Het gaat nu even om negers > latino's he.quote:
Ja grappig, als ik dat bij GTA hoor knal ik hem gelijk overhoop.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:28 schreef IkkuhNL2 het volgende:
De Latinos.
Omdat ze zo grappig 'holmes' zeggen.
Bij San Andreas moeten die Mexicanen niet bij mij in de buurt komen, dan knal ik ze meteen overhoopquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja grappig, als ik dat bij GTA hoor knal ik hem gelijk overhoop.
Nee, heel midden-amerika, en zelfs zuid-amerika. Maar ik scheer ze over 1 kam, dat hoort erbijquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:30 schreef porsche1 het volgende:
Jij bent zoeen tokkie die denkt dat alleen mexicanen Latino's zijn?
Latino's ownen die negerts.
Ze moeten gewoon meerollen met die negers, keihard latino's afknallenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:31 schreef Devvie het volgende:
net als dat hooliganprogramma zeker?![]()
aan beide kanten kijken..beter doen ze shootouts
MS13 was wel leip, die heerste als eerste latinogang. Maar nu zijn er allemaal meeloopgangs, gekankerquote:
of op die latino's kakken, dan worden het negersquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon meerollen met die negers, keihard latino's afknallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Negers waren er eerder en beheersten de straten al, nu moeten die mexicanen opeens ook meedoenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef afcajos het volgende:
Principieel ben ik niet voor een volk dat mijn voorouders eigenhandig naar Amerika hebben getransporteerd.
Hup Mexicanen!
Die ene 'Jokert' leek op een latino Timbalandquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:45 schreef behangplakker het volgende:
Die kerel in de gevangenis leek op de vader van American Chopper![]()
![]()
That Bastard!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef Mylene het volgende:
Ross Kemp is Engelse acteur, bekend uit EastEnders.
Hij heeft Tiffany toen de dood ingejaagd.
Die werd als baby al aangepaktquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:59 schreef reetveter het volgende:
Staat er zoeen heikneuter van hooguit 8 jaar mee te meppen
Kempi is dan weer een wannabe-negerquote:
Kempi is zwart en hij is een bloodquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kempi is dan weer een wannabe-negerDe tokkies van de negers zeg maar, de communisten onder de blanken
Ziet een baby door de lucht vliegen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die werd als baby al aangepakt
Jaa, Nederlandquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kempi is zwart en hij is een blood
Hosselen om te overleven.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jaa, NederlandHier moet je ook echt vechten voor je uitkering
Voor het huis op de hoek van het rijtjeshuis ja !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |