abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67511699
Ts knikte braaf ja en rende daarna snel naar de computer om buurvrouw digitaal kapot te maken?
pi_67511755
quote:
Op zondag 29 maart 2009 03:59 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ts knikte braaf ja en rende daarna snel naar de computer om buurvrouw digitaal kapot te maken?
Ja, wat kun jij anders bedenken? .
pi_67511766
quote:
Op zondag 29 maart 2009 04:04 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja, wat kun jij anders bedenken? .
Niks dan RSPekt gozert
  zondag 29 maart 2009 @ 04:08:33 #104
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_67511779
Wat ik eigenlijk nooit zo goed begrijp is waarom niet rokers mee buiten gaan staan bij de rokers....

De rokers moeten verplicht buiten staan (oke, tot daar aan toe) en dan gaan de niet rokers er vrijwillig naast staan.... Waarom is dat?
pi_67511785
Omdat rokers gezellig zijn.
pi_67511799
quote:
Op zondag 29 maart 2009 04:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Niks dan RSPekt gozert
Thanks mate. .
  zondag 29 maart 2009 @ 04:13:14 #107
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_67511812
quote:
Op zondag 29 maart 2009 04:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Omdat rokers gezellig zijn.
pi_67511821
Buurvrouw van Ts is het type hoer dat haar neus optrekt als een roker een ruimte binnenkomt.
pi_67511836
quote:
Op zondag 29 maart 2009 04:08 schreef childintime het volgende:
Wat ik eigenlijk nooit zo goed begrijp is waarom niet rokers mee buiten gaan staan bij de rokers....

De rokers moeten verplicht buiten staan (oke, tot daar aan toe) en dan gaan de niet rokers er vrijwillig naast staan.... Waarom is dat?
in the mate mode: misschien ben je gewoon een lekker wijf maar ik ga er nog steeds vanuit dat de voetbaltafel een groot gebrek is binnen bedrijven.

Roken is niet alleen een verslaving en je kunt er prima vanaf komen alleen is er op kantoor geen alternatief tegen verveling.
pi_67511858
quote:
Op zondag 29 maart 2009 04:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Buurvrouw van Ts is het type hoer dat haar neus optrekt als een roker een ruimte binnenkomt.
Welnee, ik heb zo'n Kruitvatbuuf met een tapijt kunstgras.

De hoop op een brug is allang opgegeven hoor. .
  zondag 29 maart 2009 @ 04:31:31 #111
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_67511938
quote:
Op zondag 29 maart 2009 04:16 schreef Stali het volgende:

[..]

in the mate mode: misschien ben je gewoon een lekker wijf maar ik ga er nog steeds vanuit dat de voetbaltafel een groot gebrek is binnen bedrijven.

Roken is niet alleen een verslaving en je kunt er prima vanaf komen alleen is er op kantoor geen alternatief tegen verveling.
Nah, dat valt wel mee. Ik heb een collega die echt anti-rook is en dat ook luid en duidelijk verkondigt, maar wel ieder 'rokersrondje' erbij staat. Dat begrijp ik dan niet. Btw, er zijn op ons werk 3 rokers en 5 niet rokers; dan kunnen ze die gezelligheid toch beter bij elkaar zoeken?
  zondag 29 maart 2009 @ 08:25:02 #112
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67512599
quote:
Op zondag 29 maart 2009 04:19 schreef Stali het volgende:

[..]

Welnee, ik heb zo'n Kruitvatbuuf met een tapijt kunstgras.

De hoop op een brug is allang opgegeven hoor. .
Een Kruitvatbuuf
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67513887
quote:
Op zondag 29 maart 2009 04:31 schreef childintime het volgende:

[..]

Nah, dat valt wel mee. Ik heb een collega die echt anti-rook is en dat ook luid en duidelijk verkondigt, maar wel ieder 'rokersrondje' erbij staat. Dat begrijp ik dan niet.
inderdaad, wat een josti ('s) lol
  zondag 29 maart 2009 @ 14:29:34 #114
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_67517896
quote:
Op zondag 29 maart 2009 04:08 schreef childintime het volgende:

neej dat snap ik ook niet helemaal inderdaad. Fel tegen het roken, en hier in het topic komen schreeuwen dat je asociaal bent als je "buiten" geen rekening houdt met andere mensen die misschien last kunnen hebben van de rook....blijf dan lekker binnen (dat is het rookvrije gedeelte)
Zou toch te gek voor woorden zijn als ik buiten op een terras zit en me geen sigaret durf op te steken omdat ik bang ben dat misschien andere mensen last hebben van mijn rook.
Blijf dan gewoon binnen en ga dan ook niet buiten staan met rokers als je er zo fel tegen bent en je het vind stinken
En dat kan zomaar.....?
pi_67518089
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:14 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Dan ben jij dus gewoon een asociaal persoon.
Ik vind je eigenlijk een enorm intolerant jankwijf
pi_67524590
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:29 schreef Lienzz het volgende:

[..]

Zou toch te gek voor woorden zijn als ik buiten op een terras zit en me geen sigaret durf op te steken omdat ik bang ben dat misschien andere mensen last hebben van mijn rook.
Goh, stel je voor hé, rekening houden met anderen. Wat is dat voor iets raars!
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_67524696
quote:
Op zondag 29 maart 2009 04:31 schreef childintime het volgende:

[..]

Nah, dat valt wel mee. Ik heb een collega die echt anti-rook is en dat ook luid en duidelijk verkondigt, maar wel ieder 'rokersrondje' erbij staat. Dat begrijp ik dan niet. Btw, er zijn op ons werk 3 rokers en 5 niet rokers; dan kunnen ze die gezelligheid toch beter bij elkaar zoeken?
Wrs. omdat hij vindt, 'jullie nemen pauze dus ik ook'.
Zie je, er moet gewoon op ieder kantoor een voetbaltafel komen. .
  zondag 29 maart 2009 @ 19:08:15 #118
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_67525295
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:35 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Goh, stel je voor hé, rekening houden met anderen. Wat is dat voor iets raars!
Ik houd al genoeg rekening met anderen als ik binnen in de kroeg sta Daarom ga ik lekker buiten mijn sigaret roken....bevalt dat je niet en heb je last van de rook, dan tief je toch op naar binnen
En dat kan zomaar.....?
pi_67525338
Jij bent echt een hopeloos geval.
pi_67525351
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:08 schreef Lienzz het volgende:

[..]

Ik houd al genoeg rekening met anderen als ik binnen in de kroeg sta Daarom ga ik lekker buiten mijn sigaret roken....bevalt dat je niet en heb je last van de rook, dan tief je toch op naar binnen
.
Bedenk wel dat jij voor een ander een vervelende gewoonte hebt die alles behalve aangeboren is.
Het is toch niet zo moeilijk om met die gewoonte een ander niet tot last te zijn? En ik rook zelf he?
pi_67526366
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:10 schreef Teteteterek het volgende:
Jij bent echt een hopeloos geval.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of je ook je mond opendoet als iemand zweetlucht verspreid of als z'n adem ietwat riekt. Die enorme fixatie op roken is zo kleingeestig en derhalve zo tekenend voor je "zijn"!
  zondag 29 maart 2009 @ 20:53:04 #122
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_67528560
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:10 schreef Stali het volgende:

[..]

.
Bedenk wel dat jij voor een ander een vervelende gewoonte hebt die alles behalve aangeboren is.
Het is toch niet zo moeilijk om met die gewoonte een ander niet tot last te zijn? En ik rook zelf he?
JIJ vind die gewoonte vervelend....ik niet.
Ik rook BUITEN een sigaret omdat binnen niet meer gerookt mag worden, daar zeur ik totaal niet om.
Maar om ook nog commentaar te geven op mensen die buiten een sigaret roken vind ik gewoon triest...
En dat kan zomaar.....?
pi_67528956
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of je ook je mond opendoet als iemand zweetlucht verspreid of als z'n adem ietwat riekt. Die enorme fixatie op roken is zo kleingeestig en derhalve zo tekenend voor je "zijn"!
Die vergelijking gaat helemaal niet op. Derhalve zal ik je username uitermate letterlijk nemen.
pi_67529368
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zoiets kan een aangeboren kwaal zijn. Roken is dat niet.
pi_67529565
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:53 schreef Lienzz het volgende:

[..]

JIJ vind die gewoonte vervelend....ik niet.
Ik rook BUITEN een sigaret omdat binnen niet meer gerookt mag worden, daar zeur ik totaal niet om.
Maar om ook nog commentaar te geven op mensen die buiten een sigaret roken vind ik gewoon triest...
Als het rookgordijn bij je is opgetrokken kun je misschien zien dat ik de TS ben en net als jij ook rook. .

Ik rook buiten om niemand tot last te zijn. Op een terras wil ik best op staan en elders roken als mensen naast me het vervelend vinden. Zij hebben immers net zoveel recht op de zon en de frisse buitenlucht.
Wat er met die buuf gebeurde vind ik dan weer veel te ver doorvoeren. Het moet niet zo gek gaan worden dat wanneer mensen je zien roken dat ze een raam open gaan trekken om te klagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')