Je kan de serie gewoon blijven volgen zonder razor the heben gezien of de webisode echter is het wel leuk om razor te zien voor achtergrond informatie over sommige dingen die in de serie terspraken komen.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:42 schreef Merkie het volgende:
Ik ben bezig met seizoen 2 van BSG nu, maar ik zie dat er ook Razor Flashbacks (wat dat ook moge zijn) zijn, en een TV-film. Zijn deze verplichte kost, en hebben ze te maken met de seizoenen?
Geen verplichte kost maar wel leuk.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:42 schreef Merkie het volgende:
Ik ben bezig met seizoen 2 van BSG nu, maar ik zie dat er ook Razor Flashbacks (wat dat ook moge zijn) zijn, en een TV-film. Zijn deze verplichte kost, en hebben ze te maken met de seizoenen?
ze hebben het wel maar de Cylons kraken dat nogal makkelijk dus gebruiken ze het nietquote:Op zondag 29 maart 2009 22:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
Eiegnlijk irriteert me dat nog het meeste, daar zit toch geen enkele logica achter? Faster Than Light maar een mobieltje hebben ze niet
Er zijn nog meer wepisodes en dergelijkequote:Op zondag 29 maart 2009 22:42 schreef Merkie het volgende:
linkje?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:21 schreef LaTiNo het volgende:
Zou de remake van 'V' de nieuwe Battlestar kunnen worden? Ik hoop het echt, want er is nu helemaal niets meer
Moet ik hem na S02 of na S03 kijken?quote:Op maandag 30 maart 2009 07:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Razor hoort bij het vierde seizoen (maar speelt zich aan het eind van het tweede af) en is daadwerkelijk de moeite waard
Okiquote:Op maandag 30 maart 2009 14:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Na S3, het is een verhaal met een backstory
Pegasus heeft wel een netwerk en toch hebben de Cylons nooit meer poging gedaan om dat lam te leggen, dat is een flaw. Waarom niet? Ook gebruikt Pegasus geen draadloze communicatie, hoewel dat schip toch een stuk moderner was. Nee hoor alles bedraad, alleen het vliegverkeer kent radioverkeerquote:Op maandag 30 maart 2009 00:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze hebben het wel maar de Cylons kraken dat nogal makkelijk dus gebruiken ze het niet
daarom bleef de oude rammelbak van de vloot (Galactica) wel werken terwijl de nieuwere schepen er mee ophielden tijdens de aanval op de kolonien want Adama wilde geen mobiel netwerk op zijn schip omdat hij er nog mee tegen de Cylons gevochten had oid
Tv-film van battlestar voor s1 imo. Geeft veel background voor season1quote:Op maandag 30 maart 2009 07:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er zijn nog meer wepisodes en dergelijke
Nogmaals het lijstje:
S1
S2
The Resistance Webisodes
S3
Razor Flashbacks Webisodes
Razor
S4 (1e helft)
The Face Of The Enemy Webisodes
S4 (2e helft)
Webisodes zijn ca. een tiental korte afleveringen van 2 a 3 minuten, als je ze gaat bekijken kun je ze het beste gewoon alle 10 in 1x zien zeg maar.
Over het algemeen voegen Webisodes niet veel toe. Je kan ze overslaan. Maar het geeft een stukje extra achtergrondinformatie.
Razor hoort bij het vierde seizoen (maar speelt zich aan het eind van het tweede af) en is daadwerkelijk de moeite waard
Oeh yeah..quote:Op maandag 30 maart 2009 14:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Tricia Helfer zit in Chuck vanavond.
Ja, inderdaad. De Miniseries. Die moet je wel bekeken hebben voordat je met de serie begint.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:35 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Tv-film van battlestar voor s1 imo. Geeft veel background voor season1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |