Dat kun je met de kerst wel weer oplossenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee
Dan heb ik er binnen de kortste keren driehonderd.....
heeft dat mormel t andere mormel gebeten ofzo??quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:59 schreef Five_Horizons het volgende:
Kijk nou eens wat een vreselijk monster het is! het gaat om het linker beest....
[ afbeelding ]
Dat blijf je zien, aan waar de oren zitten. En als je toch nog twijfelt, kun je altijd nog even aan die oren trekken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Nu kun je nog zien wat de voorkant is
Sh*t, te laatquote:
Die oren vallen op een gegeven moment helemaal wegquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:04 schreef Light het volgende:
[..]
Dat blijf je zien, aan waar de oren zitten. En als je toch nog twijfelt, kun je altijd nog even aan die oren trekken.
Misschien is dit beter voor je?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die oren vallen op een gegeven moment helemaal weg
Wat voor moto heb je gekocht/geleend/gekregen/gestolen?quote:Op maandag 6 april 2009 19:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Voor de kerst
Hier: stoffige dag in de badkamer én vanaf morgen in het bezit van een motor
De DullDeauville van m'n schoonvader overgenomen.quote:Op maandag 6 april 2009 19:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat voor moto heb je gekocht/geleend/gekregen/gestolen?
Lekker! Gefeliciteerd!quote:Verder heugelijk nieuws hier, ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een vast contract krijgNiet dat ik wakker van heb gelegen daarvan, maar in de huidige economische tijd weet je het gewoon niet. Ik ben er in elk geval blij mee!
Top!quote:Op maandag 6 april 2009 19:54 schreef DonJames het volgende:
Verder heugelijk nieuws hier, ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een vast contract krijgNiet dat ik wakker van heb gelegen daarvan, maar in de huidige economische tijd weet je het gewoon niet. Ik ben er in elk geval blij mee!
Foto? Ben niet zo thuis in motorlandquote:Op maandag 6 april 2009 19:56 schreef Five_Horizons het volgende:
De DullDeauville van m'n schoonvader overgenomen.
Prima ding om het op te lerenquote:Op maandag 6 april 2009 19:56 schreef Five_Horizons het volgende:
De DullDeauville van m'n schoonvader overgenomen.
Je zult me nooit op een supersport vinden (al wil ik er gewoon voor de snelheid een keer op gereden hebben, maar daar blijft het bij). Ik heb niets te compenserenquote:Op maandag 6 april 2009 20:10 schreef DonJames het volgende:
Dank, allen![]()
[..]
Prima ding om het op te lerenIk vind dat je niet moet beginnen op een supersport, omdat je daar nooit het maximale durft uit te halen als beginner. Die dingen zijn te intimiderend, te nerveus voor een n00b. Ik heb ook pas goed leren rijden op m'n alpje (zelfde motorblok trouwens), en rij nu de voetsteunen aan de grond in de bocht. Mét verhoogde vering en noppenbanden
Als ik Pinkeltje (quote:Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je zult me nooit op een supersport vinden (al wil ik er gewoon voor de snelheid een keer op gereden hebben, maar daar blijft het bij). Ik heb niets te compenseren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |