Nou nee. Ik was onderweg naar mijn werk en mijn auto deed KGGGGGGTTTTTt en het leek me dat dat niet hoorde *zou je denken?* dus ik belde hem. En hij kwam heel lief terugrijden om me te helpen, hij was ook naar zijn werk. Toen ging hij stil zitten wezen in mijn auto en ik dacht dat ie op een briljante opmerking van mij zat te wachten dus ik wauwel iets a-technisch en hij zei PSSSSSJJJT!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:05 schreef Vivi het volgende:
Heb je hem uitgescholden voor Treurwilg Greysie?
En zwartwit geblokt Co-zakjes lijken me leuk! Met light frietjes dan. En een gratis wodkaatje, bij het "Kozakje". Whe. Hehehe.
Ik weet het nog niet - heb jij goede ideeën?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat voor taart ga je maken, CF?
Greys, je mag ook wel tegen mij snauwen hoor, als we dan daarna Italiaanse hapjes gaan eten..
Er waren nog maar twee gloeilampen heel en nu nog maar een en nu gaat de motor niet meer aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:21 schreef loveli het volgende:
Greys, vanmorgen was het misschien niet zo leuk, maar je beschrijft het hilarisch.
P.F, what's up?
Gek wief ben je ook!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:05 schreef Vivi het volgende:
Heb je hem uitgescholden voor Treurwilg Greysie?
En zwartwit geblokt Co-zakjes lijken me leuk! Met light frietjes dan. En een gratis wodkaatje, bij het "Kozakje". Whe. Hehehe.
Bij (vrijwel) alle Pilatesoefeningen moet je je navel ingetrokken houden, dat is de basishouding!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Pilatesbabes: ik heb nu dus al een tijdje dat Pilatesboek in huis, en nu ik echt goed bezig ben met de situps, kan ik er wel één of twee pilatesoefeningen bij gooien om alvast wat te oefenen.
Van de simpele oefeningen, welke zijn aan te raden?
De Honderd staat als ademhalingsoefening bij 'beginners' en lijkt me dus wel iets om te proberen? Maar verder wil ik dus gaan proberen om mijn rugpijn die ik krijg bij de situps (onderrug) te voorkomen. Nu las ik wel een tip in het boek over de manier van je buik intrekkenen zoek daarbij wat specifieke maar niet al te ingewikkelde oefeningen.
In en op, in en op! zegt mijn pilatesjufquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij (vrijwel) alle Pilatesoefeningen moet je je navel ingetrokken houden, dat is de basishouding!
en die zijn ook allemaal 'te doen'?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo: er staan voorin het boek aangepaste oefeningen voor beginners!
hip! wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:37 schreef conleche het volgende:
oh Mo: aanschouw de keukenmasjien:
[ afbeelding ]
Ik ga thuis eens kijken voor je, OK?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en die zijn ook allemaal 'te doen'?
sommige zien er nu al moeilijk uit![]()
volgende week woensdag ga ik weer eens een lesje doen. Kijken of 't nu wel lukt om het regelmatig te doen: de lessen zijn hééél schaars bij ons en zitten altijd binnen no-time volquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In en op, in en op! zegt mijn pilatesjuf
tofquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga thuis eens kijken voor je, OK?
Niks, maar je moet hem wel komen halen. Hij is ook in geen 10 jaar gebruikt, dus of er iets mist????quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hip! wat wil je er voor hebben?
Kijk maar! Ik hoor het wel. Ik zet hem nu gewoon zolang weer terug achter in de kastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Tof! Nou, maakt niet uit als er iets mist, kan ik gewoon eerst ff kijken hoe het bevalt en zulks met hakken enzo, en dan altijd nog bedenken of het zin heeft iets in deze richting te blijven gebruiken / kopen!
Moet alleen even bedenken wanneer ik tijd heb om naar A'dam te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |