Geen last van te weinig beenruimte in de Fortis Loungequote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:05 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben er vorige maand geweest. Met volgens mij zo'n beetje dezelfde bezetting.
Erg mooie show, alhoewel ik bijna in slaap viel. Dit had niets met de show te maken echter alles met de stoelen. Gewoon té weinig beenruimte voor mij en dan ga je een houding zoeken die wel lekker zit, en dan ga je vanzelf dommelen
Maar hoe dan ook: een aanrader.
Toen ik vorige maand ging werd juist bekend gemaakt dat de laatste maand gespeeld zou worden door Chantal.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:34 schreef Pien85 het volgende:
Hoorde net dat Chantal in januari is bevallen en waarschijnlijk toch nog terug komtmaar dat is dus nog niet zeker
Mooi wassie he?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:51 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Ik was daar ook geweest met dezelfde bezetting. Het was spectaculair! Soms duurde het wel net iets te lang, al stoorde dat niet.
Dat is dan iig heel mooi.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:24 schreef Anne het volgende:
Ik ben vorige maand geweest. Met Ron Link als Tarzan.
Achteraf gezien had ik er veel meer van verwacht, maar dat komt waarschijnlijk door de reclames en de hype eromheen.
Ik wil dus niet zeggen dat het geen reet aan was, dat niet. Want het was de moeite wel waard en de prijs ook wel (2 eersterang kaartjes voor de prijs van 1).
Ik had Jane trouwens ook anders in mijn hoofd zitten.
Niet zo druk en kakkerig. Maar juist lief en zacht.
Wat trouwens wel grappig was, was dat we een beetje laat waren door de ongelofelijk lange rij voor de parkeergarage en we dus binnen kwamen en we precies twee lege plekken zagen in 'onze' rij.
Om er uiteindelijk achter te komen dat we toch niet goed zaten. Dit gebeurde dus tweemaal.
En elke keer kwamen wij weer een stukje beter te zitten.
Dat van die drukte wil ik gelovenquote:Op zondag 24 mei 2009 09:36 schreef RHCPeter het volgende:
Het was mijn eerste musical. Wat mooi. Nooit geweten en nooit gedacht. Ontzettend mooie show met mooie technieken en veel humor!
De mensen die er niet naar toe zijn gegaan maar wel wilden hebben echt wat gemist! Maar wat was het gistermiddag druk in scheveningen! Uur in de file gestaan in de stad zelf!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |