Wacht maar! Als ik dadelijk mijn grote executive bak heb, dan rij ik naar waar woon je? en dan rij ik over je teen heen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:54 schreef Jumparound het volgende:
Niet alleen geen drain
[ afbeelding ]
Heel soms. En af en toe. Maar daar laat ik me liever niet over uit.quote:
Bussum en I dont care...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht maar! Als ik dadelijk mijn grote executive bak heb, dan rij ik naar waar woon je? en dan rij ik over je teen heen!
Slijmbal!quote:
Als ze masturbeert en klaar kan komen in haar tuitje, zodat ze droog kan slapen, dan denk ik het wel....quote:
Poehee, ik ben blij dat ik daar (bijna) niet (meer) woonquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Bussum en I dont care...
1 teen kan je wel missen denk
Soms vraag ik me echt af waarom jij vrijgezel bentquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ze masturbeert en klaar kan komen in haar tuitje, zodat ze droog kan slapen, dan denk ik het wel....
Ja, af en toe verbaas ik me daar ook over.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af waarom jij vrijgezel bent
Ho eens even, puur platonisch gezien dan hè!quote:
Wie zegt dat ik vrijgezel ben?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af waarom jij vrijgezel bent
Veel plezier met Neoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Menschen, ik wensch een ieder een fijn weekend
Is dat je laatste bash?quote:
Bash? ik constateer alleen de feiten en ik denk dat er iemand boos zal zijn straksquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dat je laatste bash?
Buiten het stalken om, om mij zwart te maken, kom je nu met een loser 1e klasse aan?
Je bent er niet beter op geworden met je hersencellen.
Was in Spanje gebleven, daar hadden ze er misschien nog iets aan kunnen doen.
Je wordt gestalkt en niet door mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel toevallig dat ik nu een "nummerherkenning-uit" telefoontje kreeg he?
Ik zeg ook niet dat jij het bent, maar is wel toevallig als het onderwerp ter sprake komt dat de foon gaat rinkelen.quote:
Sorry ik zal je niet meer bellen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel toevallig dat ik nu een "nummerherkenning-uit" telefoontje kreeg he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |