abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69054564
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef Hpzone het volgende:
Welke Ikea had er nou van die experimentele producten? Kan het niet meer terugvinden.
Experimentele producten? Als in artikelen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_69054762
Ja. Dacht dat er zo'n Ikea was met een heleboel van die testartikelen om te kijken of het aansloeg of niet?
pi_69054996
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:43 schreef Hpzone het volgende:
Ja. Dacht dat er zo'n Ikea was met een heleboel van die testartikelen om te kijken of het aansloeg of niet?
Niet dat ik weet Sowieso in Nederland niet. Maar dat lijkt me ook totaal tegen de basisprincipes van IKEA in te gaan. Wij verkopen artikelen met een hoge omloopsnelheid om daardoor een lagere prijs te kunnen hanteren. Wanneer 1 vestiging dan testartikelen gaat verkopen dan moeten we die voor een veel hogere prijs gaan verkopen omdat er minder van gemaakt worden in eerste instantie...

Wel kunnen vestigingen een keuze maken uit de zo genoemde free range. Dat is een assortiment dat door IKEA Europees eenmalig opgekocht wordt en waar vestigingen zelf artikelen van kunnen inkopen als ze dat willen. Hier hebben wel eens artikelen tussen gezeten die uiteindelijk vast in het assortiment kwamen. Bijvoorbeeld de afbeelding met de gele taxi of het koeienhuid
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_69056724
Aha, duidelijk. Dan heb ik waarschijnlijk daar ooit wat van meegekregen. Dankjewel
pi_69057930
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef styliste het volgende:
Is het niet zo dat IKEA Delft prijzen en freerange artikelen uittest?
Delft is het IKEA Concept Center. We testen daar ons concept niet ons assortiment.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:11:27 #232
222082 japie_krekel
jaaapie krekel, waaaar ben je?
pi_69073914
of bedoelde de poster wellicht de PS artikelen?

http://www.ikea.com/ms/nl_NL/rooms_ideas/PS/index.html
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:39:34 #233
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_69074849
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Delft is het IKEA Concept Center. We testen daar ons concept niet ons assortiment.
IKEA DELFT
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_69075073
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef Snarf het volgende:

[..]

IKEA DELFT
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:27:49 #235
86793 wwwer
The one and only
pi_69083645
Gisteren was ik bij Ikea Amersfoort.. hier werd 3 maal omgeroepen dat er een mededeling was voor de medewerkers en dat code 1000 van kracht was.. en dit werd herhaald.. wie weet wat code 1000 is?
Graaauuww?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:54:17 #236
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_69094497
Even een vraagje de Beryll wandlamp
Kost volgens deze pagina 9,99

En de pagina van Beryll zelf is ie 14,95

Dus wat kost ie nou?

Het zelfde doet de basisk dies opeens een euro duurder als je door klikt...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 20:04:47 #237
3185 Adelante
To let it go now
pi_69094793
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:27 schreef wwwer het volgende:
Gisteren was ik bij Ikea Amersfoort.. hier werd 3 maal omgeroepen dat er een mededeling was voor de medewerkers en dat code 1000 van kracht was.. en dit werd herhaald.. wie weet wat code 1000 is?
Brand, paniek, alarm
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_69096697
Niks van gemerkt anders vanmiddag. Alleen dan een (klein) bhv-gevalletje.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_69096868
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef hierissieweer het volgende:

Dus wat kost ie nou?

Er zijn recent wat prijzen veranderd, en het is nog niet overal op de site goed gezet. Of de hoge of lage prijs nu van kracht is kan ik niet zeggen, er zijn prijzen omhoog en omlaag gegaan.

En voor de mensen die nu denken: dat mag toch niet, prijs omhoog? Wel als het artikel niet in de catalogus staat
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_69098464
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef hierissieweer het volgende:

Dus wat kost ie nou?

De BERYLL spot is 14,95
  zaterdag 16 mei 2009 @ 21:45:45 #241
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69098644
heeft ikea ook 4zitsbanken met een chaise longue gedeelte?
zie alleen maar 2/3 zits volgens mij
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69098663
Waarom kan ik geen losse zitting van NOMINELL kopen . De bekleding is kapot, stoel is al een paar jaar oud. Ideeën waar je stof kunt kopen die op Hult zwart lijkt?
pi_69100718
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef Mirjam het volgende:
heeft ikea ook 4zitsbanken met een chaise longue gedeelte?
zie alleen maar 2/3 zits volgens mij
Je kunt de KARLSTAD 3 zits bank combineren met een chaise longue aanbouwdeel
pi_69100826
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 21:46 schreef dotKoen het volgende:
Waarom kan ik geen losse zitting van NOMINELL kopen . De bekleding is kapot, stoel is al een paar jaar oud. Ideeën waar je stof kunt kopen die op Hult zwart lijkt?
Je zou het een keer kunnen proberen bij de klantenservice of de koopjeshoek. Wellicht dat zij een losse zitting hebben voor je
pi_69101338
probleem is al opgelost

[ Bericht 77% gewijzigd door Idril-2 op 17-05-2009 15:49:03 (problem solved :-)) ]
pi_69101837
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 22:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je zou het een keer kunnen proberen bij de klantenservice of de koopjeshoek. Wellicht dat zij een losse zitting hebben voor je
Aha, interessant. En hoe komen ze daar dan aan? Van ingeruilde NOMINELL's? Zou ik daar dan voor moeten betalen? (niet dat dat een probleem is).
pi_69102263
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:02 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Aha, interessant. En hoe komen ze daar dan aan? Van ingeruilde NOMINELL's? Zou ik daar dan voor moeten betalen? (niet dat dat een probleem is).
Van NOMINELL's waarvan de verpakking onherstelbaar beschadigd is, en waardoor eventueel de voet of de rugleuning beschadigd is.
pi_69128864
deze bocht, hoe lang is die?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70079368

ik wil 't kvartal gordijnsysteem gaan gebruiken, maar ik vraag me af hoe het uitkomt.
mijn gevel verspringt een stukje:
_______
                |__________
zoiets zegmaar.
maar nu vraag ik mij dus af hoe lang die bocht is, omdat ik er dus 2 achter elkaar nodig heb.
zou mooi zijn als ze niet te groot zijn, zodat ik langs allebei de lijnen de rails er strak tegenaan kan doen.
(en evt. natuurlijk een stukje standaardrail ertussen..)

ik kan het op de site niet vinden, en van de week toen ik in ikea was heb ik er niet aan gedacht om daar even naar te kijken/vragen

dus misschien dat hier iemand mij kan helpen?
pi_69136455
Effe een vraagje!

Heb nu al een MIKAEL bureau met een aanbouwdeel erop. Nou wil ik mijn computer niet op de grond zetten, maar in een kastje die dan onder het bureau geschoven wordt. Er zit geen computerkastje/blok in de MIKAEL serie , dus heb ik een blok uit een andere serie gekocht (ben de naam effe kwijt). Deze past er niet helemaal onder, omdat er een schot onder het bureau zit, die het blok weerhoudt van terugschuiven. Hij steekt dus uit.

Heeft er iemand een idee welk kastje wel onder het bureau past? Of is het TRULS computermeubel de enige oplossing?

Bedankt!
pi_69139248
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:26 schreef Melochan het volgende:
Effe een vraagje!

Heb nu al een MIKAEL bureau met een aanbouwdeel erop. Nou wil ik mijn computer niet op de grond zetten, maar in een kastje die dan onder het bureau geschoven wordt. Er zit geen computerkastje/blok in de MIKAEL serie , dus heb ik een blok uit een andere serie gekocht (ben de naam effe kwijt). Deze past er niet helemaal onder, omdat er een schot onder het bureau zit, die het blok weerhoudt van terugschuiven. Hij steekt dus uit.

Heeft er iemand een idee welk kastje wel onder het bureau past? Of is het TRULS computermeubel de enige oplossing?

Bedankt!
Vroegah hadden we een MIKAEL ladenblok waar slechts 1 lade in zat en waar je de computer kon schuiven. Je zou volgens mij het huidige MIKAEL ladenblok kunnen kopen en dan de onderste 2 (of 3) laden niet monteren en daar je PC in schuiven.. zonde van de laden, maar wel de handige oplossing.

Of de TRULS...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')