In deze huidige economische tijden is niets zeker. Feliquote:Op maandag 6 april 2009 19:54 schreef DonJames het volgende:
Verder heugelijk nieuws hier, ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een vast contract krijgNiet dat ik wakker van heb gelegen daarvan, maar in de huidige economische tijd weet je het gewoon niet. Ik ben er in elk geval blij mee!
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 6 april 2009 20:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik wil gewoon op m'n motor rijden.....
Wat voor blok is dat? Een V8, met een cylinderinhoud waar de gemiddelde personenauto jaloers op zou zijn?quote:Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als ik Pinkeltje () zou moeten compenseren kocht ik wel zo'n apparaat:
[ afbeelding ]
Niets, maar die post refereerde aan wat Nizno zeiquote:
moothorr raiden...quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niets, maar die post refereerde aan wat Nizno zei
Ik dacht dat je zou zeggen dat je nog geen motor hebt, maar tot morgen moet wachtenquote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niets, maar die post refereerde aan wat Nizno zei
Yep. Het is een Boss Hoss, een "motorfiets" die zwaarder is dan een Fiat Pandaquote:Op maandag 6 april 2009 21:24 schreef Light het volgende:
[..]
Wat voor blok is dat? Een V8, met een cylinderinhoud waar de gemiddelde personenauto jaloers op zou zijn?
Hij staat al een paar dagen hierquote:Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef Light het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zou zeggen dat je nog geen motor hebt, maar tot morgen moet wachten
Ook iets meer vermogen dan een Fiat Panda.quote:Op maandag 6 april 2009 22:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
Yep. Het is een Boss Hoss, een "motorfiets" die zwaarder is dan een Fiat Panda![]()
Kneedown lijkt me niet zo lastig.. Ik weet alleen niet of het zo gezond is voor je benen als er zo'n motor op valt.quote:De eerste die een kneedown op dat ding doet krijgt een kratje bier van me
Jij volleybalt toch, hoe kan je dan met 4-0 winnenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:41 schreef Sjeen het volgende:
En toen wonnen we weer met 4-0Het seizoen is nog niet voorbij! *proost*
Wedstrijd bestaat uit vier sets minimaal, winnende partij is diegene die minimaal drie sets gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij volleybalt toch, hoe kan je dan met 4-0 winnen
Voor zover ik weet spelen die hetzelfde systeem, maar je kunt natuurlijk ook op een vijfsetter uitkomen. Als het 2-2 staat...quote:Op woensdag 8 april 2009 00:09 schreef dndiek het volgende:
En wat doen de profvolleyballers? toch nog steeds best of 5 of niet?
Maarruh, gefeliciteerd met je overwinning en al die kampioenen
Als het 3-0 is, stoppen diequote:Op woensdag 8 april 2009 00:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet spelen die hetzelfde systeem, maar je kunt natuurlijk ook op een vijfsetter uitkomen. Als het 2-2 staat...
Erm.... als je dus 3-0 voor staat, heb je dus al gewonnen. Wat is dan het nut van de vierde set?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wedstrijd bestaat uit vier sets minimaal, winnende partij is diegene die minimaal drie sets gewonnen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |