Opnieuw een kaartje kopen?quote:
Het is uitverkocht, daarom juist.quote:
en dus wil je op, voor een verkooporganisatie, zo'n doorzichtige manier nog een kaartje bemachtigen voor een extra persoonquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is uitverkocht, daarom juist.
Neequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:16 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en dus wil je op, voor een verkooporganisatie, zo'n doorzichtige manier nog een kaartje bemachtigen voor een extra persoon
Dat heb ik er ook zeer zeker voorover, verzendkosten en dergelijke wil ik wel betalen. Dat is voor mij echt geen probleem.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:19 schreef nachtdier2 het volgende:
Lijkt me technisch wel mogelijk moeten zijn. Die kaartjes worden gescand bij binnenkomst. Dan kunnen ze het vermiste kaartje best cancellen en een nieuw vervangend kaartje daarvoor in de plaats leveren. Helemaal als het allemaal aan de persoon te koppelen is. Ze zouden er dan wel een bedrag aan administratie aan kunnen hangen natuurlijk, maar beter dat dan helemaal niets.
Thanks.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op de Duitse site kan ik de voorwaarden niet vinden en op de Nederlandse site wordt enkel aangegeven dat de "organisatie nimmer aansprakelijk is voor verlies of diefstal van toegangskaarten".
Ik zou nog een keer contact zoeken, mogelijk spreek je iemand anders die het wel wil/kan regelen. Verder weet ik niet wat je rechten in deze zijn. Ik zou even googelen, omdat de kaartjes in Duitsland gekocht zijn (en dus onder die wetgeving vallen gok ik) denk ik dat het juridisch loket oid je niet kan helpen.
Succes in ieder geval, hopelijk lukt het!
Hoe weet je dat het kan? Is dit niet de eerste keer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee
Lowlands kan het, dan kan die organisatie het toch ook?
Als ze de barcode deactiveren is dat kaartje niet meer geldig.
Om even de stroom van standaard-FOK!-antwoorden voor te zijn: dit weet TS zelf ook wel en is verder niet boeiend voor het topic....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:57 schreef karr-1 het volgende:
Je bent dan ook gewoon een domme doos om zoiets weg te gooien natuurlijk.
Klopt, maar het moet wel even gezegd worden. Verder ben ik van mening dat je waarschijnlijk geen nieuw kaartje gaat krijgen aangezien het verlies niet te verwijten is aan de organisatie, maar aan eigen onoplettendheid.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Om even de stroom van standaard-FOK!-antwoorden voor te zijn: dit weet TS zelf ook wel en is verder niet boeiend voor het topic....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |