Niet, want ik wil geen boekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Blijven zeggen dat je 'een boek!' wilt. 'Een boek!' dus.
Of het werkt,... betwijfel ik.
Een Teddy Widder-konijn heet het geloof ik. Een konijn dat je wél kunt knuffelen en op schoot kunt nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een pantoffelkonijn?![]()
[ afbeelding ]
Second best dan maar: stel de aanschaf van een pantoffeldiertje voor.
Van harte! Wat voor kleur? Een grijze?quote:
Het is maar goed dat je zegt dat een konijn is, want je ziet het er haast niet aan af:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:00 schreef Five_Horizons het volgende:
Een Teddy Widder-konijn heet het geloof ik. Een konijn dat je wél kunt knuffelen en op schoot kunt nemen.
Dank je. En om met een duur woord te spreken: galaxy grey.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:16 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Van harte! Wat voor kleur? Een grijze?
Een educated guessquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:25 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dank je. En om met een duur woord te spreken: galaxy grey.
Bron: http://www.nu.nl/opmerkel(...)en-en-druipt-af.htmlquote:MEPPEL - Een nog onbekende man heeft maandag een door hem beraamde overval op een bakkerij in Meppel zien mislukken.
De jongeman legde rond 13.30 uur een briefje op de toonbank van de zaak in het winkelcentrum in de wijk Oosterboer. Daarin stond dat hij gewapend was en dat het personeel met geld over de brug moest komen.
De medewerkster die het briefje las, schoot daarop in de lach en vroeg de knaap of hij soms een grapje maakte. Daarop verscheurde ze de dreigbrief.
Overrompeld
De overvaller, een blanke man van tussen de 18 en 21 jaar, koos daarop eieren voor zijn geld en vertrok. Volgens de politie was hij 'totaal overrompeld'. De bakkerijmedewerkster had overigens geen wapen bij hem gezien. De politie is op zoek naar de dader.
Nope.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Een educated guess
http://www.automotive-onl(...)20en%20koetswerk.pdf
Je schupt maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef Sjeen het volgende:
Mag ik even ergens tegenaan schoppen...
Ben ik aan het overwegenquote:
Pas maar op dat je morgen in de loop van de dag niet gebeld wordt over het ene na het andere probleem met je wagen en collega's die je vanuit de ooghoeken gadeslaan hoe je daar op gaat reagerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef Sjeen het volgende:
Ben ik aan het overwegenMaar denk dat ik dat even uitstel tot het weekend... Moet morgen om kwart over acht auto naar garage brengen.
Van Kroymans?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik krijg een paar dagen een motor te leen
quote:It's a beautiful day
The sun is shining
I feel good
And no-one's gonna stop me now, oh yeah
Dat deden wij twee weken geleden alquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:53 schreef Sjeen het volgende:
Mijn team heeft vanavond DE belangrijkste wedstrijd van het seizoen verloren...Kampioenschap
Verder alles goed?quote:
Geen mist gezien hier. Wel zon.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Verder alles goed?
Ik heb nog geen zon gezien. Maaaaar wel de mistlampen van de auto kunnen testen.
Auto alweer terug, tiptop in orde... wel 300 euro lichterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Pas maar op dat je morgen in de loop van de dag niet gebeld wordt over het ene na het andere probleem met je wagen en collega's die je vanuit de ooghoeken gadeslaan hoe je daar op gaat reageren
Dat wordt dan wat minder zuipen dit weekendquote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef Sjeen het volgende:
Auto alweer terug, tiptop in orde... wel 300 euro lichter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |