Voor mij waren ze bijna allemaal nieuw, ik werk bijna nooit op donderdagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:34 schreef tripack het volgende:
[..]
er was blijkbaar een nieuwe vrijgezel in de parenclub gister
en LL betichte mij ervan diegene te zijn en nu beticht ik jouw ervan
whehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:34 schreef tripack het volgende:
[..]
er was blijkbaar een nieuwe vrijgezel in de parenclub gister
en LL betichte mij ervan diegene te zijn en nu beticht ik jouw ervan
weet ik het ... ik werk achter de barquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe![]()
ah is de nieuwe even flink ingewijd ja ?
Ik merk utquote:
quote:
quote:
Ik zal hem een dikke zoen van je gevenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
LS gefeliciflapstaart met je ventje
Brave tuinkabouterquote:
Gelukkigquote:
De hond van Goldfinger en zn vrouw krijgt pilletjes tegen epelepsie, gisteren is er eentje vergetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:32 schreef tripack het volgende:
ik snap er geen reet van
ojah LL gefeliciteerd met je ventje, welke weet ik niet maar gefeliciteerd
weet niet wie nou wel of niet komtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
en gaat het vanavond druk worden bij je LL
in belgie zeggen ze dat je tram drie gaat halenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De hond van Goldfinger en zn vrouw krijgt pilletjes tegen epelepsie, gisteren is er eentje vergeten
En tis mn vent van 33
oeh mn kleine is 3, mn vent 33 en ik word 30..
Jaar van de drie dus voor ons
gekke belgenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie zeggen ze dat je tram drie gaat halen
laten brengen doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
Kleine ligt met zn hoofd op mn schoot tv te kijken
Nou kan ik dus geen koffie halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |