Nee, ik ga haar niet stalken of lastigvallen, als het iets is moet het vanzelf komen, ik ben zelf ook ooit eens gestalked, en dat is gewoon not done.quote:
Een reactie in haar fobo kan ook. En dat valt niet onder stalken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, ik ga haar niet stalken of lastigvallen, als het iets is moet het vanzelf komen, ik ben zelf ook ooit eens gestalked, en dat is gewoon not done.
Als het komt moet het gewoon gemeend , eerlijk, en in het openbaar gebeuren, en anders niet.
...had ik al gedaan. ik ga me niet verder verlagen, als ze het nu nog niet doorheeft, gaat ze het nooit meer doorhebben, of ze wil het bij voorbaat niet proberen en houdt zich daarom stil. Ik heb me op internet zelden zo blootgegeven, dus als dit niet genoeg is, so be it.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een reactie in haar fobo kan ook. En dat valt niet onder stalken.
Tsja als zij jou niet leuk vindt houdt het op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
...had ik al gedaan. ik ga me niet verder verlagen, als ze het nu nog niet doorheeft, gaat ze het nooit meer doorhebben, of ze wil het bij voorbaat niet proberen en houdt zich daarom stil. Ik heb me op internet zelden zo blootgegeven, dus als dit niet genoeg is, so be it.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
...had ik al gedaan. ik ga me niet verder verlagen, als ze het nu nog niet doorheeft, gaat ze het nooit meer doorhebben, of ze wil het bij voorbaat niet proberen en houdt zich daarom stil. Ik heb me op internet zelden zo blootgegeven, dus als dit niet genoeg is, so be it.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |