Negers waren er eerder en beheersten de straten al, nu moeten die mexicanen opeens ook meedoenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef afcajos het volgende:
Principieel ben ik niet voor een volk dat mijn voorouders eigenhandig naar Amerika hebben getransporteerd.
Hup Mexicanen!
Die ene 'Jokert' leek op een latino Timbalandquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:45 schreef behangplakker het volgende:
Die kerel in de gevangenis leek op de vader van American Chopper![]()
![]()
That Bastard!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef Mylene het volgende:
Ross Kemp is Engelse acteur, bekend uit EastEnders.
Hij heeft Tiffany toen de dood ingejaagd.
Die werd als baby al aangepaktquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:59 schreef reetveter het volgende:
Staat er zoeen heikneuter van hooguit 8 jaar mee te meppen
Kempi is dan weer een wannabe-negerquote:
Kempi is zwart en hij is een bloodquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kempi is dan weer een wannabe-negerDe tokkies van de negers zeg maar, de communisten onder de blanken
Ziet een baby door de lucht vliegen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die werd als baby al aangepakt
Jaa, Nederlandquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kempi is zwart en hij is een blood
Hosselen om te overleven.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jaa, NederlandHier moet je ook echt vechten voor je uitkering
Voor het huis op de hoek van het rijtjeshuis ja !quote:
Al die kansloze papieren negers in dat 2e plaatjequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:21 schreef behangplakker het volgende:
Nu op Discovery.
[ afbeelding ]
Het is een leuk programma, ze staan dicht op de gangs enzulks.
Maar hij kiest geen partij![]()
Het gaat nu om de strijd tussen negers en latino's, dat latino's de straten steeds meer overnemen.
Maar hij moet eens partij gaan kiezen en daarbij moet hij voor de negers kiezen.
Zij waren hier eerst, dus zij horen de staat te beheersen ! Latino's zijn een zielig volkje dat het in hun eigen land niet vol kon houden, de blanken wilden de negers hier zelf hebben.
[ afbeelding ]
Bloods & Cripz, het echte werk ! Niet die vieze latino's.
Klacht: Negers heersen, maar Ross kiest geen kant.
WELKE PARTIJ KIES JIJ ?
Los van de essentie van het topic (wilde gewoon vermakelijk live-verslag enzo, van die kansloze 'gangs'): Ik denk er ook zo over, maar die lui vinden het o zo stoer om in hun verpauperde leventje ergens bij te horen, dan wil je bij de trots van je buurt horen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:08 schreef Florian_ het volgende:
Waar gaat het toch allemaal over man. "Dit is onze buurt, jwz!". Rot toch op vent, ga een opleiding volgen en maak je nuttig
Dacht niet meer, op wikipedia stond dat het verschillende episodes waren. Volgende keer is het weer ergens anders op de wereld.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:08 schreef TradingStock het volgende:
Wanneer is dit weer op TV? Ik heb het gemist..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |