Ja, dat is wrs ook zo idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben je mal. Ik wil nog meer vooroordelen zien.
Alleen al het vergelijken van de VS met een klein landje als Nederland gaat totaal niet op. Daar gaan veel mensen al de fout in.
Dat laat ik aan Maarten over, die's daar beter in.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is wrs ook zo idd.
Niettemin zijn wij turkeys uit polderland wel geïnteresseerd in details hè..
Dat klopt wel, jonge vrouwen zijn erg effectief daarin, vandaar dat ze ook nagenoeg standaard 2 keer gekeurd worden als de uitslag van hun keuring is dat ze 80-100% arbeidsongeschikt zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik was bij een ARBO-arts en die zei dat vrouwen, jonge voruwen het zo wel vaak voor mekaar kregen. Er zijn ook veel psychologen bedrijfjes die daar weer op in springen, geleid door vrouwen.
De man was overigens net gescheiden..
Lekkere nepDuke.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat laat ik aan Maarten over, die's daar beter in.
Ik ben van de one liners.
Die kun je o.a. hier vinden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
Niettemin zijn wij turkeys uit polderland wel geïnteresseerd in details hè..
Het gaat om de beleving, en de beleving van jullie Fok!kers in de VS daaromtrent wmb.quote:
Niet de 4 die ik noemde wonen in Florida volgens mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:22 schreef MrX1982 het volgende:
Ze zitten in Florida. Lekker weer en mooie stranden. Sowieso 2 pluspunten in hun bestaan.
Dat laatste kan best, dat weet ik niet, ik sprak die arts in juni vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat klopt wel, jonge vrouwen zijn erg effectief daarin, vandaar dat ze ook nagenoeg standaard 2 keer gekeurd worden als de uitslag van hun keuring is dat ze 80-100% arbeidsongeschikt zijn.
Ik moet bekennen dat ik me er wel eens druk over maak. Voor mijn werk lees ik bijna dagelijks dossiers van a tot z van mensen waarbij je kunt extra-poleren dat ze zich ooit ziek hebben gemeld omdat ze hun baan niet meer zagen zitten en wat anders wilden. En dan 3 jaar later komen ze in een uitkering van 70% van hun inkomen waarbij ze de opleiding kunnen volgen die ze altijd al wilden volgen op kosten van de samenleving met behulp van een psycholoog/psychiater die elke onzinclaim voor waarheid aanneemt.
Dat zijn dan wel vaak mensen met een dagprogramma dat zo vol is dat een normaal mens er een burn out van zou krijgen.
Ik word dus soms echt kwaad als ik er weer zo eentje zie. Vooral als je weet dat door zulke kutwijven met hun nepklachten er ook mensen zijn herkeurd die echt niet kunnen werken en die door dat hele circus echt een stuk zieker worden, tot hartaanvallen toe.
Anyway, ik blijf bij mijn standpunt dat het een stuk moeilijker is geworden, want dat zie ik dus ook echt wel in mijn dagelijkse praktijk.
Nee, ik behandel bezwaarzakenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat laatste kan best, dat weet ik niet, ik sprak die arts in juni vorig jaar.
Maar jij werkt in p&o?
Ik geef liever geen antwoord op die vraag, dan moet ik in het vervolg gaan opletten wat ik zeg.quote:
Maar de gasten in de OP wel en daar had ik het over :p.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet de 4 die ik noemde wonen in Florida volgens mij.
popolon aan de grote meren, Vampier en maartena aan de westkust of daaromtrent en StefanP in Texas.
Hoezo, je moet hier geen dossiers bespreken idd, maar verder.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik geef liever geen antwoord op die vraag, dan moet ik in het vervolg gaan opletten wat ik zeg.
Ja, okee dat klopt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar de gasten in de OP wel en daar had ik het over :p.
Ik krijg dan juist weer het idee dat de FP vol zit met....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:40 schreef Atlanticus het volgende:
-over die vooroordelen-
Ik denk dat best veel Fok!kers pro-USA zijn, maar je hebt altijd gare communisten die op de frontpage en in het forum de boel lopen op te ruien.
Maar sinds Israël rustig is valt het mee.
Qua WW kun je het tegenwoordig wel vergeten hoor, bij diefstal o.i.d. Er wordt wel degelijk gekeken naar verwijtbare werkeloosheid.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Zo kun je als je zelf ontslag neemt (net zoals in Nederland) geen uitkering krijgen. Maar hier kun je ook geen uitkering krijgen als je oneervol ontslagen wordt.... stel, je werkt bij een supermarkt in Nederland, en je steelt een krat bier en je wordt ontslagen. Dan kun je in Nederland WEL nog een uitkering krijgen, echter in de VS krijg je dan GEEN uitkering. Word je ontslagen door layoffs, ofwel gedwongen ontslagen vanwege de economie, dan kom je wel in aanmerking voor een uitkering.
Maar 4 jaar lang in de WAO zitten wegens "stress", dat is hier echt onmogelijk.
Tja, dat hou je inderdaad altijd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
Qua WW kun je het tegenwoordig wel vergeten hoor, bij diefstal o.i.d. Er wordt wel degelijk gekeken naar verwijtbare werkeloosheid.
In de WAO kom je ook niet meer zo makkelijk. Maar welke regeling je ook hebt, welfare, WW, WAO of wat dan ook, er zullen altijd mensen zijn die ten onrechte er gebruik van proberen te maken.
Klopt, je moet een arbeidsverleden opgebouwd hebben, voordat je in aanmerking kan komen voor een WW uitkering, en dan is de duur van de uitkering ook weer afhankelijk van je arbeidsverleden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar dat zal in Nederland ook wel veranderd zijn dat je minstens x jaar gewerkt moet hebben voordat je zelfs maar in aanmerking kan komen voor WW.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |