja.
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:13:56 #281
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_69458015
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:12 schreef Mirjam het volgende:
kun je ook ergens klachten indienen betreffende de transportservice?
die gasten smeten het nog net niet door het keukenraam naar binnen, maar mijn gód, wat waren ze hardhandig met alle spullen.
Vervelend om te horen dat de bezorgers zo te werk zijn gegaan bij je.
Het indienen van een klacht kan electronisch, telefonisch of aan de balie van de klantenservice.
Electronisch mag het hier: IKEA | Klacht.
Telefonisch op ons 0900-nummer (0900-2354532 = 0900-BELIKEA).
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:41:37 #282
37582 Snarf
pi_69487397
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:39 schreef TuuT het volgende:

[..]

Zou jij (of iemand anders) kunnen kijken of ze de volgende lamp nog ergens hebben? Bij voorkeur in het wit. Toen deze net op de site stond was ie nooit voorradig (in Amsterdam iig), en nu kan ik 'm helemaal niet meer vinden op de Nederlandse site.. (SOLIG, art. nummer 90148281)
[ afbeelding ]

en nu ik toch bezig ben, een tijd terug zei een medewerker van IKEA Amsterdam dat de wereldkaart met Azie in het midden begin dit jaar ook zou komen in Nederland. Toen ik het later aan een andere medewerkster weer vroeg wist ze van niets. Weet iemand of deze nog in Nederland komt? (PREMIÄR, art. nummer 40122113)
[ afbeelding ]

en mijn laatste vraag: heeft IKEA ook vormpjes om ijsklontjes te maken?
SOLIG 901.248.81 heeft geen enkele IKEA meer, helaas.
De wereldkaart heb ik niet kunnen vinden in ons systeem. Het artikelnummer staat niet in onze database en in diezelfde database heb ik geen artikelen kunnen vinden die op "een wereldkaart met Azie in het midden" lijken.
En oh ja: onze ijsblokjesvorm heet PLASTIS, en staat op de site: hierrrrrr.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_69499431
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef Snarf het volgende:
De wereldkaart heb ik niet kunnen vinden in ons systeem. Het artikelnummer staat niet in onze database en in diezelfde database heb ik geen artikelen kunnen vinden die op "een wereldkaart met Azie in het midden" lijken.
bedankt voor je reactie! die lampen waren wel heel snel uitverkocht dan.. ook raar van die wereldkaart, want die medewerker liet er zelfs nog een plaatje van zien. Maar ja, dat was ook alweer een half jaar geleden en dingen kunnen veranderen..
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:24:49 #284
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69501024
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Snarf het volgende:

[..]

Vervelend om te horen dat de bezorgers zo te werk zijn gegaan bij je.
Het indienen van een klacht kan electronisch, telefonisch of aan de balie van de klantenservice.
Electronisch mag het hier: IKEA | Klacht.
Telefonisch op ons 0900-nummer (0900-2354532 = 0900-BELIKEA).
thanks
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69504806
hallo,

weet iemand of je een paxkast van 2.36 hoog in elkaar kunt zetten in een ruimte van 2.45 hoog. Is er dan genoeg speling? Heeft iemand nog tips voor het plaatsen van de schuifdeuren?
pi_69507985
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef Snarf het volgende:

[..]

Das PREMIAR.
Een 'systeem' ingelijste afbeelding. Je krijgt het op rol aangeleverd, zet de omlijsting in elkaar en spant dan het doek
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_69508055
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:12 schreef Klussie het volgende:
hallo,

weet iemand of je een paxkast van 2.36 hoog in elkaar kunt zetten in een ruimte van 2.45 hoog. Is er dan genoeg speling? Heeft iemand nog tips voor het plaatsen van de schuifdeuren?
Euh deze PAX kast moet je staand monteren. Dus dat zou naar mijn idee geen probleem mogen zijn!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_69510077
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh deze PAX kast moet je staand monteren. Dus dat zou naar mijn idee geen probleem mogen zijn!
Volgens mij kunnen beiden methodes. Heb net een paar PAX'en van 2,36 in elkaar gezet en in het boekje stonden 2 opties, zowel staand als liggend. Dacht dat je 2m44 moest hebben om het liggend te doen.
pi_69510230
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen beiden methodes. Heb net een paar PAX'en van 2,36 in elkaar gezet en in het boekje stonden 2 opties, zowel staand als liggend. Dacht dat je 2m44 moest hebben om het liggend te doen.
Wanneer de kast 35cm diep is wellicht. maar dat redt je volgens mij echt niet met een 60cm diepe kast!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:13:32 #290
37582 Snarf
pi_69529268
Heel simpel.
Meet het zijpaneel diagonaal op of...
Doe de lengte x lengte.
Doe de breedte x breedte.
Tel die twee getallen bij elkaar op.
Pak een rekenmachientje en trek de wortel van de uitkomst van de twee getallen.

Als je een diepe, hoge garderobekast (60cm diep, 236 cm hoog) hebt, dan heb je een plafond van 243,50770008359078582117235004437 cm. hoog nodig. Let op die nanometers, die heb je echt nodig

Als de kast 'maar' 58 cm diep is, zoals de specs aangeven, is de benodigde plafondhoogte 243,02263269086688091400259556105 cm.

En trouwens, een kast van 100x60x236 liggend monteren en dan overeind douwen is prima te doen in je eentje. Heb er zelf twee ervaringen mee. LYNGDAL schuifdeurtje ervoor en je hebt een kekke garderobekast wat ik je brom

[ Bericht 6% gewijzigd door Snarf op 29-05-2009 16:22:56 ]
pi_69529851
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wanneer de kast 35cm diep is wellicht. maar dat redt je volgens mij echt niet met een 60cm diepe kast!
Ik zal van de week even het boekje inscannen voor je, dan kan je het zien. Ik heb 35 en 58 diep overigens.
pi_69532235
ik heb er een van 60 cm diep. De kast staat nu, we hebben hem staand gemonteerd en dat ging verbazingwekkend gemakkelijk. Is het verstandig om hem aan de wand te monteren? Dit staat wel in de handleiding aangegeven...

Nu moeten de schuifdeuren erin. Heeft iemand tips? Is dit makkelijk te doen? Waar moet ik rekening mee houden?
pi_69533735
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:34 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik zal van de week even het boekje inscannen voor je, dan kan je het zien. Ik heb 35 en 58 diep overigens.
Nee dat hoeft niet hoor. Die kan ik zo op men werk inkijken als ik dat wil
pi_69537043
Is er een groot verschil tussen de Ivar en Gorm stellingkasten? Ik heb een berginkje in te richten en zie de verschillen in de basis elementen niet zo. Behalve de prijs dan, een gorm kost zo ongeveer de helft.

En pinkstermaandag, ikea breda..... is dat te doen of kan ik beter een weekje wachten.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:50:03 #295
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_69537214
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:44 schreef Fixers het volgende:
Is er een groot verschil tussen de Ivar en Gorm stellingkasten? Ik heb een berginkje in te richten en zie de verschillen in de basis elementen niet zo. Behalve de prijs dan, een gorm kost zo ongeveer de helft.

En pinkstermaandag, ikea breda..... is dat te doen of kan ik beter een weekje wachten.
IVAR is vooral makkelijker in het verplaatsen van je planken, pinnetje erin/plank erop - plank eraf/pinnetje eruit. Bij GORM is het plank op z'n plek/schroef erin - schroef eruit/plank laat los. Dan heb je er 2 uit en flikkert je plank al omlaag aan de ene kant.

Wij hebben GORM omdat we toch niet constant hoeven te wisselen met de hoogte.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_69537237
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:44 schreef Fixers het volgende:

IVAR is meer een boekenkastensysteem, heeft een wat sterkere en strakkere uitstraling die goed in een (studenten)kamer staat. IVAR heeft ook makkelijk verstelbare planken.
GORM is in basis ook meer bedoeld voor een berging. Is wat robuuster, is niet erg makkelijk verstelbaar en is stevig.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 21:54:22 #297
37582 Snarf
pi_69539411
Pinkstermaandag is, kijkend naar het verleden, de drukste dag van het jaar.
pi_69540195
keuken bijna geinstalleerd...
oven aangsloten op electra: wat hoor ik daar?
het kookwekkertje in het front tikt met en belgeluidje..dat kan niet normaal zijn toch?
ting -ting - ting op een rustig tempo, maar na verloop van tijd wil je wel rust...
enig idee wat dit is?
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
=loesje=
pi_69540744
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 21:54 schreef Snarf het volgende:
Pinkstermaandag is, kijkend naar het verleden, de drukste dag van het jaar.
Ow? Echt?
Ik dacht altijd dat dat "3e kerstdag" was...
pi_69540849
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:20 schreef zwemmer431 het volgende:
keuken bijna geinstalleerd...
oven aangsloten op electra: wat hoor ik daar?
het kookwekkertje in het front tikt met en belgeluidje..dat kan niet normaal zijn toch?
ting -ting - ting op een rustig tempo, maar na verloop van tijd wil je wel rust...
enig idee wat dit is?
[ afbeelding ]
Euh... ik heb eerder van het probleem gehoord, maar ik heb geen idee waar dat aan ligt... Sorry

Wellicht dat je dit beter via IKEA bij Whirlpool kunt laten navragen? Wanneer je het 0900 nummer belt kunnen zij dit bij Whirlpool neer leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')