Experimentele producten? Als in artikelen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef Hpzone het volgende:
Welke Ikea had er nou van die experimentele producten? Kan het niet meer terugvinden.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:43 schreef Hpzone het volgende:
Ja.Dacht dat er zo'n Ikea was met een heleboel van die testartikelen om te kijken of het aansloeg of niet?
Delft is het IKEA Concept Center. We testen daar ons concept niet ons assortiment.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef styliste het volgende:
Is het niet zo dat IKEA Delft prijzen en freerange artikelen uittest?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Delft is het IKEA Concept Center. We testen daar ons concept niet ons assortiment.
quote:
Brand, paniek, alarmquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:27 schreef wwwer het volgende:
Gisteren was ik bij Ikea Amersfoort.. hier werd 3 maal omgeroepen dat er een mededeling was voor de medewerkers en dat code 1000 van kracht was.. en dit werd herhaald.. wie weet wat code 1000 is?
Er zijn recent wat prijzen veranderd, en het is nog niet overal op de site goed gezet. Of de hoge of lage prijs nu van kracht is kan ik niet zeggen, er zijn prijzen omhoog en omlaag gegaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef hierissieweer het volgende:
Even een vraagje de Beryll wandlamp
Kost volgens deze pagina 9,99
En de pagina van Beryll zelf is ie 14,95
Dus wat kost ie nou?
Het zelfde doet de basisk dies opeens een euro duurder als je door klikt...
De BERYLL spot is 14,95quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef hierissieweer het volgende:
Even een vraagje de Beryll wandlamp
Kost volgens deze pagina 9,99
En de pagina van Beryll zelf is ie 14,95
Dus wat kost ie nou?
Het zelfde doet de basisk dies opeens een euro duurder als je door klikt...
Je kunt de KARLSTAD 3 zits bank combineren met een chaise longue aanbouwdeelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef Mirjam het volgende:
heeft ikea ook 4zitsbanken met een chaise longue gedeelte?
zie alleen maar 2/3 zits volgens mij
Je zou het een keer kunnen proberen bij de klantenservice of de koopjeshoek. Wellicht dat zij een losse zitting hebben voor jequote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:46 schreef dotKoen het volgende:
Waarom kan ik geen losse zitting van NOMINELL kopen. De bekleding is kapot, stoel is al een paar jaar oud. Ideeën waar je stof kunt kopen die op Hult zwart lijkt?
Aha, interessant. En hoe komen ze daar dan aan? Van ingeruilde NOMINELL's? Zou ik daar dan voor moeten betalen? (niet dat dat een probleem is).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zou het een keer kunnen proberen bij de klantenservice of de koopjeshoek. Wellicht dat zij een losse zitting hebben voor je
Van NOMINELL's waarvan de verpakking onherstelbaar beschadigd is, en waardoor eventueel de voet of de rugleuning beschadigd is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:02 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Aha, interessant. En hoe komen ze daar dan aan? Van ingeruilde NOMINELL's? Zou ik daar dan voor moeten betalen? (niet dat dat een probleem is).
Vroegah hadden we een MIKAEL ladenblok waar slechts 1 lade in zat en waar je de computer kon schuiven. Je zou volgens mij het huidige MIKAEL ladenblok kunnen kopen en dan de onderste 2 (of 3) laden niet monteren en daar je PC in schuiven.. zonde van de laden, maar wel de handige oplossing.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:26 schreef Melochan het volgende:
Effe een vraagje!![]()
Heb nu al een MIKAEL bureau met een aanbouwdeel erop. Nou wil ik mijn computer niet op de grond zetten, maar in een kastje die dan onder het bureau geschoven wordt. Er zit geen computerkastje/blok in de MIKAEL serie, dus heb ik een blok uit een andere serie gekocht (ben de naam effe kwijt). Deze past er niet helemaal onder, omdat er een schot onder het bureau zit, die het blok weerhoudt van terugschuiven. Hij steekt dus uit.
![]()
Heeft er iemand een idee welk kastje wel onder het bureau past? Of is het TRULS computermeubel de enige oplossing?
Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |