morguuh Sgelequote:
Neuh, vanavondquote:
hoe laat vertrekt het 'vliegtuig'?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neuh, vanavondof beter gezegd, vannacht
Morgenochtend om 11.15quote:
heb jij nou een pimp abboquote:
whehe, ja bijna hetzelfde hehquote:
wat ? dat wordt een bommelding dusquote:
Ja..pwned registratie, pimp abbo..jeweetschquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
heb jij nou een pimp abbojij brabantse pimp
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat ? dat wordt een bommelding dus
Aaaightquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, ja bijna hetzelfde heh
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja..pwned registratie, pimp abbo..jeweetsch![]()
Mja..en wat er nou zo bijzonder aan dat abbo is..ik weet het nietquote:
adblocker ? is nog gratis ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja..en wat er nou zo bijzonder aan dat abbo is..ik weet het nietHeb alleen geen reclames meer
Wat de boel aanzienlijk versneld moet ik zeggen
Ik moet ergens bijhorenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:26 schreef Friday12 het volgende:
sgele je bent toch niet lid van pwned he
Dus jij bent ook lidquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moest lid worden en ben aangemeld door iemand die ik ken
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja..en wat er nou zo bijzonder aan dat abbo is..ik weet het nietHeb alleen geen reclames meer
Wat de boel aanzienlijk versneld moet ik zeggen
we geloven je meteen ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moest lid worden en ben aangemeld door iemand die ik ken
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | Gefeliciteerd, uw aanmelding voor PowNed is geslaagd. U bent nu lid van een omroepvereniging en uw lidmaatschapsnummer is ---------- :W . Het bedrag van 5,72 euro zal een dezer dagen van uw rekening worden afgeschreven. Wat kunt u nu met dit lidmaatschapsnummer? 1. U kunt nu ook inloggen op http://com.powned.tv het besloten ledengedeelte van PowNed. 2. Stay tuned, straks hebben we nog veel meer leuke dingen voor leden! Ons advies is om dit mailtje goed te bewaren en eventueel uit te printen. Wijzingen doorgeven. Adreswijzingen en andere administratieve zaken kunt u regelen via onderstaande link. http://www.powned.tv/mijnadministratie.html We houden u per mail op de hoogte van de vorderingen rondom de uitbouw van de zender, de ledenwerfstatus en onze programma's Met vriendelijke groet, PowNed |
dat zegt dat jij je hebt aangemeldquote:
Wat doen we jongens? even laten zien hoe GRTDOJW vertegenwoordigd is?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:37 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
je vergeet dat ik lui ben hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat doen we jongens? even laten zien hoe GRTDOJW vertegenwoordigd is?
Pwnedquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat doen we jongens? even laten zien hoe GRTDOJW vertegenwoordigd is?
I LOLedquote:
quote:
quote:
quote:
als jij iemands bankrekening weet en naam/mail kun je het er zo afhalenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, niet door iemand anders dus
pm je gegevens maar:)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als jij iemands bankrekening weet en naam/mail kun je het er zo afhalen
lol neequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pm je gegevens maar:)
[ afbeelding ]
WTFquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er is er 1 jarig hoera..ow wacht hij is er nog nietquote:
omfgquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]