maar liefst 3777 afleveringenquote:

Maar dat zijn aardig wat afleveringen
 Maar dat zijn aardig wat afleveringen  

Deze vraag moest ook wel voor jouw zijn: "TV Serie Addict"quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik wist dat het meer dan 2000 wasMaar dat zijn aardig wat afleveringen

Nopequote:

Hey, ik kijk wel een beetje kwaliteit jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:44 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Deze vraag moest ook wel voor jouw zijn: "TV Serie Addict"
 GTST is voor mij, hoe lang ze ook al draaien, géén kwaliteit
 GTST is voor mij, hoe lang ze ook al draaien, géén kwaliteit  

Ook nietquote:

PierreTT +1quote:

Bondquote:

Juist, BOnd VAn Garagehoudersquote:

Correctquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:04 schreef starla het volgende:
viscositeit?

quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:13 schreef qonmann het volgende:
Neil Young Heart of Gold
 +1
 +1 

zijn een grote etnische groep uit het zuiden van Ghana, die een dialect van het Akan spreken. Het grootste deel woont in de gelijknamige regio
  zijn een grote etnische groep uit het zuiden van Ghana, die een dialect van het Akan spreken. Het grootste deel woont in de gelijknamige regio   . Ook de huidige president van Ghana, John Agyekum Kufuor is lid van de
 . Ook de huidige president van Ghana, John Agyekum Kufuor is lid van de   

Nee, die wonen in Mali e.o. dacht ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef PierreTT het volgende:
Touareg?

quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:23 schreef PhysicsRules het volgende:
Ashanti

Complotquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:29 schreef PhysicsRules het volgende:
Nu op mijn i-tunes: What's Luv van Fat Joe featuring Ashanti
 of flashen?
 of flashen?  

is een jaarlijkse prijs voor het beste Nederlandstalige literaire fictieboek uit het voorgaande kalenderjaar. De prijs is gemodelleerd naar de Booker Prize. Na een selectie van 18 titels (longlist), volgt een nominatiebekendmaking van 6 titels en uiteindelijk een winnaar. De selectie van titels en auteurs gebeurt door een jury van 5 personen, die samengesteld wordt door de initiatiefnemer van de prijs.
 is een jaarlijkse prijs voor het beste Nederlandstalige literaire fictieboek uit het voorgaande kalenderjaar. De prijs is gemodelleerd naar de Booker Prize. Na een selectie van 18 titels (longlist), volgt een nominatiebekendmaking van 6 titels en uiteindelijk een winnaar. De selectie van titels en auteurs gebeurt door een jury van 5 personen, die samengesteld wordt door de initiatiefnemer van de prijs. 

In de rebound. Voluit de Libris Literatuurprijsquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:34 schreef Etcetera het volgende:
Libris prijs?

quote:Het Nederlands Dagblad publiceert dat de Europese ministers van Financiën hebben besloten dat als meer landen de euro invoeren, de kleinere lidstaten (waaronder Nederland) hun eigen euromunt verliezen.
quote:Stichting Lupus meldt dat op de Veluwe een zestal wolven uitgezet gaat worden.
Wat hebben deze bovenstaande nieuwsberichten met elkaar gemeen?quote:De site examen.nl meldt dat de vragenlijst van diverse eindexamens is uitgelekt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |