49500 losers in Nederlandquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:47 schreef Atlanticus het volgende:
PowNed heeft nog 500 leden nodig voor de benodigde 50.000.
Dit is mijns inziens hetzelfde.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:58 schreef detulp050 het volgende:
Je mag wel een kado erbij geven, maar niet integraal het geld terugstorten.
Veel omroepen geven idd DVD's weg maar op de langere termijn is het toch kostendekkend. Volgens mij is de kostprijs van zo'n DVD en een hoesje nog niet eens 6 euro.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:58 schreef detulp050 het volgende:
Je mag wel een kado erbij geven, maar niet integraal het geld terugstorten.
Dan krijgen al die mensen hun geld terug met "rente"...quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:25 schreef Meh7 het volgende:
Lachen wordt het als ze er straks uitgeknikkerd worden. Zoveel moeite voor niks!
Massale zelfmoord lijkt me een veel krachtiger signaal naar het Hilversumse establishmentquote:
Ja hoor, de emigratiedienst. Nederlanders hebben emigratielef, en ik ben Sean Conneryquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:27 schreef RAVW het volgende:
Het is natuurlijk wel typisch een POWNED actie om weer eens te kijken hoe ver ze kunnen gaan met die achterlijke regeltjes hier in Nederland .....
Alleen al daarom is de opzet geslaagd ... die 50000 halen ze met gemak ...Zo niet dan weten we ook gelijk dat de emigratie dienst het heel erg druk kan krijgen
Hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Massale zelfmoord lijkt me een veel krachtiger signaal naar het Hilversumse establishment
Voorlopig zijn er nog steeds mensen op tegen die zich er zo druk om maken dat ze zich geroepen voelen in elk powned topic te moeten reageren. Best schattigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha. Voorlopig denken ze nog via internet een revolutie in de grote mensenwereld te kunnen bewerkstelligen. Best schattig
Als we gasten als jou moesten geloven lag ons inwonersaantal allang op anderhalf miljoenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:27 schreef RAVW het volgende:
Zo niet dan weten we ook gelijk dat de emigratie dienst het heel erg druk kan krijgen
Nou, het is nog maar de vraag of POWNED het gaat halen of niet.quote:
Powned heeft het voor elkaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nou, het is nog maar de vraag of POWNED het gaat halen of niet.
Eens. Ik ben ook voor een BBC model. Alle budgetten die nu verspreid zijn over de diverse omroepen voor documentaires en onderzoeksjournalistiek e.d. bij elkaar...en reken maar dat je mooie tv kunt maken!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:19 schreef isogram het volgende:
[..]
Of nog beter: opdoeken, al die omroepen en hun gezeur om leden. Gewoon één publieke omroep, met één centrale programmaraad die toeziet op kwaliteit en diversiteit van het aanbod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |