Ik heb de eerste preview gezien!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Muizel! Had je mijn gegil over de preview in het GA USA topic nog gelezen??
En heb je de preview gezien???![]()
![]()
Alleen ontbijten. Of het vriendje zachtjes wakker maken, maar dan niet voor het ontbijt. Dat komt dan daarna wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:45 schreef AKnynke het volgende:
ik ben hem ook aan het downloaden...
Zo, lekker gelopen. Het waait alleen heel erg hard hier!
En het vriendje slaapt nog steeds, en ik heb honger. dilemma: alleen ontbijten/brunchen, of op het vriendje wachten, of het vriendje wakker maken?
Ik had gesolliciteerd bij het Instituut voor sociale geschiedenis, maar helaas.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Voor wat? Of behoor ik dat te weten?
Er zijn er kennelijk meer met ervaring van beeldverwerking. En heel veel sollicitanten.quote:
Ik verveel me ook. En ik heb geeneens een pokkejong om te vermakenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Vivi het volgende:
Kwakkie, irritant zeg!Laat de boel maar ff lekker de boel.
XcUz_Me (oid) ik zou ook para worden van het feit dat ik eerder moet bellen maar wrs is er heul niks raars aan de hand. Ik moest verleden week 50 minuten wachten en allerlei geheimzinnig gesmoes aanhoren over overleggen met andere artsen etc etc, ik wilde al een vork in mijn oog gaan prikken, en toen kreeg ik een positieve uitslag en stond ik na 45 seconden weer buiten.
Ik vervéééél me..wat te doen met een pokkejong? Tips?
Ik moet ook altijd nadenken welke letter moet een hoofdletter moet en welke nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Regenlaarzen aan en in plassen gaan springen?
Fijn van de goede uitslag en ook fijn dat je geen vork bij je had![]()
En noem me maar XM, scheelt een hoop gedoe.
Ga even lowcarben!! Honger is dan zo weg!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:45 schreef kwakveense het volgende:
thnx guys...
ja, ik moet t dinsdag ingeleverd hebben, dus ik kan me er maandag nog op storten... nu zo eerst maar even lunch regelen. echt bizar, ik eet als een bootwerker momenteel, en kom ook gewicht bij, maar ik heb gewoon echte buikhonger de hele tijd...
Fotomodelletje spelen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Vivi het volgende:
Ik vervéééél me..wat te doen met een pokkejong? Tips?
Ik ben de Play Doh van gisteren nog uit het berber tapijt aan het pulkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik verveel me ook. En ik heb geeneens een pokkejong om te vermaken.
Kleien? Wandelen? Speeltuintje?
Ik ben mijn oplader kwijt...en een kind van twee moet je geen camera geven als je hem nog ff wil houden hoor. Hij zet wel steeds mijn zonnebril op en dan heft ie zijn vuistje in de lucht *zwaait* "Mama, Foto makuh!"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Fotomodelletje spelen!
Jij maakt foto's van hem en hij van jou!
Maar ik voel me zo asexueelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:54 schreef conleche het volgende:
Misschien even langs de Bruna!
hihihihihihiiiiii
hm dat deed ik al een beeetje: overdag steeds, en dan s avonds ging t verkeerd vanwege honger...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga even lowcarben!! Honger is dan zo weg!!
Nijntje maakt een wip?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Daarom juist!! En anders is er vast wel een nieuwe Nijntje uit!
Ja! Hoe ben jij met administratie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nijntje maakt een wip?
En nee, ik kan zelfs geen Nijntje boekjes meer aanschaffen.
ladiladilodada!
Met klitteband tegen de gevel plakken; doen wij ook als de miniatuurtjes vervelend zijn. Erg afdoende.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Vivi het volgende:
wat te doen met een pokkejong? Tips?
Nou, ik bedoelde het meer letterlijk, hij heeft waterpokkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met klitteband tegen de gevel plakken; doen wij ook als de miniatuurtjes vervelend zijn. Erg afdoende.
Ow...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik bedoelde het meer letterlijk, hij heeft waterpokken.
stoer!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:36 schreef conleche het volgende:
Zo leuk! Ik heb een paar jaar geleden wat t-shirts ontworpen en die gaan we nu in productie nemen! Er is net iemand langs geweest en die gaat een offerte maken.
Picz or it hazzend happ'ndquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:36 schreef conleche het volgende:
Zo leuk! Ik heb een paar jaar geleden wat t-shirts ontworpen en die gaan we nu in productie nemen! Er is net iemand langs geweest en die gaat een offerte maken.
Ik zal er vanavond eentje aandoen en piccen. Ow wacht, misschien staat er nog een in mijn emmer.......brbquote:
Valt nog mee lijkt..ze zitten ook vrnml op zijn lijfje en niet op zijn gezichtje *afklopt*.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, waterpokken. Heeft 'ie er veel last van?
vriendje werd precies toen ik dat las wakker...helaas. Net ontbeten/gebrunched, en er ligt een lange dag niets doen voor de boeg. Filmpje kijken, boekje lezen, sex...heerlijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Alleen ontbijten. Of het vriendje zachtjes wakker maken, maar dan niet voor het ontbijt. Dat komt dan daarna wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |