Ej man !quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Goede morgen
Metro Station- Shake It.
Nou, ik ga naar het busstation.
Geen last vanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een vermoeiende gasten, die Mike en Thomas![]()
.
En voor mijzelfs de laatste werkdag ooit bij dit bedrijfquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:01 schreef Sirolf het volgende:
DIE RUST hier!
Laatste dag van de werkweek alweer.
We mailen! (als 'ie het weer doet)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Redelijk. Mijn computer doet het weer niet.. Dus ga hem weer opnieuw opstartenTot zo
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het schijnt de zon, maar waait het fucking hard
Weer opnieuw opgestart! Kon net niet bij mijn documenten hiero. Kortom, dacht even dat mijn scriptie was verdwenenquote:
Ik bedacht me toen straks wat ik vervelender vind. Fietsen door de regen, of fietsen tegen de snoeiharde wind in.. Denk dat ik dat laatste erger vindquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inmiddels begint het weer wat lichter te worden, maar het heeft net echt keihard geregend
Ah, gelukkig maar! zou toch zonde zijn als je ze kwijt zou zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Weer opnieuw opgestart! Kon net niet bij mijn documenten hiero. Kortom, dacht even dat mijn scriptie was verdwenenMaar hij is er weer
Ik vind regen echt heeeeeeel kud ! Wind trouwens ook wel, maar meestal neem ik dan een soort van race houding aan en dan is het eigenlijk wel te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik bedacht me toen straks wat ik vervelender vind. Fietsen door de regen, of fietsen tegen de snoeiharde wind in.. Denk dat ik dat laatste erger vindDan trap je jezelf een ongeluk en kom je amper vooruit
Dagcijfers #180quote:Top 100 van donderdag 26 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 160 TIM-846
08. 159 Roel_Jewel
18. 131 -Hans-
52. 083 Dandelion
64. 073 naatje_1
Ik dacht, ik doe eens rustig aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:41 schreef TIM-846 het volgende:
Gisteren nog rustig gedaan tov mijn topdag woensdag 25 maart met een negende plaats. Gisteren gestegen naar plek 7 in de dag top10![]()
[..]
Dagcijfers #180
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was je aan het zoeken, maar kon je nergens vindenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe eens rustig aan
Zou zonde zijn??? Dan zou ik verdomme in een ware depressie terecht komenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar! zou toch zonde zijn als je ze kwijt zou zijn.
Haha. Op mijn krakkemikkige fietsje heeft een racehouding geen effectquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind regen echt heeeeeeel kud ! Wind trouwens ook wel, maar meestal neem ik dan een soort van race houding aan en dan is het eigenlijk wel te doen
Ah, ik sta weer es op een normale plaatsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:41 schreef TIM-846 het volgende:
Gisteren nog rustig gedaan tov mijn topdag woensdag 25 maart met een negende plaats. Gisteren gestegen naar plek 7 in de dag top10![]()
[..]
Dagcijfers #180
Het had zomaar een plekkie hoger kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ik sta weer es op een normale plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |