abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67468039

Ja doei.
pi_67468078
Wat voor taart ga je maken, CF?

Greys, je mag ook wel tegen mij snauwen hoor, als we dan daarna Italiaanse hapjes gaan eten. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 maart 2009 @ 17:09:01 #278
163650 Greys
pi_67468089
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:05 schreef Vivi het volgende:
Heb je hem uitgescholden voor Treurwilg Greysie?

En zwartwit geblokt Co-zakjes lijken me leuk! Met light frietjes dan . En een gratis wodkaatje, bij het "Kozakje". Whe. Hehehe.
Nou nee. Ik was onderweg naar mijn werk en mijn auto deed KGGGGGGTTTTTt en het leek me dat dat niet hoorde *zou je denken?* dus ik belde hem. En hij kwam heel lief terugrijden om me te helpen, hij was ook naar zijn werk. Toen ging hij stil zitten wezen in mijn auto en ik dacht dat ie op een briljante opmerking van mij zat te wachten dus ik wauwel iets a-technisch en hij zei PSSSSSJJJT! . Als in 'stil!'. Hij was aan het luisteren naar het geluid namelijk
En ik wil niet ge-psssshhhjt worden dus ik gilde dat hij net de gestapo was En dat ik hem nóóóóóit meer ging bellen als ik autopech had! (Goh, wat een straf, zal hij gedacht hebben!). Kortom, het was gezellig!

Maar nu is het weer goed hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67468220
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat voor taart ga je maken, CF?

Greys, je mag ook wel tegen mij snauwen hoor, als we dan daarna Italiaanse hapjes gaan eten. .
Ik weet het nog niet - heb jij goede ideeën?

Greys, ik moet om je lachen, lekker wijf ben je toch Gestapo, hoe kom je erbij?

Speaking of kozakken: vorige week bedacht ik ineens dat in Rusland pasen wordt gevierd volgens de Oosters-orthodxe kalender. Dat betekent dat we dit jaar Pasen gewoon overslaan Stiekem wel relaxed; ik maakte me al zorgen om de openingstijden van musea enzo
pi_67468314
Ik heb autopech en dit keer was het niet mijn schuld
  Vis een optie? vrijdag 27 maart 2009 @ 17:21:59 #281
70532 loveli
N
pi_67468463
Greys, vanmorgen was het misschien niet zo leuk, maar je beschrijft het hilarisch.

P.F, what's up?
crap in = crap out
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:22:43 #282
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67468487
Kozakken.... bril-jant!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_67468597
Pilatesbabes: ik heb nu dus al een tijdje dat Pilatesboek in huis, en nu ik echt goed bezig ben met de situps, kan ik er wel één of twee pilatesoefeningen bij gooien om alvast wat te oefenen.

Van de simpele oefeningen, welke zijn aan te raden?

De Honderd staat als ademhalingsoefening bij 'beginners' en lijkt me dus wel iets om te proberen? Maar verder wil ik dus gaan proberen om mijn rugpijn die ik krijg bij de situps (onderrug) te voorkomen. Nu las ik wel een tip in het boek over de manier van je buik intrekken en zoek daarbij wat specifieke maar niet al te ingewikkelde oefeningen.
Ja doei.
pi_67468636
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:21 schreef loveli het volgende:
Greys, vanmorgen was het misschien niet zo leuk, maar je beschrijft het hilarisch.

P.F, what's up?
Er waren nog maar twee gloeilampen heel en nu nog maar een en nu gaat de motor niet meer aan.
pi_67468699
Ik heb in plaats van anderhalf uur wel twee uur gesport in de sportschool
Ik heb zelfs een heleboel krachtoefeningen gedaan naast de cardio, dus ik ben heul trots op mezelf
Ik heb nu wel al ongelovelijke spierpijn
pi_67468719
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:05 schreef Vivi het volgende:
Heb je hem uitgescholden voor Treurwilg Greysie?

En zwartwit geblokt Co-zakjes lijken me leuk! Met light frietjes dan . En een gratis wodkaatje, bij het "Kozakje". Whe. Hehehe.
Gek wief ben je ook!!

En Greyssie!! Arme heer G. (hoewel gepssth worden, zou ik ook moeilijk trekken )
pi_67468804
MoBlo: er staan voorin het boek aangepaste oefeningen voor beginners!
pi_67468819
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Pilatesbabes: ik heb nu dus al een tijdje dat Pilatesboek in huis, en nu ik echt goed bezig ben met de situps, kan ik er wel één of twee pilatesoefeningen bij gooien om alvast wat te oefenen.

Van de simpele oefeningen, welke zijn aan te raden?

De Honderd staat als ademhalingsoefening bij 'beginners' en lijkt me dus wel iets om te proberen? Maar verder wil ik dus gaan proberen om mijn rugpijn die ik krijg bij de situps (onderrug) te voorkomen. Nu las ik wel een tip in het boek over de manier van je buik intrekken en zoek daarbij wat specifieke maar niet al te ingewikkelde oefeningen.
Bij (vrijwel) alle Pilatesoefeningen moet je je navel ingetrokken houden, dat is de basishouding!
pi_67468849
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Bij (vrijwel) alle Pilatesoefeningen moet je je navel ingetrokken houden, dat is de basishouding!
In en op, in en op! zegt mijn pilatesjuf
pi_67468851
Over welk Pilatesboek hebben we het trouwens?
pi_67468874
Volgens mij Brooke Siler, De Pilatesmethode.
pi_67468949
oh Mo: aanschouw de keukenmasjien:

pi_67468967
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo: er staan voorin het boek aangepaste oefeningen voor beginners!
en die zijn ook allemaal 'te doen'?

sommige zien er nu al moeilijk uit
Ja doei.
pi_67468997
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:37 schreef conleche het volgende:
oh Mo: aanschouw de keukenmasjien:

[ afbeelding ]
hip! wat wil je er voor hebben?
Ja doei.
pi_67469019
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en die zijn ook allemaal 'te doen'?

sommige zien er nu al moeilijk uit
Ik ga thuis eens kijken voor je, OK?
pi_67469021
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

In en op, in en op! zegt mijn pilatesjuf
volgende week woensdag ga ik weer eens een lesje doen. Kijken of 't nu wel lukt om het regelmatig te doen: de lessen zijn hééél schaars bij ons en zitten altijd binnen no-time vol
Ja doei.
pi_67469058
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ga thuis eens kijken voor je, OK?
tof
de oefeningen zien eruit alsof ik zeg maar na 2 keer proberen al overal pijn heb
is dat een kwestie van rustig opbouwen (ookal kun je er maar 2 in het begin zonder pijn, en er staat duidelijk dat je moet stoppen als je ergens pijn voelt) of is er dan écht iets gigantisch mis met mijn lenigheid/lijf ?
Ja doei.
pi_67469067
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hip! wat wil je er voor hebben?
Niks, maar je moet hem wel komen halen. Hij is ook in geen 10 jaar gebruikt, dus of er iets mist????
pi_67469182
Tof! Nou, maakt niet uit als er iets mist, kan ik gewoon eerst ff kijken hoe het bevalt en zulks met hakken enzo, en dan altijd nog bedenken of het zin heeft iets in deze richting te blijven gebruiken / kopen!

Moet alleen even bedenken wanneer ik tijd heb om naar A'dam te gaan
Ja doei.
pi_67469230
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Tof! Nou, maakt niet uit als er iets mist, kan ik gewoon eerst ff kijken hoe het bevalt en zulks met hakken enzo, en dan altijd nog bedenken of het zin heeft iets in deze richting te blijven gebruiken / kopen!

Moet alleen even bedenken wanneer ik tijd heb om naar A'dam te gaan
Kijk maar! Ik hoor het wel. Ik zet hem nu gewoon zolang weer terug achter in de kast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')