quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben ook vrolijk want was gisteren jarig en zometeen komt mijn moeder langs en vieren we het
Haha, dácht ik het niet!quote:
Nah daar heb ik nou nooit last vanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch; ik snap onszelf ook nooit
Owja, nog gefeliciteerd Bong.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neeee moeder! Ik hoef niét nóg een glaasje cassis moeder! Nee óók niet met een rietje moeder!
Gefeliciteerd Bong.
Ik heb nog wel een paar lammetjes voor je.... verser dan dit kan nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ik de enige die een beetje uitgekeken is op die winterbanners? Ik wil geen schaatsende mensen, ik wil huppelende lammetjes!
Als het allemaal doorgaat in septemberquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah daar heb ik nou nooit last van
Wanneer kom je in Den Haag wonen?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar lammetjes voor je.... verser dan dit kan niet
[ afbeelding ]
foto is van 7 februari vorig jaar overigens
quote:
Yup, kwam terug van boodschappen doen en zag het gebeuren.... gelijk auto aan de kant gezet en camera uit m'n handtas gevist.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar die huppelt nog niet!![]()
(Lachen, heb je die foto zelf gemaakt?)
lamkebabquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar die huppelt nog niet!![]()
(Lachen, heb je die foto zelf gemaakt?)
grabbelaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yup, kwam terug van boodschappen doen en zag het gebeuren.... gelijk auto aan de kant gezet en camera uit m'n handtas gevist.
quote:
quote:
Oh ja, dat is waar. Als je lid bent van NowLive, krijg je een toeslag. Een fikse ook. Die hoger wordt naarmate je langer NowLiver bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:41 schreef Maanvis het volgende:
Ho eens even Copycat, er is niets gezegd over de prijs die aan Nowlivers doorberekend wordt. Alleen dat die van FOK! geen 26,95 wordt.
Ah Tof LSquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Speciaal voor Liesje, omdat ze zelf ook wel speciaal is... de lammetjes...
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1013643#1013643
Moet dit niet in de Fakes, met die enorme pijl door z'n hartquote:
Ik heb hier geen GIF animator...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Moet dit niet in de Fakes, met die enorme pijl door z'n hart![]()
(en dan die hagelwitte tanden...)
Oh, en kun je z;n tong op-en-neer laten bewegen?
London.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als het allemaal doorgaat in september![]()
Maar er zijn ook alweer 2 extra brieven naar London
Which reminds me: Tyrant is goehoed!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik heb hier geen GIF animator...
Was al blij dat ik die text erin kreeg...
en fakes...in de tijd van spartaaaaaa hadden ze nog helemaal geen engelse taal
Nietquote:
Maar tot die tijd ga ik wel veel fietsen, hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:01 schreef Copycat het volgende:
maar ik heb goede hoop dat ik over een paar maanden gewoon in een vette executive bak rij.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:01 schreef Copycat het volgende:
Mijn baas wil graag met me meedenken. En begon zelf over een soort onderhandse lease-constructie.
Hij gaat er dit weekend even wat dieper over nadenken, maar ik heb goede hoop dat ik over een paar maanden gewoon in een vette executive bak rij.
Zonder paperclips zoeken.
fuuuuck...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:04 schreef Jumparound het volgende:
owja, toch wel...
maar dit is een ander boek
Welquote:
Wordt dus spannend,quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als het allemaal doorgaat in september![]()
Maar er zijn ook alweer 2 extra brieven naar London
hij heet bijna het zelfdequote:
je moederquote:
wie, henk?quote:
quote:
En dan ga je weer info inwinnen bij mevrouw van de drains en heb je weer een excuus dat het niet door is gegaan. En dan heb je je aandacht weer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]vandaag is er al iets geregeld voor dit jaar en dan vanaf volgende week horen we over Den Haag en binnen 14 dagen over Londen
Ja lieverdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dan ga je weer info inwinnen bij mevrouw van de drains en heb je weer een excuus dat het niet door is gegaan. En dan heb je je aandacht weer.
Ow, wacht, jij was die mevrouw van de drains.
Nee, voor een klaplong geloof ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:20 schreef Maanvis het volgende:
voor hersenvocht of voor wat?
Die ene google-foto die je hebt geplaatst?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja lieverd![]()
Maar ik heb bewijs van een drain![]()
Mooi was die hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die ene google-foto die je hebt geplaatst?
geloof je?quote:
Mij ook niet, maar een verhaaltje van hoe of het wat zou wel handig zijnquote:
Niet dat dat ertoe doet, maar mij wel.quote:
Van welke polizei?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niet dat dat ertoe doet, maar mij wel.
Ja, ik lag in coma dus wist niks meer en toen ik wakker werd was ik ook nogal wazigquote:
Nee want als je dat plaatst dan zijn al die bewijzen uiteraard gephotoshopt. Kortom: dit "win" je toch niet en het is alleen maar bedoeld om te zieken. Gewoon negeren en straks op de directe concurrent van LS stemmen in de bunker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:39 schreef Manu82 het volgende:
Zoals je weet hou ik niet echt van foto's plaatsen en daarbij is het fototoestel gejat waarmee foto's zijn genomen of moet je daar ook nog bewijzen van?
Ook nog bewijzen nodig van alle geld dat terug gestort is door de verzekering?
Maak je toch niet zo druk om LS, laat hem fijn kletsen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:39 schreef Manu82 het volgende:
Zoals je weet hou ik niet echt van foto's plaatsen en daarbij is het fototoestel gejat waarmee foto's zijn genomen of moet je daar ook nog bewijzen van?
Die ene die er toch wel achter komt dat Manu een user is die af en toe om aandacht vraagt.quote:
Nope, gehoord achteraf en gezien op de dvd van de xrays die ik mee heb gekregenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:43 schreef Maanvis het volgende:
dus je weet niet dat je een drain hebt in je longen?
heeft iemand een topic zodat ik kan inlezen?
Ik moet wel zeggen dat je het goed doet, want ik las laatst dat nummer 1 de zonnenbrillen zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:39 schreef Manu82 het volgende:
Kan wel weer wat foto's googlen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die ene die er toch wel achter komt dat Manu een user is die af en toe om aandacht vraagt.
Wie heeft ooit een foto van hem gezien van iets waar hij is geweest?
Heb er honderden gezien, zonder een persoon erop, die het wilden laten zien.
Manu is alleen maar van woorden en geen bewijzen.
Ik houd niet van dat soort mensen/users.
Ik houd meer van een frits met zijn verloren hash, of een gesprek met maffe wijfen over inpareren, maar niet om verzonnen verhalen.
Dorpsgek, nogmaals, het was een hele tas en ik was er niet bij..........quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je het goed doet, want ik las laatst dat nummer 1 de zonnenbrillen zijn.
Jij pakt het goed aan.![]()
Ik hou van je ook al heb je geen drain.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag af en toe ook om aandacht. En soms SCHREEUW ik om aandacht.
Verder heb ik hier nooit foto's van mezelf geplaatst, voor zover ik weet.
En toch ... toch heb ik geen drain.
Maak me ook niet echt druk, het is gewoon vervelend, maar denk dat hij hiervan geniet....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk om LS, laat hem fijn kletsen.
Ook niet af en toe of soms?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag af en toe ook om aandacht. En soms SCHREEUW ik om aandacht.
Verder heb ik hier nooit foto's van mezelf geplaatst, voor zover ik weet.
En toch ... toch heb ik geen drain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |