Moet dit niet in de Fakes, met die enorme pijl door z'n hartquote:
Ik heb hier geen GIF animator...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Moet dit niet in de Fakes, met die enorme pijl door z'n hart![]()
(en dan die hagelwitte tanden...)
Oh, en kun je z;n tong op-en-neer laten bewegen?
London.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als het allemaal doorgaat in september![]()
Maar er zijn ook alweer 2 extra brieven naar London
Which reminds me: Tyrant is goehoed!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik heb hier geen GIF animator...
Was al blij dat ik die text erin kreeg...
en fakes...in de tijd van spartaaaaaa hadden ze nog helemaal geen engelse taal
Nietquote:
Maar tot die tijd ga ik wel veel fietsen, hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:01 schreef Copycat het volgende:
maar ik heb goede hoop dat ik over een paar maanden gewoon in een vette executive bak rij.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:01 schreef Copycat het volgende:
Mijn baas wil graag met me meedenken. En begon zelf over een soort onderhandse lease-constructie.
Hij gaat er dit weekend even wat dieper over nadenken, maar ik heb goede hoop dat ik over een paar maanden gewoon in een vette executive bak rij.
Zonder paperclips zoeken.
fuuuuck...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:04 schreef Jumparound het volgende:
owja, toch wel...
maar dit is een ander boek
Welquote:
Wordt dus spannend,quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als het allemaal doorgaat in september![]()
Maar er zijn ook alweer 2 extra brieven naar London
hij heet bijna het zelfdequote:
je moederquote:
wie, henk?quote:
quote:
En dan ga je weer info inwinnen bij mevrouw van de drains en heb je weer een excuus dat het niet door is gegaan. En dan heb je je aandacht weer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]vandaag is er al iets geregeld voor dit jaar en dan vanaf volgende week horen we over Den Haag en binnen 14 dagen over Londen
Ja lieverdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dan ga je weer info inwinnen bij mevrouw van de drains en heb je weer een excuus dat het niet door is gegaan. En dan heb je je aandacht weer.
Ow, wacht, jij was die mevrouw van de drains.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |