Als een vrouw niets van computers snapt, ok dan. Maar doe dan niet alsof je alles weet van computers...
Voorbeeld:
Zij: Ja ik ben mijn pc echt eens aan het opruimen en goed schoon t maken
*2 minuten later*
Zij: Hey, hoe verwijder ik nog eens programma's?
Ik: configuratiescherm..
Zij: En dan?
Zij: Ow heb het al

Zij: Als ik Flash plugin 10 heb, kan ik dan Adobe Reader 9 verwijderen?
Zij: Oh computer schoonmaken is echt leuk
Voorbeeld 2:
Zij: Heb via surfspot antivirus gekocht, maar pc crashte toen ik wilde betalen. Nu zegt ie dat ik al gekocht heb, maar hoe betaal ik nu?
Ik: Uh, mail die mensen van de site?
Zij: Heb ik, maar ze antwoorden niet
Ik: Hoelang is dat al geleden dan?
Zij: 2 dagen
Zij: Mja, wil eigenlijk Norton 360, die is echt goed. Maar is zo duur
Ik: Norton is bagger, wordt je pc traag van

Zij: Mijn pc is niet traag
Ik: Met alle respect, maar vrouwen kunnen niet beoordelen wanneer een pc traag is..
Zij: Ik wel.. Heb meer dan 1 pc gehad
Ik: Omdat je altijd een nieuwe koopt, is ie automatisch sneller. Maar dat betekent niet dat ie ook zo snel is als het hoort.
Zij: Wat raad jij me dan aan?
Ik: ****** (red.: bekend programma)
Zij: Scant die ook je computer?
Google gebruiken ze ook nooit om zelf eens een antwoord te vinden.. Verwachten ze dat ik/jij/wij als normaal denkende personen het voor de dames gaan googlen. Ik doe daar iig niet aan mee, dom volk
Bonus: Mens in kwestie kan niet rekenen. Snapte op NS-site niet of reductie nu het tarief met 40% korting was. Ik zei dus dat ze even moest narekenen, dan wist ze het wel. Maar mevrouw wist niet eens hoe ze met een rekenmachine kon berekenen hoeveel procent dat bedrag was...
En dan wel elke dag vertellen hoe hoog intelligent ze wel niet is (zal ook wel daarom zijn dat ze aan haar derde opleiding gaat beginnen

)
Klacht: Vrouwen die denken dat ze slim zijn, maar eigenlijk nergens verstand van hebben
[ Bericht 0% gewijzigd door esco_ op 27-03-2009 01:17:25 ]